Értékelés: Rachel Van Dyken: A csábítás szabályai



„Ő valaki fontosnak tartotta magát, én pedig soha életemben nem tartogattam magamat senkinek.”
Fülszöveg:

Minden szabályt megszeg, hogy övé legyen a lány.

Miután egy baleset véget vet sportolói karrierjének, Ian Hunter visszatér az egyetemre - és készen áll arra, hogy egy újfajta játékban vegyen részt. Az ő agyából pattan ki a Szárnysegéd Bt. gondolata, ami, szájról szájra terjedő sikeres és titokzatos szerelmi tanácsadó szolgáltatást nyújt a szerelemre éhes lányoknak. Amikor Blake Olson jelentkezik, hogy igénybe vegye a Szárnysegéd Bt. szolgáltatásait, Ian megismeri minden idők legreménytelenebb ügyfelét.

A slampos sportruhákban és tangapapucsban pompázó Blake-nek csodára van szüksége ahhoz, hogy megszerezze a kiszemeltjét. Csak egy profi randiguruval van rá esélye. Ian tudja, hogy a tanácsai és az átváltoztató munkája nyomán Blake is sikerrel járhat. Ám ahogy a lány lassan átváltozik, Ian rájön, hogy komoly veszély fenyegeti az első számú alapszabályát... Ne ess bele az ügyfélbe!

Frappáns és szenvedélyes szerelmi történet, amiből az olvasó a fejét fogva döbbenhet rá a férfi és a női gondolkodás különbségeire.

Bájos, pajkos, humoros

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.

Oldalak száma: 341

Borító: KARTONÁLT

Súly: 410 gr

ISBN: 9789634573432

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2018

Árukód: 2716097 / 1175886

Sorozat: RUBIN PÖTTYÖS


Borító:

Alapjáraton sokan nem szívlelik azokat a borítókat, amiken félmeztelen pasik vannak. Viszont engem az ilyenek egyáltalán nem zavarnak, főleg, ha még ténylegesen is a könyvre vonatkoznak. Szóval mivel nálam az ilyenek nem kerülnek egyből össztűz alá, hogy „úristen mi ez a borító”, így nálam tökéles. A főszereplő személye pasi, így nem hiszem, hogy nagyon másnak kellene lennie. Aszínvilág is tökéletes, így igazából nem nagyon tudok belekötni, hisz igazán nincs mibe. Szerintem ötletes és persze a maga módján egyszerű, de mégis nagyszerű a borítója és büszkén fog feküdni a polcomon, legalábbis addig, míg nem akarom újra olvasni. Ami viszont nagyon hamar előfordulhat, hogy megtörténik, mivel nagyon szerettem.




Személyes véleményem:




Nekem ez az egész Szárnysegéd Bt. megtetszett. Kicsit hasonló világgal rendelkezett, mint a szerelem egyenlete, hisz ott is volt egy segítő, aki különböző dolgokra tanított meg lányokat. De viszont csak ennyi volt a hasonlóság és ennyiről is jutott eszembe. De térjünk is vissza a könyvre. Tényleg kellene valami azoknak az embereknek, akiknek nagyon kevés önbizalma van, hisz tudom milyen rossz, mivel nagyon sokáig nem volt nekem sem önbizalmam. Ami mostanra kicsit erősödött, de még most sem igazi. :D Szóval Ianék nagyon okosak voltak, hogy létrehozták ezt az egész dolgot és még sikerre is vitték. Mivel vannak ügyfeleik, egész jó eredményeket értek el. Mondjuk, azt nem tudom elképzelni, hogy hogyan oldották meg, hogy semelyik pasi ne jöjjön rá stb. Viszont, ha valaki tényleg kitalál egy ilyen programot, akkor légyszíves szóljon, mert kíváncsi lennék rá. :D


Viszont én nagyon szerettem. Két nap alatt sikerült kiolvasnom. Most lehet, mindenki hüledezik, hogy ez miért számít olyan rövid időnek, de én ebben a két napban dolgoztam és vezetni is voltak. Meg persze egyéb elfoglaltságok is voltak. De próbálom mindennel utolérni magam és örülök, hogy egy ennyire jó könyv került a kezembe, hisz csak olyankor tudok rendesen haladni a könyvekkel, ha tényleg jó könyveket fogok ki és nem kínszenvedés olvasni. Amit mostanában nem mindig sikerült sajnos kikerülnöm.


Szóval én szeretném megköszönni a kiadónak, hogy feldobják az olvasmánylistámat és ilyen szórakoztató, humoros és egyedi könyveket hoznak el nekünk mindig. Nem mondom, hogy minden mindig tökéletes, de én hálás vagyok a kiadó munkáiért, hisz ha ők nem lennének, akkor nagyon sok könyves élményből maradnánk ki.

Magáról a könyvről:


Az egész könyv különleges a maga módján. Nagyon szokatlan volt, hogy egy pasi szemszögéből íródott, viszont nekem így sokkal jobban élvezhetőbb az egész történet. Anélkül tudott elvarázsolni, hogy beleéltem volna magam a főszereplő életébe, hisz a legtöbb könyv ugye ez miatt lesz sokkal jobb, mikor bele tudom élni magam. Így pedig a felületesen néztem a történetet és inkább Blake szemszögébe próbáltam beképzelni magam és úgy olvastam a történetet. Ugyanúgy szereti ő is a sportokat, mint én. Ő is inkább fiús lány volt, mint én és legalább annyira elveszett pasik terén, mint én. Szóval számomra könnyen, ment azonnal beleképelnem magam az ő helyzetébe. 


Iannek életében azután kapcsolódtunk bele, hogy már túl volt a balesetén, mely tönkretette teljesen a sikeres sport karrierjét és elindították a legjobb barátjával a Szárnysegéd Bt., persze teljesen titokban és kimondottan az egészről nem sokan tudtak. A cég arról szól, hogy a kevés önbizalommal rendelkező lányoknak megtanítják, hogy keltse fel a kiszemelt pasi figyelmét. Ehhez Iannek és legjobb barátjának Lexnek szabályai és persze egy programja van, hogy ne hibás dolgot csináljanak. A szabály a két alapítóira is vonatkozik, hisz csak ezekkel maradhat a cég névtelen és jól működő. Persze az szerintem mindenkinek egyértelmű, hogy ezeket nem ingyen teszik, hisz önzetlenül senki nem fektetnek az ilyen dolgokba ennyi energiát. Szóval egész jó összeget adnak egyetemista társaik a Bt. két tagjának Iannak és Lexnek. 

Lex egy igazi számítógépzseni, aki kitalált egy olyan algoritmust, amivel meg tudja nézni a megszerzett és kinyomozott adatok alapján, hogy a lány, aki az ügyfél lenne mennyire illik hozzá, ahhoz a sráchoz, akit kiszemelt. Persze ezek után is segítenek a lánynak, de egy nála alkalmasabb emberhez, ami valljuk, be nagyon nagy segítség lenne a való életben. A két srác bármilyen népszerű a csajok körében és hiába kaphatnak meg bárkit nem annyira rossz emberek, ha valaki megismeri őket. Persze kívülről a tipikus bunkó seggfejek, de a barátaik körében meglátjuk a rendes személyiségüket.

Bármilyen kiszámíthatónak látszik történet attól függetlenül nagyon élvezetes volt. Iannek és Lexnek hatalmas szövegei vannak, melyekkel színesítik a könyvet. Nem kimondottan az a könyv, amin elgondolkodsz persze én itt is találtam magamnak gondolkodni valót, de ez kimondottan szórakoztató könyv és erre tökéletes.




Kedvenc karakterek:


Ian:
Kihagyhatatlan. Neki egy kisebb jellemfejlődést vettem észre. A nagy nőcsábász beleszeret egy fura lányba. Viszont olyan kettős érzetem is támadt vele kapcsolatban. A kívülről a bunkó nőcsábász, aki minden egyes lányra ráhajt, de szigorúan egy éjszakára és az önzetlen, kedves, segítőkész srác. Ebből jött nálam a jellemfejlődéses rész, hogy Blake kihozta Ian kedves részét még jobban.  Imádtam azt, ahogy a nőkre gondolt. Mármint lehet, hogy egy nőcsábász, de megvolt a nőkről a véleménye, egy olyan vélemény, amire egyáltalán nem számítottam tőle. Kár, hogy nem így gondolkodik minden srác. Akkor soha nem lenne semmi probléma. Ő is olyan volt, mint nagyon sok ember. Rengeteg jó tanáccsal, remek ötletekkel, de mikor ő kerül, abba a helyzetbe hirtelen nem tudja, mit csináljon.


Lex: Ő a tipikus rosszfiú. Aki tényleg minden csaj megszerez, és nem érdekli semmi. Viszont ezen felül egy igazi számítógépzseni. A barátaiért bármit megtenne.


A két srác hatalmas szövegei tették ennyire szerethetővé a könyvet.


Gaby: Neki biztos nem lennék az ellensége. Iszonyú ijesztő tudott lenni néha. Viszont nagyon szerethető lány. Azt viszont még mindig nem értem miért nem ölte még meg a két legjobb barátját Iant és Lexet. Imádtam a párbeszédeit, a vérmérsékletét egyszóval mindent.




Összességében:

Teljes mértékben imádtam. Megvolt benne minden, ami nekem ehhez a könyvhöz elengedhetetlen volt. Humor, helyes pasik és egy édes szerelem, amire már az elején számítottál. Persze a humoros részt mindig tudták fokozni, így egyáltalán nem volt hiányom semmiben. Ezen kívül pedig megtűzdelték nagyon sok fordulattal, ami elengedhetetlen volt az élvezethez. Szóval én bátran ajánlom mindenkinek, aki nem egy egysíkú, unalmas történetet akar olvasni.

Kedvenc idézetek:

„(…) A szobámban van a köpenyem. Akarod látni?
– Superman mindig magán hordta a köpenyét.
– Igen. Rajtam éppen egy láthatatlan van, amit csak én látok a szuperlátásommal. Te csak úgy tehetsz szert ilyen szuperlátásra az emberszemeddel, ha lefekszel velem.”


„– Minden rendben odabent? – kopogott be az eladó.
– Aha – válaszoltam Blake helyett.
– Uram, el kell hagynia a próbafülkét. Nálunk tilos vásárlás előtt ööö… játszani a termékeinkben.
– Játszani? – kérdeztem bambán.
– Papás-mamást.
– Ja! – kacsintottam rá Blake-re a tükörben. – Szexre gondolsz?
– Uram! – kopogott még hangosabban. – Azonnal jöjjön ki!”


„A macska rúgja meg, épp most költöttem életem első szerelmes versét. Egy olyan lánynak, akit még csak nem is én viszek randira. És néhány nappal azelőtt, hogy eltűnik a naplementében egy tahóval.”

„A foci elvesztése több volt saját magam elvesztésénél.
Néha úgy érzem, hogy a lelkemet is elveszítettem.”



„(…) Hallod, kell egy állás?
– Az nem munka, hogy lovagolok rajtad.
– Affene!”
 


Ha egy kicsit is felkeltettem az érdeklődésed, itt tudod megvásárolni:






Köszönöm, hogy benéztetek, Patti. :)







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.