Értékelés: Colleen Hoover - Ugly Love (Csúf szerelem)



"Amíg nem nézel szembe a múlttal, addig nem leszel képes előrelépni."


Fülszöveg:

Ha meg akarod szegni a szabályokat, készülj fel rá, hogy összetörik a szíved.

Amikor Tate Collins találkozik Miles Archer pilótával, tudja, hogy ez nem szerelem első látásra, sőt, még barátságnak is kevés. Az egyetlen, ami összeköti őket, a tagadhatatlan, kölcsönös fizikai vonzalom. Amikor a vágyaik felszínre törnek, rájönnek, hogy tökéletes párt alkotnak. A férfi nem akar szerelmet, a nőnek pedig nincs ideje rá, így nem marad más, csak a szex. A kapcsolatuk meglepően jól működik, amíg Tate betartja Miles két szabályát:
Ne kérdezz a múltról!
Ne várj semmit a jövőtől!

Eleinte úgy tűnik, tudják kezelni a helyzetet, de aztán gyorsan ráébrednek, hogy semmi sem olyan egyszerű, mint hitték.

A szív érzelmekkel telik meg.
Az ígéretet megszegik,
A szabályok összekuszálódnak.
A szerelem csúf fordulatot vesz.

Az őszinte szerelem, a testi vágy és titokzatos múlt örök harcának története.
Vesd bele magad





Oldalak száma: 323
Borító: KARTONÁLT
Súly: 390 gr
ISBN: 9789634571100
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2018
Árukód: 2715987 / 1175785
Sorozat: RUBIN PÖTTYÖS
Fordító: Barthó Eszter

Borító:

Nekem nagyon tetszik a borítója. Olyan szép és különleges. De igazából ez az összes Colleen Hoover könyvre igaz. Mindegyik csodálatos. Itt a kék szín tudtam, hogy jelent valamit. Valami oka kellett, hogy legyen, hogy ezt választották. Alig vártam, hogy megtudjam miért lett pont ez a borító és igazam lett. Ez a borító jelképezett valamit, de, hogy mit? Azt elkell olvasnotok, hogy megtudjátok. :)


Személyes véleményem:

Imádtam. Egyszerűen nem bírtam letenni. Folyamatosan kerestem az alkalmat, hogy olvasni tudjak. Metrón, úton a munkába vagy mikor vezetés előtt vártam az oktatóm. Annyira tudni akartam, hogy mi lesz a következő oldalon. Egy újabb csodálatos Colleen Hoover könyv. Egy különleges történet, még különlegesebb szereplőkkel. Köszönöm, hogy a kiadó elhozott nekünk egy újabb CoHoo könyvet, hisz nélkülük sokkal üresebb lenne az életem és szerintem még sokan másoknak is. :)


Magáról a történetről:

Tate Collins átköltözik a bátyjához, mivel egyszerre az albérlet és a munkakeresés nem fér össze és ezek mellett még folytatja a tanulmányait, ezért sokkal egyszerűbb, ha egy ideig a testvérénél lakik.
Corbin pilóta, mint az apja és a nagyapja. Mikor Tate elkezdi a költözést Corbin nincs ott, mivel elég sokat dolgozik viszont egy részeg pasi igen. Kicsit később kiderül, hogy a srác Miles Archer, aki a találkozásuk pillanatában elég rossz bőrben van. Részeg, összetört és egyáltalán nincs tudatánál. Valahol távol jár és csak egy nevet hajtogat magában... Rachel.  Miután Tate testvére rájön, hogy a részeg srác, akit a húga említett az, az egyik legjobb barátja így megkéri őt, hogy segítse be a kanapéra. Tate nem örül a helyzetnek, de kicsit sajnálja is a fiút. Közben azt is észreveszi, hogy annyira nem is néz ki rosszul. Szóval egész este ápolja és segít neki amibe tud. Viszont másnap, mintha kicserélték volna és egy hűvös, távolságtartó férfival találja szemben magát. De a lány nem tudja magát távol tartani tőle, és ez Milesre is igaz. Miután mindkettejük számára világos lesz, hogy testi vonzalom van közöttük, kölcsönös megállapodásra jutnak. Miszerint csak szex és más semmi. Nincs beszélgetés a múltról és a jövőről. Nem gondolhat bele Tate semmit.  Nem kérdezhet és nem akarhat többet, mint amit a srác adni tud. A kapcsolatot titokban kezdik és minden tökéletes, de vajon meddig? Hisz Tatet rabul ejtette ez a kék szempár és mindenáron tudniakarta, hogy mi tette őt tönkre.

"Ha lehetne egy szuperképességem, az a beszivárgás lenne. Beszivárognék az agyába, hogy lássam minden egyes gondolatát. Beszivárognék a szívébe, hogy szétterjedjek benne,mint egy vírus. Én lehetnék a Beszivárgó."

Imádtam a szereplőket. Tate egy igen erős női főszereplő. Nem volt felesleges hiszti, erős volt és kitartó. Tett azért, amit akart. Gondoskodó és önzetlen. Az elején nem értettem miért ment ebbe bele Tate, hisz már akkor tudtam, hogy ennél többet érdemel, de amikor láttam, hogy mennyire forr közte és Miles között a levegő egyszerűen tudtam, hogy nekik együtt kell lenniük.

Miles pedig olyan gyorsan lopta bele magát a szívemben, ahogy még egyik könyves álom pasi sem. Mivel folyamatosan kaptuk mellé a cselekményeket, ezért sokkal jobban vártam, hogy egy újabb morzsát kapjak a múltjából, mint a jelen eseményeit. Annyira tudni akartam, hogy miért lett ilyen, hogy kevésbé értékeltem a jelen eseményeit ezt pedig kicsit bánom. De imádtam minden pillanatát. Azt nem volt nehéz kitalálni, hogy Milest valami darabokra törte, hisz láttuk milyen volt és láttuk milyen lett.

Az írónő pedig szokásához híven minket is darabokra tört, ahogy mindig szokott. Olyan érzéseket tud előhozni belőlünk olvasókból, amiket szerintem még mi sem tudunk, hogy bennünk van. Folyamatos hullámvasút volt végig. Amikor a jelen szép volt, a múltban törtünk össze utána pedig fordítva. Annyira tudni akartam, hogy mi volt a fordulat, ami Milest összetörte, hogy eszembe sem jut, hogy engem is összefog törni. Pedig így történt.. Mikor odaértem egyszerűen nem tudtam elhinni. De ahogy a sebeket úgy az összetört szívet is belehet gyógyítani. Nem lesz soha ugyanaz, de jön valami vagy valaki, aki segít talpra állni. Ilyen emberre mindenkinek szüksége van az életben. Összetörhetsz, megsebezhet az élet és te azt hiszed, hogy ez örökké fog tartani, majd belép valaki az életedbe és fenekestül felforgatja. Az írónő mindig összetör minket, de mindig ad egy fényt, hogy túléljük a dolgokat.

Srácok a szerelem nem könnyű. Sokszor írtóra tud fájni és biztos, hogy sokszor össze is tör. Kifordít magadból önzővé és sebezhetővé tesz. Lesz, hogy elfelejted milyen boldoggá is tesz miután vitatkoztok. Biztos lesz olyan is mikor annyira megbánt, hogy a mélybe zuhansz és boldogtalan leszel, de ez ezzel jár. Az élet nem mindig rózsaszín köd és a valóságban néha vannak fájdalmas pillanatok.  De ettől függetlenül a legjobb dolog a világon, hogy van valaki, aki ott van melletted és támogat és talán örökre ott is marad.

Összességében:

Nekem azt hozta, amit vártam. Sejtettem, hogy CoHoo megint valami különleges alkot és most kivételesen nem utáltam a szereplőket. Ez most tényleg az én korosztályomról szólt, aminek örültem. Mikor a főnököm meglátta a könyvet és elolvasta a fülszöveget közölte, hogy ez is egy szürke 50 árnyalata könyv? De ez nem csak az erotikáról szólt. Ez telis tele volt érzelemnek, sőt még sértésnek is vettem, hogy ahhoz merte hasonlítani. Ez a könyv maga az élet. Számomra pedig az írónő még kiemelkedőbb helyre tornázta fel magát a listámon.



Kedvenc idézetek:

"Gyorsan letörlök egy elszabadult könnycseppet az arcomról. Más sem hiányzik, mint hogy sírni lásson. Bár érzem, hogy én ezt már régen nem tudom egyszerű, alkalmi szexként kezelni, arra végképp nem vagyok felkészülve, hogy véget vessek neki. Rettegek tőle, hogy örökre elveszítem, ezért lealacsonyítom magam, és elfogadom, amit kapok, holott tudom, hogy ennél jobbat érdemlek."

"Lenézek a tüneményre, akit mi teremtettünk, és akkor belém hasít a felismerést: megéri. Az ilyen varázslatos pillanatok kárpótolnak a csúf szerelemért."

"Azt mondta, nem megy, nem azt, hogy nem akarja. Szeretném megkérdezni, miértnem megy. Talán fél? Vagy nem illek hozzá? Vagy attól tart, hogy összetöri a szívemet? De nem kérdezek, mert egyik válasz sem tudna megnyugtatni. Egyik lehetőség sem lenne elegendő ok arra, hogy elutasítsuk miatta az esélyt a boldogságra. Azért sem feszegetem a témát, mert úgy érzem, nem biztos, hogy felkészültem az igazságra. Talán alábecsülöm annak a múltbéli dolognak a jelentőségét, ami ilyenné tette. Mert valami történt vele. Valami, amit nagy valószínűséggel akkor sem tudnék kellően átérezni, ha tudnám, mi az. Valami, amitől útközben valahol elveszítette a lelkét, pont, ahogy a Kapitány mondta."

"– Mi lenne, ha valaki azt mondaná neked, hogy azt az egész estét ki tudja törölni a fejedből, de cserébe minden szép emlékedet is elvenné? Minden percet, amit Rachellel töltöttél. Minden szót, minden csókot, minden szeretlek-et. Minden pillanatot, amit a fiaddal tölthettél, bármilyen rövid idő adatott is meg nektek. Azt, amikor először láttad Rachel karjában. Amikor te először a karodban tartottad. Amikor először hallottad sírni, vagy nézted, ahogy alszik. Mindent kitörölne, örökre. Ha valaki azt mondaná, hogy megszabadulhatsz a csúf  emlékektől, de az összes többit is elveszítenéd… vállalnád?"

"Nem tudom, készen álltam volna valaha is befejezni ezt. Gyűlölöm magam, amiért hagytam az érzelmeimet idáig fajulni. Dühös is vagyok, mert itt állok a lakásában a nadrágomat keresve, a combomon végigfolyik a spermája, a szememből istenverte könnyek hullanak, és rohadtul nem tudom, miért kellett mindent tönkretennie."


Ha egy kicsit is felkeltettem az érdeklődésed, itt tudod megvásárolni:



Köszönöm, hogy benéztetek.
Xoxo, Patti. 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.