Filmkritika avagy mi a véleményem erről: A fiúknak, akiket valaha szerettem






A fiúknak, akiket valaha szerettem.


Bevallom őszintén kicsit féltem tőle. Hisz mint ahogy gondolom, tudjátok a könyvet nagyon imádtam és irtózatosan féltem attól, hogy lerontja a film a véleményemet. De éppen ellenkezőleg történt.

Nagyon tetszett a film. Persze nem hasonlítható a könyvhöz kimondottan hisz mégis csak más, mint ahogy elképzelem, de egyáltalán nem csalódtam. Ugyanúgy megvolt az a cuki, édes dolog, mint amit a könyv olvasása közben éreztem.

A szereplők között nem mindenkivel voltam megelégedve, hisz Margo karakterét én kicsit máshogy képzeltem el főleg külsőleg.

Meg azért kicsit helyesebbnek képzeltem Petert is, de ettől függetlenül jó filmet hoztak össze. Persze jó anyagból el is várható. Remélem a második rész is elkészül, hisz nagyon kíváncsi vagyok, hogy azt is képesek-e lesznek ennyire jól összehozni.



De röviden a történetről hátha van olyan emberi lény, aki még soha nem hallott erről a könyvről.



A főszereplő Lara Jean, aki 16 évesen már öt fiú után táplált valamilyen érzést. De ezeket ahelyett, hogy elárulta volna az illetőknek levelet írt hozzájuk (mind nagyon cuki - a szerk.) Viszont ezek a levelek egyik napról a másikra kikerültek. Ebből pedig óriási felfordulás is lesz. De vajon mit reagálnak a srácok és mit fog tenni ezek után Lara Jean?

Hát ahhoz olvasd, el a könyvet vagy pedig nézd meg a filmet, hidd el, ha tetszenek az ehhez hasonló sztorik akkor imádni fogod. Továbbá azoknak is ajánlom, akik olvasták a könyvet.


Köszönöm, hogy benéztetek,
Xoxo, Patti. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.