Élménybeszámoló: A sötét folyosók premier előtti vetítéséről.





Halihó, drágáim! J Mint azt sokan tudjátok (és, aki tudott játszott is) a Vörös Pöttyös? Szeretem! Oldal indított egy nyereményjátékot és szerencsés 10 nyertes elmehetett a Lurdyházban lévő premier előtti vetítésre, ami este 7 órakkor kezdődött (papíron).




Amilyen szerencsés vagyok az ilyeneknél mostanában, így sikerült nyernem nekem is egy páros jegyet és hétfőn elkezdtem rávenni az egyik barátnőmet, hogy akkor jöjjön el velem, mert mennyire jó lesz és, ha nem is tetszik, legalább ingyen van. Kétnapi győzködésbe tellett mivel horror-drámaként van aposztrofálva a film. Mielőtt bárki megkérdezi. Nem még nem olvastam a könyvet, de ott hever már egy éve a polcomon, csak soha nem vitt rá még semmi, hogy elolvassam.



Szóval szerdán munka után én rohantam az 51-es villamoshoz, mivel 5 helyett 5:40-ig dolgoztam és már így is késésben voltam a megbeszélt időhöz képest, de hatra simán a Lurdyhoz értem. Gondoltuk elsőnek megszerezzük a jegyeket és utána körbe nézünk. Hát ez nem jött be túlzottan, mivel, mint megtudtuk, majd lesz, egy asztal (este fél7-kor) ahol osztogatni fogják a jegyet és ott kell bemondani a nevem és, hogy hol nyertem. Szóval addig elmentünk a Kikbe és a Pepcoba nézelődni, majd fél7-re visszaértünk, de addigra már egy hatalmas sor fogadott, ami bármilyen hihetetlen nagyon hamar lement. Még simán volt időnk popcornt és colát vennünk.



Majd 7 órakkor vártuk, hogy elkezdődjen a film, de nem történt semmi. Ilyenkor jönnének a reklámok vagy valami, de semmi. Majd negyed8-kor csodatörtént és végre elkezdődött a reklámos rész. Öröm és boldogság - gondoltam én. Majd nem sokkal később következett a film. Sok mindent nem fogok róla mesélni, mert hátha meg akarja valaki nézni. Viszont, ha valaki az miatt nem nézi meg, mert horror, akkor nyugodt szívvel ajánlom, mivel nem vészes. Alapjáraton mi félünk a horror filmektől, de annyira ijesztő, mint amennyire vices. Néha nem tudtam eldönteni, hogy horrort vagy vígjátékot nézek. Szóval belőlünk olyan semleges dolgot váltott ki. Nem volt rossz, de jó se. :D




Az alapsztori mikor elkezdődött az még érdekes volt, de utána már annyira nem. Én mindig azt hittem, hogy a horrornál az a lényeg, hogy megijedjünk, de mikor egy teremnyi ember nevet fel egy részen az kiábrándító.



Szóval én ajánlom, mert amúgy nem rossz, de ha horrort akarsz látni, ami ijesztő akkor ez nem vészes annyira szóval nem biztos, hogy a te filmed.


Remélem azért valakinek hatalmas élményt okozott a film. Lehet, csak én nem bírom már a gyengébb horrorokat. Azért beszúrom nektek a trailert, hátha felkelti az érdeklődést. Hisz pont egy ijesztőbb rész van benne. Mielőtt valaki beszól, hogy gyengébbnek titulálom, akkor megemlítem, hogy én maximum két jelenetet tartok ijesztőnek, ami egy 96 perces filmben nekem gyenge, de lehet másnak elég. Ez továbbra is csak az én véleményem. Azért senkit nem szeretnék lebeszélni, mindenki tudja, hogy milyen filmre szeretne bemenni, úgyis e szerint fog majd dönteni.
Sötét folyosók trailer

Sötét folyosók trailer




Köszönöm, hogy itt voltatok,
Xoxo, Patti. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.