Értékelés: Baráth Viktória - Az igazság nyomában: Igazság I.



"Azt hiszem, valami eltört bennem, de már nem is akarom megjavítani. Megtanultam együtt élni a gondolataimmal, a múltammal és saját magammal."




Perzselő hangulat a tárgyalóteremben

Hannah Jones, a harmincas évei közepén járó fiatal nő a miami ügyészségen dolgozik. Egy múltbéli botlása miatt a főnöke csak gyakornoki feladatokat bíz rá, ám amikor a férfi lányát megerőszakolják, Hannah kap egy lehetőséget, hogy ügyészként vehessen részt a vád képviseletében. Hajtja a bizonyítási vágy, és vissza akarja szerezni régi pozícióját, ezért vállalja a feladatot. Csak a karrierjével akar foglalkozni, mert tudja, ezúttal nem hibázhat. Az elhatározásnak azonban keresztbe tesz Max, a jóképű szomszédfiú, aki randira hívja Hannah-t. Látszólag minden tökéletesen alakul, az ügy jól halad, a bizonyítékok egyértelműek, és Max-szel is egyre közelebb kerülnek egymáshoz. Azonban a lány lassan rádöbben, hogy semmi és senki sem az, aminek látszik...


Mennyire homályosítják el az ítélőképességünket a személyes érzelmeink? Elfeledtetheti a perzselő szenvedély a hazugságokat? Képesek vagyunk feladni saját elveinket egy magasabb cél érdekében? 


Baráth Viktória, a kétszeres Aranykönyv-díjra jelölt szerző regénysorozatának első része romantikában, szenvedélyben és izgalmas fordulatokban egyaránt bővelkedik. Betekintést nyerhetünk az igazságszolgáltatás lebilincselő világába, ahol az ellenségeink könnyen válnak barátokká, a barátaink pedig ellenségekké.



Oldalak száma: 427
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly: 384 gr
ISBN: 9786155875069
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2018
Árukód: 2714828 / 1174798


Annyira, de annyira vártam már. Főleg azért s, mert nagyon kíváncsi voltam egy ügyvédes történetre, hisz én is ez szerettem volna lenni, csak nem jött össze az állami támogatott képzés és mert a BASC is úgy volt, hogy előrukkol egy Vikis dobozzal, ami a végén mégsem jött össze és a lajháraink is abbahagyták. Így viszont kétségek közt vártam a megjelenésnapját, hisz én megvettem eredetileg a dobozt, ami mégsem jön ki és nem tudtuk mikor teljesülnek a visszafizetések. Hisz bármilyen hihetetlen én nem szeretek mindent reciben kapni és elég sok mindent veszek meg inkább magamnak, de mivel az új megjelenések közül nem mindent sikerül, így a kiadónak köszönhetem most Viki könyvét is. Szóval nézzük meg a könyvet, ahelyett, hogy az én fecsegésem olvassátok.




Borító:

Ha létezik első látásra szerelem akkor ez az volt. Teljesen odáig voltam a borítóért. Figyelemfelkeltő, egyszerűen ez az amit ha leveszek a bolt polcairól akkor biztos, hogy velem jön haza. Most gonosz leszek, de nekem Viki könyvei közül ez a borító tetszik a legjobban. Ja igen és tökéletes jól ment a körmömhöz is. Ami eddig még nem fordult elő.


Magáról a történetről:

Azt már mondtam, hogy nagyon vártam a történetet és többször is kértem részleteket belőle és úgy csipegettük az elejtett kis morzsákat. Azt is tudtuk, hogy van egy kis köze a főnökhöz, ami megdobogtatta a szívem. De ez a könyv mindent visz. A főszereplő Hannah Jones, aki egy hatalmas hiba miatt már csak egy irodista a bíróságon, aki telefonhívásokat fogad, e-mailekre válaszol és nem rendelkezik saját irodával. Talán egy ügyésznek ez lehet a legfőbb rémálma. Mikor sínen van és végre lehetne belőle valaki,hirtelen a mélybe találja magát. De Hannah nem adta fel, alig várta, hogy végre történjen valami, ami újra a magasba emeli őket. A filmekben mindig azt látjuk, hogy mennyire gazdagok, milyen fényűzően élnek, de ez a lányra nem igaz. Közösen bérel egy lakást Elliottal, aki történetesen a legjobb barátja. Imádtam a megismerkedésük történetét. Szerintem azzal keltettem fel mindenki mikor olvastam, hogy ezen nevette. Ó mondtam már, hogy a srác meleg? Mindig is akartam egy meleg legjobb barátot, de sose lett. Viszont megjött az esély melyre Hannah várt. A főnökének a lányát a férje megerőszakolta és összeverte. A lány Hannaht szerette volna ügyészként, hogy ő képviselje. A lány csak erre várt. Csak ezzel akar fogadni, hisz ő is tudja jól még egy hibát nem követhet el, hisz nem elég, hogy egy ügyet kapott, de Benett lányáról van szó. Most tökéletesnek kell lennie. Újra visszatérhetett a ringbe és ez még nem mindegy. Bár elmúlt harminc még nem talált rá a szerelem, de lehet, hogy cupido most mégis megtalálta?





A szomszédba beköltözik egy rendkívül helyes srác, Max jelenlétébe. Hannah az elején nem akar semmit tőle, de a srác annyira kedves és figyelmes, hogy mégis beadja a derekát. Max most költözött ide és az újonnan nyíló bárban kezd el dolgozni. Nagyon gyengéd és figyelmes. De vajon mi a hibája? Hisz, ugye mindannyian tudjuk, hogy hirtelen semmi sem lehet mindentéren happy end az életünk. Valami mindig történik.
Közben pedig elkezdődik a tárgyalás, ahol Hannah ellenfele egy igazi sztárügyvéd jön, nem más, mint Jasen M. Wilburn személyében. Aki könyörtelen és nem ismeri a veszítés fogalmát. Hirtelen minden a fejetetejére áll. Egyszerre a munkájában és a szerelemi életében is. Az igazság pedig még mindig nem derül ki. Iszonyúan tetszett, ahogy fokozta az izgalmakat. Tudtuk, hogy valami történt a múltba, ami nagy hatást gyakorolt a lányra és abba, hogy ezt a pályát válassza, de nagyon sokáig húzódott, hogy mi az igazság. Azt hinnénk, hogy Viki már mindent megmutatott abból, hogy milyen kreatív, de ezután a könyv után én már semmibe nem reménykedem. Azt viszont kijelentem, hogy számomra ez lett Viki legjobb könyve, pedig a többit is nagyon szerettem. Imádtam a tárgyalóban lévő jeleneteket. Jasen pedig hát Jasen szerintem nem kell róla többet mondanom. Mivel ez csak egy első rész várható volt, hogy függővéggel é véget és mint ahogy ismerjük az írónőt, imádja meggyilkolni a happy endet, így szerintem elég sokan rájönnek, hogy hogyan kezdődik a második rész.

Egyben az egész:


Mindkét főszereplőt nagyon imádtam. Egyszerűen lehengerlő volt a közös jeleneteik. Olyan érzésem volt, mintha egész idő alatt egy hullámvasúton lennék. Mikor már azt hittem, hogy Hannah végre helyrekerül és minden jó lesz jött a hidegzuhany. Folyamatos érzelmi hullámvasút és az írónő egyszer sem hagyta, hogy elveszítse az olvasó a figyelmét. Mindig volt valami csavar, ami okot adott arra, hogy folytassuk. Nem elég, hogy Viki teljesen meglepett ezzel a könyvvel, de meg is vett magának. Nem hittem volna elsőnek, hogy ennyire tud újat adni,  de tévedtem és örülök neki. Mert ez a könyv minden percet megér, amit az olvasására szántam és már csak az lenne a kérdés, hogy hol a következő rész?


Kedvenc szereplők:

Hannah Jones: Egyszerűen imádtam. Persze voltak pillanatok, amikor megtudtam volna fojtani, de én melyik szereplőt ne tudnám? Tökéletesen jó ügyész. Minden megvan benne, ami kell ehhez a szakmához. Kitartó, bátor, nem hagyja, hogy egy részletet is kifelejtsen. Tökéletesen viszi végig a tárgyalásokat. Egyszerűen nincs nála olyan, hogy erre nem számított. De ezen a tárgyaláson nem önmaga. Rengeteg hibát vét és elhisz mindent. Valamilyen szinten egy minimális jellemfejlődés is érződik vele kapcsolatban, hisz mikor Jasen helyre teszi átgondolja a dolgokat és van amibe igaz ad neki.
                             
Jasen M. Wilburn: Egyszerűen hihetetlen, hogy mit meg nem tesz, hogy kiderítsen mindent az elemfeléről. Tökéletesen passzolna Hannahoz. Mindketten ugyanolyan makacsak és önfejűek. Viszont remek csapatot alkotnának. Mind kollégaként, mind magánemberként.



Köszönöm, hogy itt jártatok,
Xoxo, Patti. 👀💕

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.