Népszerűtlen Vélemények Könyves Tag




1. Egy népszerű könyv vagy sorozat, ami neked nem tetszett!
Most tuti megköveztek, de nekem nagyon nem tetszett Maggie Stiefvatertől a Hollófiúk. Az első részét elolvastam és az nagyon tetszett, de a második részben talán a 20. vagy a 30. oldalig jutottam és egyszerűen nem tudtam már tovább olvasni. Pedig én tényleg megpróbáltam.
2. Egy népszerű könyv vagy sorozat, amit mindenki más utál, de te szereted!

Huh ezzel megfogtatok. Szerintem nem volt még olyan könyvsorozat, amit mások utáltak volna, főleg nem mindenki én pedig szeretem. Persze ha nem vesszük komolyan a mindenkit, akkor Cassie sorozata idevaló a Végzet Ereklyéivel mivel sok olyan embert ismerek, aki kimondottan el se olvassa, csak azért, mert népszerű, de van olyan is, aki kimondottan utálja. Én meg a többséghez tartoztam, mert nagyon szeretem. De ennyi erővel ide tartozhatna a Twilight is.
3.Egy szerelmi háromszög, ahol a főszereplő nem azzal jön össze, akivel te szeretnéd!
Ilyen jelenleg nincsen, de ha megjelenik a Mikrofonpróba 2. része és Hanna nem Mátéval jön, össze akkor mérges leszek. :D Akkor viszont lesz majd ilyen szereplő.
4. Egy népszerű vagy szeretett szereplő, akit te nem igazán kedvelsz!
Ezért is tuti kövezést kapok, de mivel nekem a Csitt csitt se tetszett, így nekem Folt lett ez a szereplőm. Norát még szerettem, de Folt egyszerűen unszimpatikus lett. Bocsi :D

5. Egy népszerű műfaj, amit te nem igazán olvasol!
 Erotikus romantika. Ilyet szerintem csak egyszer olvastam, legalábbis remélem, a Szürke ötven árnyalata már ide tartozik. Elolvastam mindet, de nem igazán nyerte el a tetszésem.

6. Egy népszerű szerző, akit nem sikerült igazán megszeretned

 Becca Fritzpatrick. Igaz csak a csitt csitt-tet olvastam el tőle, de nem igazán jött be.

7. Egy népszerű toposz, amiből már eleged van!
 Az öngyilkossággal kapcsolatosak, mássággal és az ehhez hasonló történetekkel. Az elején még jók voltak, de annyira erőszakolják már ezeket a fajta könyveket, hogy az néha már sok
8. Egy népszerű sorozat, ami teljesen hidegen hagy!
Sok ilyen van Időtlen szerelem, Percy Jackson és az olimposziak, szürke ötven árnyalata és még van egy pár ilyen, ha a molyos népszerűséget nézem.
9. Azt mondják, a könyv mindig jobb, mint a film. Mégis, melyik az a sorozat- vagy filmadaptáció, ami jobban tetszett, mint a könyv?

Vámpírnaplók. Könyvben csak az 5. részig tudtam olvasni, valahogy onnantól nyögvenyelősen ment. Sorozatban viszont nagyon-nagyon szerettem.
Ezek voltak az én válaszaim. Köszönöm, hogy elolvastátok, Patti. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.