ÉRTÉKELÉS - L. A. Casey : Gyere haza!

Fülszöveg:
Ő volt a legjobb barátom, a legkedvesebb pótbátyám és a legjobb védelmezőm. Ő volt a legjobb, és az enyém volt.
Lane retteg a hazatéréstől. Szeretett nagybátyja, Harry váratlanul meghalt, de Lane-nek meg kell küzdenie egy régi démonával is. Kale Hunttal gyermekkoruk óta a legjobb barátok, ám ez a kapcsolat sosem volt egyszerű. Lane miatta hagyta ott a családját és költözött New Yorkba. Fájt látnia, hogy Kale valaki mással boldog, másba szerelmes. Fájt, méghozzá iszonyúan. Tehát fogta a sátorfáját és mindent hátrahagyva új életet kezdett, teljesen elvágva magát a múltjától. Ám most, hogy visszatér, a régi érzések is előtörnek, mintha egy nap sem telt volna el a távozása óta. Az érzelmek mindent elborítanak, a tragédia pedig összehozza az embereket. Vajon Lane képes lesz-e megküzdeni a múltjával, a családjával, a veszteségekkel?

Oldalszám: 360
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó
Eredeti cím: Until Harry
Fordító: Guti Eszter
Ez volt az első könyv, aminek konkrétan végig bőgtem mind a 360 oldalát. Mindegy, hogy otthon voltam vagy a metrón mindig találtam olyan részt, ami megsiratott. Alapjáraton is érzékenyebb vagyok, de a könyvek olvasása közben teljesen át szoktam érezni a szereplők érzéseit és itt a főszereplővel annyi minden történt pár nap alatt és még ehhez hozzájárultak a visszaemlékezések, hogy jó pár könnycseppet kiváltott.
A történet főszereplője Lane, akinek gyerekkora óta van egy legjobb barátja Kale Hunt. Kale-t Lane szülei fiúknak tekintik és Lane bátyjai is testvérüknek tekintik a srácot, egyedül Lane nem.
Kale viszont húgaként néz rá, ha kellett a szekrény előtt ült, hogy Lane ne féljen a szörnyektől, mindenkitől megvédte Lane-t. De egy valami megváltozott az pedig Lane érzései voltak, mivel beleszeretett a legjobb barátjába, aki 3 évvel volt idősebb nála. Lane elmenekül a történések elől, lett egy időszak a huszadik éve tájékán, amit már nem bírt elviselni. Akkor döntött úgy, hogy egészen New Yorkig menekül és vissza se jött volna, ha nem történik meg Harry bácsi halála, akit mindennél jobban szeretett és, akinek a temetésére visszajött.




Imádtam, hogy nem csak a jelent láthatjuk mivel, így megtudtuk, hogy mennyi szörnyűségen kellett átmennie, és, hogy mennyit szenvedett egészen addig, míg úgy nem döntött, hogy itt hagy mindent és mindenkit, akit szeret. Én az elején nem értettem mi a probléma Kale-l, de, ahogy mentünk előre és persze hátra is a történetbe, egyszerre szerettem és utáltam is Kale-t. Értettem miért tette, de mégse tudtam elfogadni, amit Lane-vel tett. A családját is nagyon imádtam. A testvérei pont olyanok voltak, mint amilyennek lenniük kell védelmezőek, akik mindig vigyáznak a kishúgukra. A nagymamája irtó rafkos volt. :D Vigyázz: ez Spoiler: Komolyan.. Meghalt szegény fia, de azért közölte Lane-vel, hogyha többet nem jön haza karácsonykor, akkor neki is szív-infarktus lesz. Annyira sokat mosolyogtam néhány beszólásán. A szülei is jófejek voltak és nagyon szeretik a gyermekeiket. Harry bácsi pedig a világ legjobb nagybácsija cím bírtokosa az biztos. Még halála után is vigyáz Lane-re.

„Kiráztam a fejemből hirtelen támadt furcsa gondolataimat, és visszatereltem a figyelmem a szekrényem felé sétáló Kale-re. Ijedtemben a takarómba kapaszkodtam.
– Óvatosan! – cincogtam.
Kale a válla felett hátrapillantva rám mosolygott, én pedig kis híján elaléltam, mert annyira cuki volt.
Te jó ég! Kale cuki? Az én Kale-em? Komolyan?
– Mit csinálsz? – kérdeztem kalapáló szívvel.
Kale megfordult, és a szekrény felé intett.
– Őrt állok, amíg elalszol, vagy amíg feljön a nap. Amelyik előbb lesz. Nem kell aggódnod. Megvédelek.
Megnyaltam hirtelen kiszáradt számat.
– Tényleg? Tényleg megtennéd? Értem?
Kale benyúlt a szekrénybe, és kivette a baseballütőmet, aztán becsukta az ajtót, és nekitámaszkodva rám kacsintott.
– Csakis érted.”
Lane nagyon közel került hozzám és bárcsak mindenkinek lenne egy olyan barátja, mint ő.
Valakit viszont még nem említettem ő pedig Levander. Akkor jött Lane életébe mikor maga alatt volt a barátnőinek nevezett idióták miatt. Kihúzta Lanet az önmarcangolásból és abból, hogy ne legyen megelégedve magával. Ő lett a legjobb barátnője. Igen felvették a versenyt Kale Hunttal, aki egy gyökér..csak úgy mondom. :D  Sajnos viszont nem maradt vele sokáig. Mármint, ha rajta múlt volna, soha nem engedi el Lane kezét, de a részeg sofőröket nem lehet irányítani és ő a másik ok, hogy Lane elmenekült.
Mielőtt mindenki elítélné, hogy csak úgy lelépett 6 évre lelépett és nem nézett vissza elmondom, hogy megvolt az oka, de nem akarok nagyon spoilerezni, ezért mindenki olvassa el, hogy mi az. ;)
Köszönöm, hogy benéztetek, Pati. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.