Rapid Booktag

Sziasztok molyok!

Ma egy újabb booktag-gel jövök nektek, amire Anna hívott ki a Lap Lap után blog bloggerinája. :)

Még egyszer köszönöm neki, még, ha kicsit késve is töltöm ki :D Bocsi..muhahaha :D


Puha vagy keménytáblás könyv?

Nekem az összes könyvem puha. Igen tudom sokkal előnyösebb a keménytáblás könyv, főleg, ha magammal viszem utazások közben, de azok drágábbak, így kevesebb könyvet tudnék venni és így is kevesebbet veszek, mint amennyit szeretnék.

Online vagy könyvesbolti vásárlás?

Én kifejezetten szeretem mindkettőt. A könyvesboltokba eltudok veszni órákra, mivel olyan nehezen választom ki, hogy mit hagyjak ott a fizetésemen kívül. :D
Az online vásárlásoknál meg néha van akció, amik kifejezetten jól tudnak jönni. :)


Trilógiák vagy Sorozatok?

Bocsi, de ez most mindkettő. De csak, ha úgy írják meg a sorozatot, hogy nem csapják össze.

Hősök vagy Rosszfiúk?

Minden lány a rosszfiúkhoz vonzódik nem ? :D

Melyik az az egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál?

Jaj, miért csak egyet? Én rengeteg könyvet elolvastatnék mindenkivel.
Hm..akkor legyen a Rácz-Stefán Tibor - Fogadj el :)

Ajánlj egy alulértékelt könyvet.

Hamarabb tudnék olyat, amit felülértékeltek. :D
T.R.Salty - Pre Bellum Atlantis és más mesék :) szerintem nagyon jó könyv és mégis kevesebben tudnak róla, mint 1-2 magyar íróról. 



 Melyik volt az utolsó könyv, amit befejeztél?

Erin Watt - Papír hercegnő

Melyik volt az utolsó könyv, amit megvettél?

Az utolsó, amit megvettem az Árnyvadász Akadémia 7-8.részed, de ami utoljára megjött (online előrendelt könyvek) az pedig Erin Watt - Papír hercegnő, Rácz-Stefán Tibor- Szállj a dallal(1), Sara Shepard - Pretty Little Liars és Kelly Creagh -  Nevermore – Soha már (Nevermore 1.).

Mi volt a legfurcsább dolog, amit valaha használtál könyvjelzőnek?

Nem vagyok kreatív. Talán a papírzsepi. :D


Használt könyvek: Igen vagy nem?

Ha nincsenek rossz állapotban akkor nincs velük bajom. :)

Karakterek vagy cselekmény?

Egy jó könyvbe szerintem mindkettő ugyanolyan fontos.


Hosszú vagy rövid könyvek?

Mindkettőt meg lehet írni jól vagy rosszul. Így nem ez dönt nálam.

Hosszú vagy rövid fejezetek?

Mi számít hosszúnak ? :D legyen akkor a kettő között. ;)



Nevezd meg az első három könyvet, ami eszedbe jut.

Hazug csajok társasága
Rózsák és Tüskék udvara  ( jöööön a második rész)
Papír hercegnő (mi más? új kedvenc)

Mik azok a könyvek, amik megnevetettnek vagy megsiratnak?

Engem könnyű megnevettetni és megsiratni is még a Twilight is képes volt ré :D

A mi világunk vagy kitalált világok?

Túl sokszor a kitalált világ..

Mit gondolsz a hangoskönyvekről: Igen vagy nem?

Még nem próbáltam. Biztos jó, de én szeretem, hogy magam olvasok. Na majd egyszer. :D

Ítélsz könyvet borító alapján?

Néha igen és általában meg is veszem. Hát nem mindig teszem jól. :D




Még egyszer köszönöm a lehetőséget. :)
Patti :)









Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.