7. Író-olvasó-Blogger találkozó

Sziasztok! :)


Ma nem egy rendhagyó poszttal készültem. Szombaton egy kedves barátnőmmel író-olvasó-blogger találkozón voltunk, melyet az Imádom a könyveket csoport adminja, Annie rendezett.



Az elején kicsit félénk voltam, meg a közepén és a végén...hát ez hozza az új társaság. Eddig csak tavaly januárban még talán februárban voltam ehhez hasonló találkozón, de attól még nem leszek bátor.

Annával a találkozóra kicsivel 3 óra előtt érkeztünk. Elsőnek regisztrálnunk kellett, melyet utána fagyasztásainkkal úgy mond visszakaptuk. A Magvető kávézó nagyon hangulatos, könyvekkel teli, barátságos hely volt, melybe bármikor beülnék egy borongós őszi napon.

Miután mindenki megérkezett Annie elmondta milyen feladatra számíthatunk a mai nap folyamán. A Facebook eseményükre feltöltöttek 12 képet, abból kikellett választanunk egyet, melyről írnunk kellett egy történetet.















De nem volt ilyen egyszerű regisztrációnál felkellett írnunk a papírra, hogy az egyes vagy a kettes számot választjuk és az a vagy a b betűt. Ha az egyest választottad, akkor E/1-be kellett írnod, ha a kettest, akkor narrátor szerepben voltál. Ha az a betűt választottad, akkor nem használhattál párbeszédet, de ha a b betűt, akkor muszáj volt. :D
Szóval voltak kritériumok. Erre mind pedig 30 percet kaptunk. Most mindenki döntse el maga, hogy szerinte ez sok vagy kevés. Végül is mindenki befejezte időben a feladatot és nagyon jó kis történeteket kaptunk. :)

Utána sor került még tombola húzásra, amin sajnos nem lett szerencsém, de ezt már megszoktam. :D

Összességében én nagyon jól éreztem magam és remélem a többi találkozóra is el tudok majd jutni. :)

 A találkozóról készültek képek is, melyet az esemény Facebook oldalán meglehet tekinteni, melyet itt találtok: Nr.7 * Író * Olvasó * Blogger - egy helyen 

A következő találkozó november 25.-én lesz és krimi témakörben, ha van kedvetek nézzetek be J
Köszönöm, hogy itt jártál, Pati. J


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.