Könyvtáras Booktag

Sziasztok! :)
Ma az első Booktagemmel jövök nektek, amire Anna (https://laplaputan.blogspot.hu) hívott ki. :)
Remélem ti is annyira szeretitek a könyvtárakat, mint én. :)
1. Könyvesbolt vagy inkább könyvtár? Indokold!
Huha, attól függ mikor. Össze se tudom hasonlítani a kettőt.
Régen iszonyú sokszor jártam könyvtárba, mivel nem igazán volt arra költve, hogy olvassak. Voltak fontosabb dolgok, amiket meg kellett venni. Ezért nekem két naponta a könyvtár volt az otthonom. Szerettem a könyvtáros néniket, akikkel bármilyen témában tudtam beszélgetni, igaz könyveket nem tudott ajánlani, de mindig találtam magamnak valami kincset. Szeretek sétálgatni a sorok között és olyankor azon elmélkedni, hogy egyszer nekem is lesz ennyi könyvem. :)
Most pedig kevesebb időm van könyvtárba menni, így általában beugrok a könyvesboltba és megveszem a már kiválasztott könyveket vagy megrendelem netről. :)
Stuttgart város könyvtára
Zürichi könyvtár
Hát nem csodaszépek ? :)
+Melyik kedvenc karakteredet tudnád elképzelni, mint könyvtáros/könyvesbolti eladó?
Egyértelműen a Luxen sorozatból Katy-t és Rácz-Stefán Tibor: Mikrofonpróba című könyvéből Hannát.
2. Milyen gyakran jársz könyvtárba? Egy vagy több könyvtárat látogatsz?
Mióta már nem lakok otthon ritkán jutok el könyvtárba, de amikor időm engedi beugrok a Szabó Ervin Fővárosi könyvtárba. :)
Eredetileg több könyvtárat, de mostanában csak egyet. :) (dorogi, csolnoki és a fővárosi könyvtár)
+Melyik kedvenc karaktereddel mennél szívesen könyvtárba?
Katyvel mindenképp, de szerintem Reed-et is magammal tudnám vinni :D Csak a női fegyvereinket kell jól használni. :D
3. Szoktál ezt-azt találni a könyvtári könyvekben, amit az előző olvasó bennfelejtett a lapok között? Mit?
Könyvjelzőnek használt papírdarabokat. :D Érdekes, hogy az emberek mennyi mindent tudnak könyvjelzőnek használni. :)
+Melyik kedvenc karakteredet látnád szívesen egy könyvjelzőn?
Ez egyértelmű :D Reed Royalt :$
4. Szoktál beszélgetni a könyvtárossal, szokott neked könyveket ajánlani?
Igen nagyon sokszor beszélgetek velük. Volt idő mikor én is könyvtáras akartam lenni, hogy minden percben könyvek között legyek. :D
+Melyik könyves karakterrel beszélgetnél szívesen, mert véleményed szerint lenne közös témátok?
Huh iszonyú sok van. Ugye már említettem Katyt és Hannát, de Reddel, Ella-val, Vicky-vel, Patrick, Simon, Clary, Jonathan és Magnus Bane :)
5. Van kedvenc könyvtárad, akár a könyvek, akár a szépsége miatt?
Nincs. Számomra minden könyvtár csodálatos.
+Ki az a karakter, aki mostanában a legjobban idegesített és biztosan nem vinnéd el a kedvenc könyvtáradba?
Rajmund :D De most épp azért ő, mert most fejeztem be Tibi könyvét. :)
6. Nem könyvtár, de hasonló kezdeményezés a Könyvmegálló. A Te lakóhelyeden vagy környezetedben működik könyvmegálló, kipróbáltad már? Mi a véleményed róla?
Még nem próbáltam ki, de ha minden igaz Óbudán van és egyszer szeretnék, majd oda elmenni. :) Szerintem ez egy nagyon jó ötlet.
+Melyik az a könyv, aminek a legjobban örülnél, ha megtalálnád a könyvmegállóban?
Az összesnek. :D
Köszönöm még egyszer a kihívást. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.