Top 10 Szerda - Kennedy Ryan - Long Shot

 


 

Top 10 idézet

Kennedy Ryan

Long Shot – Távoli dobás

 

 

Halihó.

Érkeztem egy Top 10 idézettel méghozzá az utolsó olvasott könyvből, ami nem más, mint Kennedy Ryan – Long Shot című könyve.

Tudom Értékelés még nem került ki az oldalra, de ami késik az nem múlik. 😊

#1

„Pár perc egy vadidegennel, és hirtelen olyan megértést tapasztalok, amit mindig nehéz volt megtalálni.”

#2

„Nem számít, hogy tökéletes, Bo, ha számodra nem tökéletes.”

#3

„Azon tűnődik, vajon látja-e őt. Hogy ezen a napon, a születésnapján, büszke-e rá. Én nem tudhatom a választ, de valamiért biztos vagyok benne, hogy az.”

#4

„Talán azért, mert hasonló kihívások mellett nőtünk fel, mintha sosem éreztük volna igazán, hogy tartozunk valahova. Talán a köztünk forrongó, robbanásig feszülő kémia miatt, ami csupán egy gyufa szikrájára vár.”

#5

„Egy ilyen lányt, akiben ennyi spiritusz van, nem szabadna tönkretenni. Egy lányt, aki ekkora egyéniség, nem szabadna megingatni.”

#6

„Nem szabadna ilyen erősen éreznem ilyen gyorsan. Nem kéne úgy éreznem, hogy Caleb ellopott tőlem valamit, ami sosem volt az enyém. Többet dobtam nála ma este. Több lepattanót szereztem. Teljesen lejátszottam őt a pályáról. Én emeltem a fejem fölé a trófeát. Én nyertem.

Akkor mégis mi az istenért érzem úgy, hogy én vagyok a vesztes?”

#7

„– Azt hittem, képes kontrollálni magát. – Beletúr a hajába, ami csupán egy árnyalattal sötétebb Calebénél. – Már régóta nem fordult elő ilyesmit, és úgy szeret téged!

– Ne merészeld még egyszer ezt mondani! – A könnycseppek árvízként gyűlnek fel a torkomban. Várok, amíg visszavonulnak, hogy meg tudjak szólalni. – Lehet, hogy saját magát azzal áltatja, hogy ez szerelem, de én nem veszek részt ebben a játékban. Caleb beteg, és te is, ha segítesz neki.”

#8

„– Westnek mindig az kell, ami az enyém – folytatja Caleb, tekintetét rajtam tartja a tükörben, gondolatai pedig August körül forognak. – Te viszont nem lehetsz az övé.”

#9

„A remény a rés a „mi lenne, ha” és a „mi van” között, de rengeteg kemény munkával kell megtöltenünk ezt a rést.”

#10

„Az embereknek fogalmuk sincs, hogy néhány nő min megy keresztül a zárt ajtók mögött, vagy hogy mi tartja ott őket. –Csóválom a fejem. – Én tudom, milyen, amikor hazugságban élsz, és folyton arcul csapott a hazugság, amíg meg nem találtam a kiutat. És nem tudom, hogy valaha képes leszek-e túltenni magam rajta.”

+1

„Tudom, milyen érzés úgy felkelni minden reggel, hogy egy rémálomban élek, és egy szörnyeteggel alszom, és a saját szavaimmal meséltem el a világnak, a saját feltételeim szerint.”

 

Köszönöm, hogy itt jártatok,

Xoxo, Patti 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.