A szemed tükrében - Sarah Pinborough - Ne higgy a szemének! (Értékelés)

 




„Az igazi szerelem útjai soha nem voltak nyílegyenesek.”




Fülszöveg:

A Ne higgy a szemének! Netflix sorozat alapjául szolgáló regény.

Tisztelt Olvasó! A Ne higgy a szemének! a szerelem sötét oldaláról szól. Arról, hogy megpróbálunk rájönni: ki lehet a másik ember, a szenvedély, a szépség, a szavak mögött. Mert vajon melyikünk őszinte mindenben és mindig, mindenkihez? Főleg ahhoz, akit a legjobban szeret? - Sarah Pinborough.

Ebben a könyvben semmi sem az, aminek látszik.

Louise, a fiatal titkárnő talán élete férfijával találkozik egy bárban, de a csók korainak bizonyul, különösen, miután hétfőn a munkahelyén megpillantja új főnökét, Davidet - aki persze nem más, mint a férfi a bárból. És naná, hogy nős.

Ami ezután történik, az minden, csak nem megjósolható. Hiába kombinál az olvasó, előbb-utóbb leesik neki, hogy ebben a szokványosnak látszó szerelmi háromszögben igazából semmi sem szokványos. Felesleges lenne arra intenünk, hogy inkább ne kedveljen meg egyetlen szereplőt sem - úgyis képtelen lesz ellenállni. Mígnem egy ponton, amikor a legjobban aggódik majd az illető sorsa miatt, ráébred: nem is őt kellett volna féltenie!

Sarah Pinborough regénye nem egy szerelmes történet, egy krimi és egy thriller szimpla keveréke. Sokkal félelmetesebb annál. Mert Pinborough regénye elkísér. És nem hagy nyugodni.

Ne higgy ennek a könyvnek!

Ne higgy a szereplőknek!

Ne higgy saját magadnak se!

És történjen bármi, senkinek se áruld el a végét!

Sarah Pinborough az Egyesült Királyság egyik méltán népszerű, sokszoros díjnyertes romantikustörténet- és krimiírója, akinek neve az egész világon ismert.

Kiadó: 21. Század Kiadó

Oldalak száma: 334

Borító: KEMÉNYTÁBLA, VÉDŐBORÍTÓ

Súly: 482 gr

ISBN: 9786155915680

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2021

Árukód: 2746726 / 1198729

Fordító: Tomori Gábor

Személyes véleményem:

Ez volt az a könyv, ami kikapcsolt két számvitel feladat között. Nem tudom, mennyien tudják, de pont a nagyobb covid időszakban volt az én vizsgaszezonom, így elég sok feszültséggel jár, hisz már március elején vizsgáznom kellett volna és előtte két hétig én is beteg voltam, majd szépen elhalasztották, lett egy március végi időpont, aztán azt is lefújták és ezzel a feszültséggel kellett dolgozni, tanulni és közben próbáltam a blogos életem is koordinálni. Ami többé kevésbé sikerült vagy így jobban belegondolva annyira mégse. Egyszerűen kevés könyvet fogtam a kezeim közé. Sose tudtam mikor fogok ténylegesen vizsgázni és, hogy mikor hogyan készüljek. Végül április végén és májusban is volt vizsgám aztán egy utolsó hajrá októberben. A sorozat volt az első, amivel Netflixen találkoztam a barátnőim ajánlásával és bár az eleje nem volt annyira a tetszésemre, valahol a felénél már beindult a történet és egy nap alatt ledaráltam. Valahogy így álltam a könyvhöz is. Mikor utánajártam, hogy a sorozat egy könyv alapján készült egyértelmű volt, hogy megszeretném szerezni. Szóval köszönöm a Kiadónak, hogy megkaphattam a könyvet és előre is elnézést, hogy az értékelés nem készült el időben. Egyszerűen olvasás után elfelejtkeztem, hogy az értékelés még nem készült el. Nem szoktam ilyet csinálni, de belegondolva a tavalyi év elég sok volt még nekem is.

Magáról a könyvről:

Mivel a sorozatot már ismertem, így nagyjából számítottam rá, hogy a könyv nehezen fog beindulni, de kellemes csalódás ért, hisz a könyv szinte olvastatta magát. Ezerszer felülmúlta azt, amit vártam a sorozat alapján. Egyszerűen magával szippantott. Louise volt az első, akit megismertem és bár az első pillanatban még imádtam őt, a sorozatban utálni kezdtem. Viszont mivel volt egy minimális tudásom, ezért máshogy álltam hozzá olvasás közben és egyszerűen kezdtem megszeretni. Értettem, hogy mi miért történik. Én is abba a hibába estem, hogy egy szereplőt kívülről ítéltem meg, amit nem szoktam, de egyszerűen idegesített mikor a házas főnökével, Daviddel viszonyt kezdett. Annyira idegen volt az egész. Értem én, hogy egyedül neveli a fiát és, hogy a volt férjének már új párja volt és később már nemcsak egyszerűen új párja volt, hanem annál több, de akkor is. Viszont most valahogy más meglátásból néztem és egyszerűen csodáltam a kitartását és azt, hogy még ezek után is milyen jószíve volt, hisz ez egyértelmű Louse ugyanolyan aranyos és szeretetteljes lány volt. 

A másik érdekes szereplő Adele volt, aki David felesége volt. Az elején egy szokványos házaspárnak tűntek, akire a férj nagyon figyel, akiért aggódik, de volt ennek a házasságnak egy másik oldala. A nő beteg volt, és ha ez nem volna elég a szanatóriumba, ahova mennie kellett a szülei halála után megismerkedett egy fiúval Robbal. A férfi újra visszakerült, mert erősen drogozott és mégis ő került közel a lányhoz és rajtuk keresztül tudtuk meg, hogy ehhez a sztorihoz tartozik, egy misztikus száll. Ami az elején bizarr volt, de közben szerintem egy fantasztikusan kidolgozott rész volt, és amire tényleg nem számíthattak az olvasok és, hogy mi ez a száll, és pontosan miről szól? Ahhoz elkell olvasnotok és ti is megtudjátok, hogy mi van a szemünk mögött.

Egyben az egész:

Egy tökéletes összerakott történet, szerelemről, megcsalásról egy kis misztikummal fűszerezve. Nem hittem volna, hogy valaha azt mondom, de úgy látszik ez a tökéletes recept egy rendkívül precízen összerakott könyvhöz. Szóval fiúk és lányok vegyétek le a könyvespolcról és ámuljatok, de vigyázat semmi nem az, aminek látszik. Fogadjátok meg a könyv címét és ne higgyetek a szemeteknek. Egy érzelmileg megterhelő hullámvasút, amiről nem tudod, hogy mikor szállhatsz le. 😊

Ha megszeretnéd vásárolni:

Libri

21.századkiadó

Bookline

Köszönöm, hogy benéztetek,

Xoxo, Patti 😊


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.