Értékelés: K.M. Holmes - Enyém a végszó

 

 

 

„Magasan voltak az álmaim, de megtanultam alulról építkezni, hiszen megcéloztam a fellegeket. Szárnyalni akartam!”

 

 


Fülszöveg:

"Ó, Damian... Éreztem, hogy megéri várni rád. Most sem csalódtam az írónőben. Pikáns és szexi." - My relationship with books blog

Talán az a legnehezebb, hogy ne titkoljuk az érzéseinket.

Azt mondják, egy filmben bármi megtörténhet. Ashley álmában sem gondolta volna, hogy ez igaz lesz az életére is. Mert a legfontosabb filmszerepét Hollywood legdögösebb pasijával kellett eljátszania. Damian Reshore jelenléte viszont csak nehezítette a helyzetét.

Hiába ismerték egymást régóta, Ashley ez idáig tökéletesen leplezte az érzéseit Damian iránt. A közös munka azonban felszínre hozta azokat, és rájött, hogy a valóság számára az igazi színjáték, mert nem engedhet a vágyainak. Inkább hazudott magának, hazudott a szívének, de hiába próbált a közöny mögé rejtőzni, Damian túlságosan vonzónak bizonyult az ő gyenge elhatározásával szemben.

A kamerák kereszttüzében, rendezői utasítására egymáséi lettek, és különböző forgatási helyszíneken át szenvedélytől fűtve haladtak a végszó felé. Egészen addig, amíg a legboldogabb percben szertefoszlott minden remény...

De milyen befejezése lesz az ő történetüknek?

És miért olyan nehéz Damiant szeretni?

Kiderül a trilógia befejező részéből.

K. M. Holmes új regényében ismét elhozza az olvasóknak a Tiéd a főszerepben megismert szépfiút. A szerzőre jellemző humorral megírt, szexi és sziporkázó történetben végre Damian is kiteríti a lapjait. kevesebb


Kiadó: ÁLOMGYÁR KIADÓ

Oldalak száma: 335

Borító: PUHATÁBLÁS

Súly: 312 gr

ISBN: 9789635701391

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2021

Árukód: 2747960 / 1199625

Sorozat: TIÉD A FŐSZEREP-SOROZAT

 

Személyes véleményem:

 

Most, hogy sikerült befejeznem múlt hónapban a második részt végre a kezembe vehettem az folytatást, amire november óta vártam. Bár mivel nem igazán volt kapcsolatban a második résszel rájöttem, hogy simán jöhetett volna ez és mondjuk csak utána a második rész. De hát, aki nem kérdez az így jár ugyebár. :D

Viszont én ezt a könyvet jobban szerettem, mint a Miénk a pillanatot. Valahogy több volt benne az érzelem, a sötétség és a szeretet. Tetszett, ahogy bepillantást nyertünk a színészet világába. Egy picit talán mi is színészek lehettünk. Ami számomra egy plusz pont volt. Hisz melyikünk ne vágyott volna rá gyerekként, hogy híres színész vagy színésznő legyen? Szóval most a könyv miatt egy kicsit valóra váltak gyerekkori álmaink.

Magáról a könyvről:

A két főszereplőnk Damian és Ashley. Gondolom egyik szereplőt sem kell bemutatnom. Aki olvasta az első részt, azt mindent tud róluk. Damian a mi kis üdvöskénk, aki faképnél hagyta Camiet. Ashley pedig az ünnepelt sztár menedzserének a húga, aki Damian áll barátnője volt, amikor a srác Camievel járt. Nekem ez a rész akkor sem volt szimpi és most sem az. Továbbra se tudom elhinni, hogy ezt bárki is jó ötletnek tartotta. De térjünk is rá a lényegre. Ash színésznő, bár nem olyan híres, mint Damien. Viszont hiába jó és ügyes most akadt egy kis nehézsége, amibe a srác segíteni szeretne neki. Viszont a segítség közben picit átalakul kettejük barátsága és hatalmas lavinát zúdít magukra. Imádtam az ő pillanataikat. Annyira érződött rajtuk a kémia és mégsem volt túl sok. Nálam az ilyen könyvekkel mindig az a gond, hogy túl sok a szexualitás, emiatt is szoktam húzni őket. Az írónő viszont csak szépen finoman adagolta. Mindig volt egy kevés, majd a helyzethez tartozó plusz információt csepegtetett. Örültem, hogy végre megtudtuk, hogy Damian miért olyan, amilyen. Szerethettük mi Camiet bármennyire, de valljuk be más is valószínűleg ezt csinálta volna és ln teljesen megértem a srácot. Cam sajnos nem volt neki elég, hogy szembenézzen azzal, ami rá várhat ehhez az első szerelme kellett az pedig Ash és annyira sajnálom, hogy ezt a szerelmet már nem élhette meg az a személy, aki Damian számára a legfontosabb. Annál a résznél szerintem összeomoltam egy picit. Szóval, aki nem kedveltem Damiant annak üzenem, hogy nem baj. Legalább több maradt nekünk belőle. Őrültem, hogy az lett a befejezés, ami és köszönöm az írónőnek, hogy visszakaptam azt az érzést, amit a Tiéd a főszerep adott.

Egyben az egész:

Az én végszavam csak annyi, hogy minden szavát imádom az írónőnek. Szerintem ezzel mindent is elárultam. A mai nap folyamán „csak” 219 oldalt olvastam és azért tartott ez is ilyen sokáig, mert pár napja picit betegeskedem, így nem tudtam együltömbe befejezni, előtte pedig kicsit húzós napjaim voltak. Ha keresel egy picit könnyedebb, de nem unalmas olvasmányt, akkor ez a te könyved. Szerelem, fájdalom, törés és egy sokak által várt befejezés. Ezt mind megkaphatod, csak annyit kell tenned, hogy vedd le a könyvesbolt polcáról és vidd haza. 😊

Ha megszeretnéd vásárolni:

Álomgyár

Libri

Bookline

 

Köszönöm, hogy itt jártatok,

Xoxo, Patti 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.