Értékelés: Kennedy Ryan: Long Shot - Távoli dobás


fotó:Google

 

 

„Suttogva beszél a szív, de néha, mire meghallanánk, már túl késő.”

 

 

 

Fülszöveg:

EGY TILTOTT SZERELEM

AZ NBA ROBBANÉKONY VILÁGÁBÓL...

Azt hiszed, tudod, milyen egy kosaras barátnőjének lenni?

Nem tudod.

A tündérmesém a feje tetejére állt.

És boldogtalanul éltek... Megcsókoltam a herceget, és

átveréssé változott.

Bolond voltam, a szerelme pedig - a bolondok aranya.

Most van egy új játékos a játszmában, August West.

Az NBA egyik legfényesebb csillaga.

Ellenállhatatlan. Tiltott.

Engem akar. Én pedig őt.

De a múltam és a hercegem, aki átvert,

nem ereszt.

"Ha csak egy könyvet olvasol el idén, ez legyen az.

Aztán add oda minden nőnek, akit ismersz!"

Natasha, Natasha is a Book Junkie

"A Long Shot valódi, nyers, érzelmes és erőteljes könyv. Csupán egy

maroknyi könyvvel találkoztam életem során, amiről TUDTAM, hogy

örökké velem marad, és ez is egy közülük."

Kandi Steiner, Top 10 Amazon bestsellerszerző

Szereted az érzéki, de tartalmas könyveket?

Vidd haza nyugodtan, tetszeni fog!

18 éves kortól ajánljuk!

fotó:Google

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.

Oldalak száma: 539

Borító: KARTONÁLT

Súly: 472 gr

ISBN: 9789634573944

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2021

Árukód: 2752592 / 1203300

Sorozat: RUBIN PÖTTYÖS

Fordító: Rácz Kata

 

Személyes véleményem:

A könyvre még Kitti hívta fel a figyelmemet, mivel nagyon szerette volna és reméltem, hogy én már olvastam. De valahogy a figyelmemet elkerülte. Szóval Kitti megkapta Mikulásra én pedig olvastam tovább a többi könyvem, de szegény lány annyira szerette a könyvet és annyira vágyott rá, hogy a figyelmemet már megragadta. Így végül úgy döntöttem, hogy adok neki egy esélyt. Ez pedig a legjobb dolog volt, ami történhetett. A könyv már az első percben megragadta a figyelmem és bár az elején azt hittem, hogy egy egyszerű fősulis olvasmány lesz rá kellett jönnöm, hogy nagyot tévedtem. A könyv sokkal többet nyújtott, mint egy egyszerű, könnyed olvasmány. Sőt minden volt, csak könnyed nem. De most nézzük is, hogy miről szólt a könyv. 😊

 

Magáról a könyvről:

A történetünk két főszereplője Iris DuPree és August West. Irist az NBA egyik csillaga hódította meg. A fősuli utolsó évében már egypárt alkottak, de valami mégsem volt tökéletes. Caleb már házasodni akar, de a lány még élni szeretett volna. Sportmenedzseri pályáján bizonyítani, gyakorlatot szerezni, ami szerintem teljesen normális. Viszont a srác máshogy gondolta. Ő azt szerette volna, hogy szeretett barátnője csak az övé legyen, az ő kis felesége legyen, aki nem dolgozik, hanem csak otthon ül és gyereket nevel. Ehhez pedig az kellett, hogy átverje a lányt. A lányt, aki bízott benne, aki hitt neki és aki azt hitte, hogy soha nem árulja el. Mégis megtörtént. Az árulásnak pedig végül teste, arca és neve is lett.A lány visszazuhant egy olyan életbe, amiből mindig is menekülni próbált. Az angyal szárnyait letörték pedig ő semmi mást nem akart csak szárnyalni.

August. Ő az igazi NBA csillag. Jószívű, ügyes és van benne egy tűz, amivel játszik. Az édesapját már elég korán elvesztette, pedig ő volt az, aki megtanította Augustot a kosárlabda szeretetére. Az ő számával játszik és az utolsó fősulis meccsét is az ő szülinapján játssza.  A srác előtte való nap picit feszült ezért lemegy a bárba. Ott pedig megakad a szeme egy lányon, aki épp Lakers meccset néz. A fiút egyből megbabonázza az angyali lány és a kémia sajnos oda-vissza működik. Sajnos, mert a lány nem más, mint Iris.  A két fiatal között egyből megvan a kémia és ezenkívül valami egymáshoz húzza őket. Ez a megmagyarázhatatlan erő az, ami miatt nem tudják egymást kiverni a fejükből.

Idáig egy könnyed olvasmánynak tűnik, de a profi ligában ott van a zöld szörny. A profi játékosok mellett sem mindig happy end az élet. Caleb maga a borzalom. Iris pedig egy kalitkába zárt madár. Tudom milyen egy Caleb féle emberrel érni és rettentő sok erő kellett neki, hogy eltudjon menni. Mert az ilyen emberektől nehéz szabadulni. Pénze van és hatalma. Mások előtt jó-színben tünteti fel magát, így pedig a lánynak nincs ütőkártyája, viszont az élete a tét.

Egyen az egész:

Két ember, akik nem tudnak egymás nélkül élni. Egy élet mely veszélyben van a fényűző otthonában. Egy másik élet, aki nem tud az álombéli lány nélkül élni és a sötétség, mely mindkettőjük életét megnehezíti. A történetben a színfalak mögé láthatsz. Megismerhetsz egy bántalmazó kapcsolatot. Egy nőt, aki csak a szabadságát szeretné elnyerni a gyermekével. Egy férfit, aki az állítólagos szeretetét ütésekkel bizonyítja. Ez a könyv nem könnyű olvasmány, de elgondolkodtató és mindenkinek ajánlom, hisz velünk egykorú szereplőkön keresztül mutatja be, hogy milyen mikor nem tudsz szabadulni az aranykalitkás fogságból és mégis megmutatja, hogy milyen az igazi, elsöprő szerelem.

A könyvről tegnap hoztam egy Top 10 idézetes bejegyzést. Ha kíváncsi vagy pár idézetre belőle akkor katt ide. 😊

Köszönöm, hogy benéztetek.

Xoxo, Patti. 😊

 

 

 

 

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.