Értékelés: P.Dangelico - Wrecking Ball - A romboló (Szeretni nehéz 1.)

 


„Ha az életed minden apró darabját szétcincálták, megtaposták vagy elvették már, akkor az utolsó darabkájába úgy fogsz kapaszkodni, mintha élet-halál kérdése lenne.”

 

Fülszöveg:

Hogyan állj ki magadért?

Camilla DeSantis élete romokban hever. Hogy is lehetne másként nevezni azt az állapotot, amikor egyszerre veszted el a férjed, az állásod és minden vagyonodat? Nehéz időkben nagy a döntéskényszer, így mikor a megváltás egy kiállhatatlan alak képében jön - aki nem mellesleg az egekig magasztalt New York Titans kezdő hátvédje -, nincs választása. Elfogadja az ajánlatot, hogy bentlakásos nevelőnőként és tanárként egyengesse Calvin 8 éves unokaöccsének útját. Már csak annyit kell kitalálnia, hogyan fogja vissza magát minden egyes alkalommal, mikor lilára akarná pofozni a férfit, ami gyakran megesik.

Calvin Shaw-t egy fikarcnyit sem érdeklik a nők. Pillanat, pillanat, hadd fogalmazzam meg másképp: imádja a nőket, viszont jelenleg minden vágya az, hogy hagyják békén. Főleg, miután kiderült, hogy a felesége - mára már exfelesége - attól a pasastól terhes, akivel anno megcsalta. A probléma már csak annyi, hogy épp most fogadott a házába egy nőt. És fogalma sincs, melyik a nagyobb probléma: hogy megígérte, viselkedni fog, vagy az, hogy vonzódik hozzá.

Könnyed és romantikus. Sorsfordító és szexi.

Adott két megtört ember, két sors és egy lehetőség.

Az utóbbi évek legtartalmasabb romantikus története.

16 éves kortól ajánljuk! 

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.

Oldalak száma:373

Borító: KARTONÁLT

Súly: 434 gr

ISBN: 9789634576808

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2020

Árukód: 2739746 / 1193388

Sorozat: RUBIN PÖTTYÖS

Fordító: Radosits Magdolna

Személyes véleményem:

Nem is tudom, hol kezdjem. Talán ott, hogy én teljesen abba voltam, hogy 2020.őszén már elolvastam a könyvet. De egyáltalán nem találtam róla az értékelésemet. Elkezdtem olvasni a tartalmát, de azzal sem jutottam előrébb. Így kellett rájönnöm, hogy én csak azt gondoltam, hogy elolvastam, de a két munkahely és suli mellett valahogy elment ez a dolog. Így tegnapelőtt ténylegesen kézbe vettem és nekiálltam az olvasásának, amit tegnapeste sikeresen be is fejeztem. Mondjuk sokat segített, hogy olvastatta magát a könyv. Szóval így kicsit jobb helyzetben voltam, viszont így visszagondolva örülök is neki, hogy nem olvastam akkoriban, mert nagyon közel lett volna a szívvel a falnak című könyvhöz és minimális hasonlóság észrevehető, ami nagyon zavart volna. A könyvet alapjáraton nagyon szerettem. Nagyon sokat sírtam rajta, de sokszor megmosolyogtatott. Amikor Camilla összetört én is összetörtem.

Magáról a könyvről:

Történetünk főszereplője Camilla DeSantis, aki épp egy nehéz időszak végén van túl, vagyis próbál még csak túllépni. A lánynak három éve meghalt a férje, akiről időközben kiderül, hogy egy nagyon csúnya piramis játékban vett részt és ebből kifolyólag mivel őt már nem lehet felelősségre vonni, elővették az egyetlen embert, aki a közelében volt, a feleségét. Természetesen a hölgy semmiről nem tudott mégis bizonyítania kellett ártatlanságát, ami nem kis teher volt, főleg úgy, hogy mindenét az Amerikai államnak tulajdonították. Szóval szülői segítségre szorult, a munkahelyéről elbocsátották és semmilye sem maradt. Csak a büszkesége, hogy miután ártatlannak nyilvánították mindent újrakezdjen. Itt kerülünk képbe. Kevés betekintést kaptunk, aminek én kifejezetten örülök. Így legalább nem kellett olvasnom, ahogy összeomlott, bár így is eltudtam képzelni és még azt megszoroztam százzal.

Így kerültünk háromévvel később az ő kissé szerény életébe, láthattuk milyen falakba ütközött és, hogy még milyen messze áll attól, hogy az emberek elfogadják. Cam nagyon sokban hasonlít rám. Én is mindig másokat teszek előtérbe és ez tudom, hogy nem mindig jó, de ezen nem hiszem, hogy lehet változtatni. Rendkívül racionális a gondolkodás módja és, ha hirtelen is cselekszik vagy ezerféle képpen átgondolja, hogy milyen kimenetele lehet. Ő is most kezdi újra felépíteni a jövőjét, ahogy én is teszem és hiába nehéz az út mindenképpen rámegyünk az ösvényre, mely teli van akadállyal. Nekem nagyon sok erőt adott a könyv. Tudom, hogy mit szeretnék és tudom, hogy mi vezet ennek eléréséhez. Cam pedig megmutatta, hogy semmi sem lehetetlen. Csak küzdeni kell és soha nem feladni.

A másik édes szereplőnk Calvin, akinél dolgozni kezd Cam. A férfinek rendkivül bunkó stílusa van az elején és biztos vagyok benne, hogy nehezen tudtam volna visszafogni magam. Ilyen téren kicsit olyan vagyok, mint Cam legjobb barátnője. Hm..így belegondolva rendkívül színes egyéniség lehetek. Ezt még végig sem gondoltam eddig. De térjünk is vissza Cal-ra. Ahogy megyünk előre a történetbe annál jobban megértjük, hogy miért lett olyan amilyen. Általában az ehhez hasonló könyvekben nem éppen azt szoktam meg, hogy teljesen racionálisan cselekednek a szereplők, hisz fejjel szoktak menni a falnak, minden mindegy alapon. Erre itt van két érett felnőtt, akik ezerféleképpen átgondolják minden cselekedetüket. Szóval tényleg le a kalappal az író előtt és végre azt mondhatom, hogy avn egy könyv, ami a fiatal felnőtteknek szól és őket segíti.

 

Egyben az egész:

Szerintem nem sokat kell mondanom. Két nap alatt elolvastam és úgy, hogy nem egésznap olvastam. Teljesen véletlenül futott velem szembe mikor a kiadó oldalát böngésztem, de egyáltalán nem bántam meg, hogy úgy döntöttem, hogy a polcomra kerül. P.Dangelico neve remélem, nem felejtődik el senki számára, hisz nagyon tehetséges ember. Komolyan tudott olyat írni, ami nem sablonos, nem annyira átlagos, kitűnik a többi közül. Ez pedig sokat számít nálam. A két karakter nagyon szerethető, sőt inkább három. Ne felejtkezzünk el Cam legjobb barátnőjéről. Esküszöm én imádtam a stílusát. Hozzá hasonló karakter nem igen van a könyvekben. Minden várakozásom felülmúlta. Így örülök, hogy a teljesen véletlen folytán vele kezdem az évet.

Idézetek:

„– Hogy van a vérnyomásod, apu?

Felnéz a rózsabokormetszésből.

– Anyád elzavart valami lassú, hadonászós tanfolyamra a veteránok egyesületébe.

– Mármint csikungra?

– Fogalmam sincs, az micsoda. Én a lassú hadonászást csinálom.”

„– Nem értem, miért vagy még szingli.

– Azért mert van eszem! Na azért! – válaszolja tovább rágcsálva a pizzáját. – Ki a tökömnek kell ez a dráma?”

"Vannak pillanatok az életben, mikor nincs már mi mögé bújni, és az ember igazi természete végre felszínre törhet. Az ember vagy tud élni ezekkel a pillanatokkal, vagy beletörődik, hogy a lehetőség örökre elveszett. Ezek a pillanatok formálják igazán az életedet. Az ilyen pillanatok után mondhatod aztán magadnak, hogy „de legalább a lényegi dolgokban helytálltam”."

„Ha az életed minden apró darabját szétcincálták, megtaposták vagy elvették már, akkor az utolsó darabkájába úgy fogsz kapaszkodni, mintha élet-halál kérdése lenne. Mintha a megmaradt méltóságod feladásával egyszerre megszűnnél létezni.”

Ha megszeretnéd vásárolni akkor:

Könyvmolyképző

Libri

Bookline

Köszönöm, hogy benéztetek,

Xoxo, Patti 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.