A halál árnyékában | Jennifer L. Armentrout - Míg a halál



„Rám haragudott, amiért éltem. Amiért túléltem.”


Fülszöveg:

Tíz év telt el azóta, hogy Sasha Keaton kiszabadult a Vőlegény néven ismert kegyetlen sorozatgyilkos karmaiból, és hogy elhagyta nyugat-virginiai otthonát.

Amikor Sasha tíz év után végül hazatér, hogy segítsen a családi fogadó körül, úgy tűnik, élete kirakósának darabjai végre a helyükre kerülnek. Amikor aztán a lányt ismét veszély fenyegeti, Cole Landis FBI-ügynök is újra felbukkan, és megfogadja, hogy helyrehozza a korábbi hibáját, és ezúttal megvédi őt.

Aztán eltűnik egy nő. Majd még egy, és a Vőlegény szörnytetteinek egyetlen túlélője egyre nyugtalanítóbb üzeneteket kap. Cole sohasem volt képes megbocsátani magának, hogy nem tudta megvédeni Sashát, és mindenre kész, hogy most megtegye. Mert a lány elbűvölő szexissége mögött, amibe tíz éve beleszeretett, acélkemény erő lakozik, és emiatt csak még jobban szereti.

Valaki azonban figyel. Vár. Így Sasha első hibája könnyen az utolsó is lehet.

A romantika és a vérfagyasztó borzongás különleges elegye,a világszerte rajongásig szeretett J. L. Armentrout tollából.

Engedd, hogy lenyűgözzön!

"A Míg a halál... érzelemdús történet árulásról és túlélésről, és az első oldaltól az utolsóig csak úgy sistereg a feszültségtől."

- Melinda Leigh, bestsellerszerző -

Kikapcsol és feldob a borzongás, az izgalom?

Vidd haza nyugodtan, tetszeni fog

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.

Oldalak száma: 400

Borító: KARTONÁLT

Súly: 404 gr

ISBN: 9789634577263

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2020

Árukód: 2739750 / 1193392

Sorozat: KRISTÁLY PÖTTYÖS KÖNYVEK

Fordító:Kádár Pál

Személyes véleményem:

Fogalmam sincs, hogy honnan jutott eszembe női pszichothrillert olvasni, de már csak azt vettem észre, hogy a kezembe van én pedig egyszerűen falom a lapokat. A lány, aki csak akkor olvas hasonló témában, ha valaki megkéri. A lány, aki a horror filmeknél is becsukja a szemét vagy eltakarja. Na, ez a lány én lennék. Viszont azt kell, hogy mondjam, szeretem az ilyen könyveket. Komolyan. Fenntartják a figyelmem, az érdeklődésem és mellette van egy jó sztori, ami nem sablonos vagy unalmas. A könyvet az írónő miatt választottam. Nagyon szeretem Jennifer írásait és ennek alapján adtam egy esélyt a könyvnek, amit nem bántam meg. Gondolom ez látható abból, hogy szépen fotoztam a blog Facebook oldalára idézeteket. Igen próbálok mindent életre kelteni újra. De ez majd egy másik bejegyzés lesz.

Borító:

Nekem hatalmas kedvenc a könyv borítója. A cím és a borító, ami felkeltette az érdeklődésem és emiatt is szerettem volna mindenképpen elolvasni. Szerintem nem is kell nagyon túlragoznom. Ha valaki ránéz, ő is tudja, hogy igazam van. Ez a borító egy CSODA, igen így nagybetűvel, és ami benne van az is.

Magáról a könyvről:

Történetünk főszereplője Sasha Keaton. A lány, aki tíz év után tér vissza szülővárosába. Oda ahonnan évekkel ezelőtt elmenekült vagyis nem is elmenekült, hanem szimplán már nem bírta tovább. Egyszerűen nem tudott többé ott maradni. Nem tudta tettetni, hogy minden rendben van. Nem tudta tettetni, hogy Ő rendben van. A lány olyan, mint Harry Potter. Egy túlélő. Jó tudom durva hasonlat, de Harry is egy halálos támadást élt túl és Sasha is. Tíz évvel ezelőtt egy Vernon nevű helyi lakos nők elrablásába kezdett. Ez időszakban a vőlegény nevet kapta a rendőrségtől és a búvárlapoktól is, hisz egyértelmű, hogy ezzel volt tele az összes platform és a média is. A nevet onnan kapta, hogy minden nőről, akit elrabolt azt gondolta, hogy ő lesz majd a tökéletes menyasszony, de mindegyikükben volt valami hiba és emiatt az életükkel fizettek. Sasha is így járt volna, de egy isteni szerencse folyamán egy kő került a kezei közé, és amikor megütötte vele Vernont sikerült elmenekülnie. Ő az egyetlen túlélő. Az egyetlen, aki egy kicsit is tudhat valamit. Az egyetlen, akinek volt bátorsága ezek után újra visszatérni. Az egyetlen, aki kárt tehet egy másik személyben. Az egyetlen, aki többet tud, mint gondolná. De a visszatérése újabb port kavart, hisz újra tűntek el nők és a holttestek kétszer is oda kerültek ahol a Vőlegény is kitette az áldozatait. A lány így is nehezen tért vissza a városba és most újra ez történik. Senki nem tudja, hogy vajon egy másolóval dolguk vagy valami mással. Sokan gondolják azt, hogy a lánynak nem kellett volna visszatérnie. Lassan már ő is így gondolja. Mi van akkor, ha az ő hibája az egész? Ezenkívül Cole Landis is itt van. A férfi, akivel, tíz évvel ezelőtt randizgatott. Most újra az élete része lehet. Viszont elég lehet a szerelem tíz évet bepótolni? Helyrehozni a múltat? 

Egyben az egész:

Őszintén elmondom, hogy az első pár oldal nem kötött le. Valahogy a Cole-lal lévő szerelmi szál picit gyengének is tűnt. Viszont ahogy haladtunk előre a történetbe és lett egyre izgalmasabb a dolog. Egyszerűen nem tudtam letenni a könyvet. Szó szerint fizikai fájdalommal járt. Ebből kifolyólag mindig csak plusz egy fejezetet engedélyeztem magamnak este. Emiatt mondjuk az lett, hogy másnap már annyira ki voltam, hogy még mindig nem fejeztem be, hogy inkább munka után hulla fáradtan ledaráltam az egészet. Na, nem úgy, mint Dúró Dóra a Meseországot. Nekem tetszett a vége, megkaptam az izgalmas részt is és kellően eltérített az írónő, így nem igazán esett le, hogy ki épp a fő gonosz.

Idézetek:

„– Mit csinálsz? – kérdeztem olyan feszült hangon, ami még nekem is feltűnt.

– Épp indulok az iskolából, és azon gondolkodok, hogy az edzőterembe menjek, vagy a Burger Kingbe – válaszolta, és elmosolyodtam.”

„Ugyanakkor hiszem, hogy ha az embernek igazán fontos valaki, akkor történjék bármi is, sosem felejti el.”

„Én tíz évvel ezelőtt haltam meg.

Nem a fizikai sérülések okozták a halálomat. Hanem a többi. És azóta is csak úgy létezem. Már régóta tisztában voltam ezzel.”

„– Én azt vallom, hogy minden, ami egy fabatkát is ér az életben, minden, ami egy kis örömöt és boldogságot nyújt, az szükségszerűen mindig bonyolult – magyarázta. – Ha valami könnyű, akkor az valószínűleg annyit is ér.”

„Az emberek néha rosszat tesznek, amiért büntetést érdemelnek, máskor azonban a tetteik mögé kellene nézni, és rájönni, hogy miért követték el őket.”

Ha megszeretnéd vásárolni katt:

Könyvmolyképző

Libri

Bookline

Köszönöm, hogy benéztetek.

Xoxo, Patti 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.