Értékelés: Colleen Hoover - Verity



„Én akartam lenni az, aki mosolyt csal az arcára, akiért lélegzik, akiért felkel reggelente.

És sokáig én is voltam. Jobban szeretett, mint bárkit és bármit. Én voltam az élete értelme.

Egészen addig, amíg fel nem bukkant az egyetlen dolog, ami még nálam is többet jelentett neki.”


Fülszöveg:

"A szavaknak egyenesen a zsigerekből, húson és csontokon át kell kiszakadnia."

A küszködő, anyagi csőd szélén álló író, Lowen Ashleigh megkapja élete állásajánlatát. A bestsellerszerző Verity Crawford férje felkéri, hogy a balesetben megsérült író helyett megírja sikersorozatának befejező részeit. Lowen megérkezik a Crawford-házba, hogy átnézze Verity többévnyi jegyzeteit és vázlatait, remélve, hogy elegendő anyagot talál a munka elkezdéséhez. Ám az irodában nemcsak kaotikus állapotok fogadják, hanem egy önéletrajz is, amit az asszony a legnagyobb titokban írt. A kézirat minden oldala vérfagyasztó vallomást rejt, köztük annak az éjszakának a történetét is, mely örökre megváltoztatta a család életét. Lowen először úgy dönt, nem mutatja meg a kéziratot, mert annak tartalma még több fájdalmat okozna a gyászoló apának. De ahogy a férfi iránti érzelmei egyre erősebbé válnak, rájön, hogy talán mégis fel kéne fedni Verity mocskos titkait.

Egyedülálló romantikus thriller a New York Times bestsellerszerző, Colleen Hoover tollából.

Neked való, ha nem félsz rettegni.

Ismerd meg egy beteg lélek legsötétebb bugyrait!

"Magával ragadó és megdöbbentő. Egyszerűen nem lehet letenni."

- Claire Contreras New York Times bestsellerszerző -

Kikapcsol és feldob a borzongás, az izgalom?

Vidd haza nyugodtan, tetszeni fog!

16 éves kortól ajánljuk!

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.

Oldalak száma: 310

Borító: KARTONÁLT

Súly: 368 gr

ISBN: 9789634577904

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2020

Árukód: 2739743 / 1193385

Sorozat: KRISTÁLY PÖTTYÖS KÖNYVEK

Fordító: Barthó Eszter

személyes véleményem:

A könyvre akkor figyeltem fel mikor a Kiadó Facebook csoportjában egy másik könyv kapcsán említést tettek nekem róla. Az elején nem akartam elhinni, hogy tényleg olyan jó, mint ahogy mondják, de már az első perctől kezdve magával ragadott. Imádom az írónő írásmódját és igen nem ehhez a stílushoz vagyok hozzászokva, de egyszerűen ebben is tündököl. Ilyenkor mindig két probléma áll fenn. Valaki eltudja magát vonatkoztatni az írónő eddig olvasott könyveitől, valaki pedig azt gondolja, hogy kap egy ugyanolyan cuki szerelmes könyvet. A könyvet, ha megnézzük, akkor kristály pöttyös és női pszichothriller kategóriában van besorolva, nem is értem, hogy miért egy vörös pöttyös könyvet várnak tőle. Szóval szerintem hozta a formáját, ami egy ehhez hasonló könyvhöz jár. Voltak részek ahol én is kiborultam, ahol nekem is félrekellett tennem, mert egyszerűen már sok volt. De erre vártam, így volt tökéletes és ennek a könyvnek ilyennek kellett lennie.

 

Magáról a könyvről:

Már az elején megismerhetjük Lowen Ashleigh írónőt, aki épp írói problémákkal küzd, de a legjobb vagy éppen a legrosszabb pillanatban felkérést kap, hogy a híres bestseller szerző Verity Crawford sorozatának utolsó pár részét megírja. Lowen sokat gondolkodik az ajánlaton, de jelenleg az anyagi és lakhatási csőd szélén álló nőként nem igazán engedheti meg magának, hogy visszautasítson egy ilyen kaliberű dolgot, így elfogadja, hogy beköltözik a Crawford házba, ahol együtt kell élnie Jeremyvel, aki Verity férje és kisfiúkkal, ezenkívül nem feledkezhetünk meg a kómában lévő Verityről sem. Az elején Lowen nem gondolja, hogy bármi fura vagy bizarr dolog történhetne. Egyszerűnek gondolja az egészet. Megkeresi Verity kéziratát és abból kidolgozza a hiányzó három részt és már is megmenekült egy kis időre.

Viszont, ha ilyen egyszerű lenne, akkor nem született volna meg a könyv. Verityről tudni kell, hogy meghalt két kislánya és nemsokkal utána szenvedett balesetet. A nő elkezdett egy önéletrajzot írni, ami elvolt dugva az irodájában. Az írónők pedig olyanok, mint a gyerekek..kíváncsiak. Lowen is az volt. Ebből kifolyólag elkezdte olvasni és egyszerűen mindent megértett. Azt is, hogy Verity hogyan képes a gonosz szemszögéből írni. Őszintén kiborultam nagyon sok dolgon. Egyszerűen soha nem értettem, hogy egy édesanya, hogy viszonyulhat így a gyerekeihez. Mármint tudom, hogy van olyan, hogy szülés utáni depresszió. Van olyan mikor egyszerűen a nő nem volt felkészülve a gyereknevelésre, de ez egyszerűen szörnyű volt. Verity csak Jeremyt akarta és az előtte lévő életüket.

Félig értettem, hogy Lowen miért nem mutatta meg az irományt Jeremynek, de egyszerűen nem értettem, hogy hogyan tudott abban a házban maradni. Vagy, ha már te olyan jó író vagy, hogyhogy nem tudsz bizonyos technikákat. Nagyon sok kérdőjel volt számomra, főleg a végén. Az önéletrajzban leírtak tényleg szörnyűek voltak, de ez mutatta meg, hogy Hoover tökéletesen megállja ebben a műfajban is a helyét. Egyszerűen borzalmasan csodálatos könyv volt.

 

Egyben az egész:

A történet kétszálon futott, így kicsivel kevesebbszer kellett letennem a könyvet. Az egyik szál Lowen életét mutatta, a jelent. A másik szál pedig Verity szemszögéből mutatja be az önéletrajzán keresztül, hogy hogyan ismerte meg Jeremyt, milyen érzés volt, mikor megszülettek az ikerlányai és hogyan viselte a következő éveket. Egyszerűen lenyűgöző volt. Jó tudom, ez furán hangzik, de én ámultam, hogy Verity mennyire tudja manipulálni az embereket. Nem is értettem, hogy képes fenntartani egy tökéletesnek tűnő család látszatát és közben pedig egy velejéig romlott ember. Hihetetlen..tényleg. A csavar pedig csak a végén jött és csak ültem a könyv előtt, hogy akkor ez most mi is volt?

Idézetek:

„Vannak szerencsés családok, akikkel soha semmi rossz nem történik. Másoknál viszont futószalagon érkeznek a bajok. Ami elromolhat, az el is romlik, és a széria egyre csak folytatódik.”

„Azért költöztem a városba, hogy láthatatlan legyek, de ettől még nem váltam érzéketlenné. Sokat küzdöttem, hogy kemény legyek, mint a beton a talpam alatt, de nem jártam sikerrel.”

„Az emberek abban a hitben házasodnak, hogy hosszú, boldog élet vár rájuk egymás oldalán. De mi van, ha a sors más lapokat oszt? Tartani kell magunkat az eskühöz mindenáron, halálunk napjáig?”

„Bárhogy nézzük is, Verity mesterien manipulálta az igazságot.

A kérdés már csak az, hogy végül is melyik igazságot.”

„Tetszett, hogy képes lenne szeretni engem. Ettől szinte már szerethetőnek éreztem magam.”

„Az ember nem nézhet valakire úgy, ahogy ő nézett rám – a teljes múltjával a tekintetében – anélkül, hogy elképzelné a jövőt.”

Ha megszeretnéd vásárolni:

Libri

Bookline

Könyvmolyképző  Kiadó

Köszönöm, hogy benéztetek.

Xoxo, Patti 😊


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.