Csütörtöki top 10 - A Bridgerton család 1.



Sziasztok,

A keddi top 10 időhiány miatt elmaradt, de ettől függetlenül nem felejtkeztem el róla. Ebből kifolyólag úgy döntöttem, hogy a Netflix nagy sikerű sorozat veszem elő, a Bridgerton családot és ebből hozok idézetet. Természetesen a könyvre kell gondolni.

Szóval az én top 10 kedvenc idézetem Julia Quinn: A herceg és én című könyvéből, mely a Bridgerton család első része. 😊

#1

„Azt mondani, hogy a férfi csökönyös, mint a szamár, sértő a szamárra nézve.”

#2

„– Tudjátok, mindig is gyanítottam, hogy a férfiak idióták – jelentette ki Daphne. – De erről bizonyosságot egészen máig nem sikerült szereznem.”

#3

„– Ami önöket illeti – lendítette az idős hölgy sétabotját a férfiak felé –, még mindig fenntartom a véleményemet. Önt – mutatott Anthonyra – hajlamos vagyok kedvelni, mivel elutasította Berbrooke lánykérését, és nem adta hozzá a húgát. De a többiek… Hmmm.

Azzal sarkon fordul tés távozott. – Hmmm? – visszhangozta Benedict. – Hmmm? – Az én intelligenciámat és lényemet azzal véleményezi, hogy „hmmm"?”

#4

– Te pedig már a ma éjszakát is nálam töltöd.

– Nem.

– Hogy a pokolba gondolod, hogy nem?

– Hogy a pokolba értelmeznéd másként, hogy nem? – vágott vissza

#5

Sok nő veszett el egyetlen csók miatt.

Lady Whistledown Társasági Lapja,

1813. május 14.

#6

„– Az emberek többsége melegszívűnek és szeretetre méltónak talál.

– Az emberek többsége bolond – közölte Simon nyersen.”

#7

„Jobb gyermektelenül olyan férfival élni, akit szeret, mint olyannal nemzeni gyermeket, akit nem szeret.”

#8

„– Harmadszor…

– Van harmadik feltétel is? – kérdezte Daphne.

– Harminc is lenne, ha hirtelen kit tudnék találni annyit – mordult Anthony.”

#9

„– Ők a lányaim – mondta az asszony a három fiatal hölgy felé mutatva.

Kettő közülük kellemes megjelenésű volt, a harmadik azonban még alig bakfis, narancsszín ruhában, ami egyáltalán nem állt jól neki. Úgy tűnt, nem élvezi az estét.

– Hát nem bájosak? – kérdezte a lady. – A büszkeségeim. És olyan jó természetűek!

Simonnak az a kellemetlen érzése támadt, hogy hallotta már ezeket a szavakat egyszer, amikor kutyát akart venni.”

#10

„– Én… én mindig tudtam, hogy nem olyan nő vagyok, akiről a férfiak ábrándoznak. De sosem gondoltam volna, hogy valaki inkább a halált választhatja, mintsem feleségül vegyen engem.”


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.