Szerelem vagy önmagad? Válassz! | Baráth Viktória - Első tánc




Mikor fog végre elmúlni ez a szúró fájdalom a mellkasomban, ha rá gondolok?


Fülszöveg:

Meddig érdemes küzdeni egy férfi szerelméért? Zoey minden vágya, hogy musicalszínésznő legyen. Álmai megvalósulásának csak saját gátlásai és félelmei szabnak határt. Hogy bebizonyítsa magának és környezetének a rátermettségét, a 21. születésnapján Párizsba utazik, ahol beleszeret a skót származású Owenbe. A fiatal lány számára a tökéletes partner lehetne. De a 35 éves Owennek van egy titka. Nem sokkal később a lány találkozik egy másik férfival is, aki éppen azt a biztonságot tudná nyújtani Zoey-nak, amit Owentől sosem kaphat meg. A lány válaszút elé kerül: a szenvedélyes szerelmet választja, vagy a biztonságos és kiszámítható életet. Netán saját lábára áll, és az álmai megvalósításának él. Hová vezethet egy titkokkal és hazugságokkal kezdődő kapcsolat? A nagy korkülönbség ellenére kialakulhat-e életre szóló szerelem két ember között? Baráth Viktória romantikus regénye az álmaink megvalósításáról, a leküzdendő akadályokról és a saját határaink átlépéséről szól. Egy történet szívvel-lélekkel. És te mit tennél meg az álmaidért?
ISBN: 9786155596339
Kiadó: Álomgyár Kiadó
Év: 2016

Személyes véleményem:

Nagyon kíváncsi voltam az írónő első regényére, bár féltem belekezdeni. Mindig csak kerülgettem, majd a tavalyi Könyvhéten zsákbamacskáztam a kiadónál és mi volt benne? Na igen az Első tánc. Szóval a végzet is úgy akarta, hogy az enyém legyen. De azért egy év kellett mire rávettem magam, hogy belekezdjek és egyáltalán nem bántam meg.

 Megkell, hogy mondjam egyszerre utáltam és szerettem. Nem tudom, hogy fogalmazzam meg ezt az érzést, de azért az értékelés alatt megpróbálom majd kifejteni. Viszont kicsit örülök, hogy nem ez volt Vikitől az első könyvem és nem, nem azért, mert rossz lett volna, hanem mert azért érződik rajta, hogy itt próbálgatta szárnyait az írónő. De ettől függetlenül le a kalappal előtte. Ahhoz képest, hogy ez volt az első könyve tökéletesen vette az akadályokat. Bár nem ér fel a Főnök szintjére, azt sajnos nehéz felülmúlni, mint látható az értékeléseken még mindig ki tud vele borítani, de egyszer még visszakapja. De tökéletes egy könnyed, nyári, strandos olvasmányhoz. Minden megvan benne, ami egy ilyen kikapcsolódáshoz kell.



Magáról a könyvről:

A főszereplőnk Zoey, aki egy hétre elmehetett a szerelem fővárosába, egyedül. Igen ennél a gondolatnál már éreztem, hogy Viki nagyon szépen fog az olvasók szívébe tört döfni és közben hallom a fejemben hozzá az ördögi kacagást. Bocsi Viki, ennyire már ismerünk. Szóval Zoey elindult egyedül, de már a megérkezésekor egy csomó bonyodalomba került. Nem volt meg a foglalása és ellopták a pénztárcáját. Egyszerűen legalább annyira szerencsétlen volt, mint én. Szinte magamat láttam benne, bár ő kicsit bátrabb, mint én. Szóval Zoey mellett ült a repülőn Owen, akiről semmit nem tudott mégis egy érdekes kapcsolatba került vele. Megkell mondjam az elején kedveltem, majd szépen fokozatosan gyűlöltem meg és közben szidtam Zoey, mint a bokrot, hogy hogyan lehet ennyire hülye.  

A lány először akart féktelen lenni és valami őrültséget csinálni, amiben végre jól érzi magát és ezt az egészet csak nyári kalandnak fogta fel. Egészen addig míg a skót barátunk meg nem jelent az iskolába és ebből kifolyólag egy csomó kalamajka lett. Hisz az út alatt mindketten ferdítettek, titkolóztak most pedig itt állnak szemtől szemben, hogy ebből mi lesz? Hatalmas felfordulás és már vártam a vérengzést, ami elmaradt, de oltári bonyodalom az lett és minden percét élveztem. Bár így végig futva a gondolataimat szerintem Viki könyve elrontottak és már kezdem élvezni azt, hogy kínozz minket. Mondjátok, hogy nem csak én vagyok vele így?
Néha már kedvem lett volna letenni a könyvet annyira felidegesítettek, szóval lehet, ha egy újabb Viki által írt könyvet veszek a kezembe kérek mellé egy gyenge nyugtatót is. Najó, azért ennyire nem vészes. :D


A könyvről mikor csináltam a véleményes posztokat és az idézeteseket a blog fb oldalára vegyes véleményeket olvastam és a pozitívban is Owen volt a favorit. Amit egyáltalán nem értek. Én szívem szerint felnyársaltam volna, már a második esély elcseszése után. De itt nem ez történt. Viki teljesen kikészítette az olvasóit. Felrepítette a magasba, majd mikor már azt hittük, hogy végre happy end lesz minden a földbe döngölt. Kész hullámvasút volt végig, amiről néha legszívesebben leszálltam volna, de egy délután alatt végig mentem rajta. (vagyis az utolsó 20 oldal már másnapra maradt, mert bealudtam) Ebből is látszik, hogy pörgős és érdekes történet volt, hisz tényleg faltam a lapokat.

Volt itt minden szerelem, csalódás, megcsalás, veszekedés, búcsúszex, elválások, szakítás, szerető, ex feleség egyszerűen felsorolni is sok és ebből a rengeteg dologból egy hihetetlenül jó könyvet hozott nekünk Viki.

Szóval én már várom a következő könyvét, ami az írónő 6.könyve lesz. Addig pedig olvassátok szépen az eddig megjelent könyveit.

Jelenleg úgy tudom, hogy a könyv jelenleg készlethiányos, viszont, ha készül belőle újra nyomás az írónő oldalán és a facebook oldalán lesz róla bejegyzés. Szóval figyeljétek bátran. Ezenkívül pedig a kiadó oldalán megvásárolható e-könyvben, az alábbi linken: 

Köszönöm, hogy elolvastátok.
Xoxo, Patti :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.