Értékelés: K. M. Holmes - Tiéd a főszerep


„Két embernek mindig vannak esélyei egymással. Néha jók, néha kicsit rosszabbak. Mi döntjük el, merre visszük az érzéseinket.”
Fülszöveg:
„Élvezetes és elképesztő." - Mert olvasni mindig jó blog
„Laza, merész, szókimondó és provokatív..." - Pandalány olvas blog
Nem merlek szeretni...
Camie Benson egy átlagos lány, átlagon felüli írói ambíciókkal.
Forgatókönyvírói pályafutása magasan ível felfelé, és az egyhangú mindennapjait bizony eléggé feldobja, mikor élete első filmpremierjén megismerkedik az ügyeletes hollywoodi szépfiúval, Damian Reshore-ral, a szuperszexi filmsztárral.
Camie aggályai ellenére belemegy a kapcsolatba, és gyönyörű napokat töltenek együtt.
A csodás élményeknek azonban hamar vége szakad.
Ráadásul a munkaadója is elbocsátja, de csak azért, hogy Camie előtt számos új lehetőség nyílhasson meg.
De vajon a szíve is képes lesz újra megnyílni? Van visszaút egy furcsa szakítás után? Mit kezd azzal a helyzettel, amikor az új főnöke, a vonzó, de arrogáns Miguel félreérthetetlen jeleket küld felé?
Ezekre a kérdésekre keresi a választ K. M. Holmes humorral és képtelen helyzetekkel teletűzdelt első könyvében.
 
Kiadó: ÁLOMGYÁR KIADÓ
Oldalak száma: 444
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly: 410 gr
ISBN: 9786156067708
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2020
Árukód: 2736008 / 1191376
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhDxCUBp6kQlQJgMS9zXR1AO82pV3E9XqO_IXcSAhaFfWe_QxNaM_QalAXmo_nE9BIh0V7VBJBM-r_MK44OezppkWThAxb6pXiabhKQwEaq6xo7bKSGShhYCmf5kvs9BK_auheleEi_u6xZ/s1600/IMG_20180419_125222.jpg

Személyes véleményem:
Ha jól emlékszem még instagrammon láttam egy posztot történetben az írónőről és akkor kerestem utána a könyvének. Nagyon sokáig gondolkodtam rajta, hogy elolvassam vagy sem. Főleg, hogy nekem a home office inkább olvasási válságot, mintsem olvasást elősegítő pihenést okozott. Ezért is jött jól, hogy az utóbbi pár hétben heti 2-3 napot már bent lehetek az irodába, így az olvasási kedvem is folyamatosan megnőtt. Így viszont bátran vágtam neki a könyvnek.
Ha belegondolok nagyjából azt kaptam, amit vártam, bár tény Camie néha nagyon idegesített és nem értettem, hogy mit esznek rajta, de rájöttem, hogy a lánynak egyetlen igazi hibája van mégpedig, hogy hamar lesz szerelmes és akkor nehezebb rajta túljutnia.
Magáról a könyvről:
A történet középpontjában három szereplő áll. Damien, a szívtipró színész, akiért minden nő oda és visszavan. Valljuk be ezt teljesen érthető, én még mindig oda és vissza vagyok Ian-ért aki a Vámpírnaplók  Damon-ját játszotta, de ki nem? :D
A másik szereplőnk Camie, aki forgatókönyv íróként egyengeti szárnyait egy nagyon visszahúzódó, de törekvő lány. Teli ambíciókkal és álmokkal. Én megmondom őszintén, hogy teljesen megértem. Én is ilyen vagyok. Vannak álmaim és céljaim, amit minden áron elszeretnék érni és nem azért, hogy megmutassam, én mennyivel jobb vagyok másoknál, hanem mert erre vágyok, ezt szeretném.
A harmadik emberünk pedig Miguel, aki egy vállalatnál dolgozik, szintén Camie szakmájában, csak ő kissé sikeresebb ebben a periódusban, de szándékában áll Camie szárnyait is egyengetni.
Három teljesen különböző karakter, három eltérő élet, három különféle világ mégis összetartoznak és csak egyetlen dologra vágynak arra, hogy boldogok legyenek. Hisz minden ember erre vágyik. Arra, hogy szeressen és őt is viszont szeressék. Arra, hogy elfogadják őt magát az embert és ne csak a felszín érdekelje őket. Arra, hogy végre az igazit lássák benne és ne csak a fényt meg a csillogást. Ők hárman munkájuk, sikerességük okán mégis egymásba botlanak, hogy milyen módon és milyen körülmények között az most nem számít. Ennek megfejtése arra vár, hogy elolvassátok a könyvet.
Az első gondolatom olvasás közben az volt, hogy igen azt kaptam, amire számítottam, de számomra ez a könyv mégis többet adott. Olyan emberek életébe nyújtott betekintést, akiket, ha áthelyeznék, a való életben biztosan irigyelném. Én is néztem régen az MTV műsorokat a sztárok lakásairól és természetes volt, hogy elképzeltem milyen lenne ott élni, de abba bele se gondolunk, hogy milyen lemondással járhat. Az emberek nagy része csak azt látja, hogy milyen jól megy neki, azt nem, hogy mennyi lemondás és alázat kell hozzá. Elég egy szerződés és a kapcsolatod már elsüllyed, mint egy hajó. Te pedig ott állsz a jéghegyen és nézed, ahogy menthetetlen lesz, hisz nem tehetsz semmit. Neked ez a munkád, te ki vagy szolgáltatva.
Mindhárom karakter annyira eltérő volt mégis, annyira egyformák a vágyaik. Az írónő tökéletesen bemutatta, hogy hiába a pénz, csillogás, hatalom, mindannyiunknak ugyanaz a vágya, az álma. Nagyon hamar befejeztem a könyvet, ez pedig annak köszönhető, hogy fenn tartotta az érdeklődésem. Egyszerűen kíváncsi voltam, érdekelt, hogy mi lesz ezután és mikor Camie összetört én is összetörtem, mert ha egy szív szeret, akkor semmilyen józanész nem állhat az útjában.
Egyben az egész:
Ez a könyv rengeteg mindent adott nekem. Megmutatta, hogy mire képes egy ember, ha belead a munkájába és az álmaiban mindent. Ha nem fél gőzzel, hanem teljessel működteti az életét. Ha nem oldalakra áll, hanem csak élvezi az életet. Ha nem azt nézi, hogy milyen a felszín, hanem a mélyre ás. Mert az ember mindig többre képes, a határok pedig végtelenek. Köszönöm az írónőnek, hogy megírta a könyvet. Egyszerűen imádtam. Több és jobb szó nincs is rá. Remélem még kapunk tőle temérdek hasonlóan jó könyvet.
Értékelés:
     
Idézetek:
„– Ha valaki annyira várja, hogy lássa a másikat, hogy egyfolytában csak rá tud gondolni; amikor semmi és senki más nem fontos, csak ő, akkor bizony az illető szerelmes.”
„Pedig megfogadtam, hogy nem kezdek ki olyan nővel, akiben megvan az a képesség, hogy romba döntse az életem.”
„A könnycseppjeim végiggurultak az arcomon, és sorra vetették le magukat a mélybe, hogy örökre eltűnhessenek. Jó nekik. Csak sajnos vitték magukkal a lelkemet is.”
„Mert ott van a szív is, ugye. Átkozott egy szerv, az már biztos. Képes érezni és képes szeretni. Valami csoda folytán elérkezett az idő, hogy az én mellkasomat is szétfeszítse ez az érzés. Borzalmas. És elképesztően felemelő is egyszerre.”
„Sehogy sem tudom kizárni őt magamból, hisz olyan mélyen fúrta magát belém, hogy ha kitépném, abba lehet, hogy belehalnék.”




Köszönöm, hogy benéztetek.
Xoxo, Patti😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.