Értékelés: Jennifer L. Armentrout - Komor elemek 1. (Perzselő csók)



„Testem minden izma fura görcsbe rándult. Nem volt rossz érzés, csak heves, egyszerre túl sok és nem elég.”



Az első csók az utolsó lehet

A tizenhét éves Layla nem vágyik másra, csak normális életre. Szeretne beilleszkedni az iskolában, és rendes randira menni a dögös Zayne-nel, akibe egy örökkévalóság óta bele van zúgva. Az a gond, hogy Zayne úgy bánik Laylával, akár a kishúgával – ráadásul a lány élete csöppet sem normális. Layla félig démon, félig gorgó, és olyan képességekkel rendelkezik, mint senki más. És bár Zayne őrző, azaz a gorgók közé tartozik, akiknek feladata a démonok levadászása és az emberek védelme, Layla csókja megölne bárkit, akinek lelke van – beleértve Zayne-t is. Aztán a lány megismerkedik Rothtal: a tetovált, pokolian szexi démonnal, aki azt állítja, hogy minden titkát ismeri. Layla tudja, hogy távol kéne tartania magát tőle, de nehéz ellenállni a kísértésnek, amikor ezzel a fiúval végre nem akadály a csókolózás. Ha megbízik Rothban, azzal végleg tönkreteheti az esélyeit Zayne-nél, miközben árulónak bélyegezheti az őrzők családja, akik felnevelték. Ám miután Layla egy erőszakos démon-összeesküvés kellős közepén találja magát, az ellenség csókja egyszeriben semmiségnek tűnik a közelgő világvégéhez képest.



Oldalszám: 480

Kötéstípus: kartonált

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.

Eredeti cím: White Hot Kiss

Fordító: Komáromy Zsófia

ISBN: 9789634570226

Elit start: 2017.10.31

Országos megjelenés: 2017.11.17

Termékkód: 7208


Zseniálisan rosszul haladok az utóbbi időben az olvasmányaimmal és az értékeléseikről inkább ne is beszéljünk. Viszont mivel rengeteg recenzióm volt, így a saját kis polclakóimmal nehezen haladtam. Így történt az is, hogy a Komor elemek első részét megkaptam tavaly karácsonykor és még csak múlthéten olvastam el. (Ez jelenti azt, hogy elég rosszul haladok az olvasmányaimmal.) Viszont a második részt is megkapom karácsonyra, aminek nagyon örülök. Imádom az írónő könyveit és egyszerűen érzem, hogy ez is egy letehetetlen sorozat lesz.



Borító: 5/5


Szerintem sokat nem igazán kell róla mondanom, hisz tökéletesen illik a könyvhöz. Felcsigázza az érdeklődést és megveteti magát a polcokról. A második, ami magával ragad az a fülszöveg a hátulján. Azt hiszem, ebből a műfajból sohasem fogok kinőni. Egy kis lényem mindig imádni fogja és mindig vágyni fog rá, hogy Fantasy legyen a kezemben.




Magáról a könyvről:



Azt hiszem Jennifer az egyetlen, aki egy démonból érző, nemeslelkű démont tud varázsolni, aki bármikor a szeretett hölgy szolgálatára áll és mindent megtesz érte. Szó szerint mindent.  De térjünk rá az elejére. Layla félig démon és félig gorgó. Az édesanyja egy démon volt, az apja pedig gorgó. Egyszerűen nem leli helyét a világban. Nem szokványos tini, mint ahogy a sulis társai gondolják, hisz szabadidejében démonokat jelölget, hogy ezzel is segítse befogadó családját. Laylat egy Gorgó közösség fogadta be, ők nevelték és taníttatták. Védelmezték még a magukkal valókkal szemben is, de a háttérben rengeteg titok rejtőzik. Nem élheti az átlagos tinilányok életét, hisz akár egy csók is halálos kimenetelű lehet. Majd jön egy titokzatos srác, Roth. Ugye mindig itt kezdődik a baj. Ezek a srácok elveszik a lányok eszét. Már elsőre elvarázsolt mindenkit, de Layla megérezte a bajt. Hisz ő egy démon, mégis olyan reakciót váltott ki belőle, amit eddig senki sem. Vajon képes lesz túltenni magát rajta? Mi lesz, ha fogadott családja megtudja, hogy egy démont titkol előlük?  Rengeteg kérdés és nagyon sokra a válasz megtalálható a könyvben. Zseniális csavarokkal és bonyolult életekkel. Letehetetlen, káprázatos és magával ragadó. Most kicsit bánom, hogy ennyit vártam az elolvasásával, de így legalább nem egy évet kellett várnom a folytatással. Hisz azt biztos nem bírtam volna ki.




A történet elején még Layla sem tudja, hogy pontosan kicsoda ő maga. Hisz még a szüleiről sem tud semmit. De azért dédelget egy álomvilágot magában, ami szép lassan törik darabokra, ahogy haladunk előre a történetben. Egyre több mindent tudunk meg róla és azért, ha minimálisan is, de Roth is megnyílik. Egy új világ kerül elénk, ami rengeteg újdonsággal is szolgál nekünk. Néha elgondolkodtam, hogy bár én is ennek a világnak a része lehetnék. Annyira beleszerettem. Néha úgy éreztem magam, mintha egy argentin szappanoperában lennék szerelmi háromszögekkel, ármánnyal, hazugsággal, titkokkal teli. Zayn az őrző, aki mindig Layla mellett volt tiltott gyümölcs volt a lánynak. Közben pedig ő lett volna minden vágya. Majd megjelent Roth a tetovált, helyes démon. Aki időközben beférkőzött a lány szívében. Ő pedig teljesen összezavarodott. Nem tudta, hogy ki iránt érez barátságot és ki iránt szerelmet. Az érzések összekeveredtek és összecsaptak érzelmei a feje felett.

Kedvenc szereplők:


Roth: Ki más lenne, mint az én démoni srácom? Imádtam. Egyszerűen magával ragadott már az elején. Tökéletes rosszfiú, aki belül érzékeny. Kíváncsivá tett és elvitt teljesen a könyv magával. A tetoválásai meg hihetetlenek voltak. De komolyan.



Layla: Néhol idegesített, de teljesen megértettem az ő szemszögét is. Teljesen meg tudtam érteni az érzéseit, hogy mit miért érez és gondol. 

Kedvenc idézetek:

„Mi, démonok mind egyformák vagyunk. Sóvárgunk minden után, ami szép, megrontjuk mindazt, ami tiszta és ártatlan, elvesszük azt, ami nem lehet a miénk.”

„-Akkor azt is tudod, hogy a démonok ki tudják szagolni az emberi érzelmeket.
Tényleg képesek voltak erre. Bár én nem örököltem ezt a képességet. A megégett kaját viszont kilométerekről is kiszagoltam, nem mintha ezzel sokra mentem volna.”

„Sárga szemét Rothra szegezte, pupillája hosszúkás volt, akár egy macskáé. Mély morgás tört fel a mellkasából.
– Démon!
– Gratulálok – szólt Roth feszülten. – Meg tudod különböztetni a fajokat. Akarsz egy jutalomfalatot?
Nicolai összehúzta a szemét, és olyan hangon szólalt meg, amilyet még soha nem hallottam tőle.”

„Reméltem, hogy a démont megeszi a hülye kígyója.”


Köszönöm, hogy benéztetek, Patti. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.