Zombi apokalipszis könyvekkel


Sziasztok Molyok!

Az én drága húgocskám kihívott egy nagyon szuper játékra, mely a Zombi apokalipszis könyvekkel címet viseli. Már a cím is nagyon tetszett, hát még a kérdések. Ha kíváncsiak vagytok, hogy mit takar akkor görgessetek tovább és zombizódjatok velem. :D




A kihívás lényege az, hogy ki kell választani 10 könyvet, felírni a címüket egy-egy cetlire, majd húzni közülük úgy, hogy minden könyvre egy kérdés jusson. Ezután random helyen kinyitni az adott kötetet, és az a név lesz a válasz az adott kérdésre, ami először szerepel a lapon. Magyarul nyírjuk ki, akarom mondani változtassuk Zombivá a szereplőket. :D
Mondtam én, hogy élvezni fogjátok.




1. Az első ember, aki meghal - Aelin (Üvegtrón sorozat)

Remélem mindenki nagyon nevet azon, ha valaki azt hiszi, hogy megöli Aelint. :D
Még viccnek is rossz. Az egyik legerősebb női karakter és én imádom. Egymaga pusztítatná el az összes Zombit és még meg se izzadna.


2. Akit kibuktatsz, hogy elmenekülj a zombik elől - Dave (Soha, Mindig, Néha)


HmmHmm..Pedig őt még kedveltem is a könyvben, de hát az élet nem kívánságműsor és valakit muszáj, hogy én megmaradjak. Különben kivesézné ki nektek ki a könyveket? Na ugye, hogy inkább Dave, mint én? :D



3. Az első, aki zombivá változik - Jin - A homok leánya

Na hát erre kíváncsi leszek, hisz még csak most kezdtem a könyvet, de nem hiszem, hogy olyan gyenge harcosok lennének, hogy elsőként legyenek Zombik. Mondjuk az is lehet, hogy szimplán kilöktem valakit csalinak, mert hát túlélni muszáj ugyebár.


4. Aki téged buktat ki, hogy elmeneküljön a zombik elől - Padma - A szirén

Elég szomorú, de végül is ő egy szirén és mindig gyilkolnak...upsz spoiler bocsi.
Szóval a lényeg, hogy tőle nem vártam mást.





5. A csapat idiótája - Lynn -Lefelé a folyón

Huha. Nem épp azt mondanám rá, hogy idióta, hanem inkább, hogy hiszékeny. Viszont szerintem elég okos, de lehet nemért a zombikhoz.




6. A csapat agya - Stella - A szerelem egyenlete


Ez mennyire találó. Stella rettentően okos, bár azt nem tudom, hogy mennyire lenne ebben a helyzetben bátor, de a tudására biztos, hogy szükségünk lesz.


7. Az ügyeletes orvos - Avery - A tenger boszorkánya

Még sajnos csak most kezdek ismerkedni vele, de mivel boszorkányokról van benne szó biztos, hogy Avery kezei között mindenki biztonságban lenne. :D


8. A fegyverszakértő - Magnus Bane ( Csontváros)
Az biztos, hogy ő mindenhez ért, ha pedig valamihez nem és megtámad minket valaki akkor elvarázsolja a francba. :D Szóval szerintem biztonságban leszek.


9. A harcos - Ellie Watt - A bűnbe született

Szerintem tökéletes választás. Imádtam Ellie karakterét és szerintem a legjobb harcosunk lesz. Persze rajtam kivül.




10. A csapatkapitány - Poppy - Ezer csók

A legeslegjobb csapatkapitány lenne. Poppy az egyik legerősebb személyiség, akiről eddig volt szerencsém olvasni. Szóval minden utasítását követném. :)



Azt hiszem a legerősebb csapatot tudtam összehozni. Szóval én biztos nem leszek zombi és nem is halok meg. Muhahahahahaaaaa.
Nincs külön kihívottam, aki szeretné az nyugodtan töltse ki. :)


Patti

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.