Értékelés: Kirsty Moseley - The boy who sneaks in my bedroom window - Az álmaim őrzője


Van, aki azt vallja, a gyerekeket látni kell, és nem hallani. Na, apánk ezt újabb szintre emelte, ő a gyerekeket nem kell sem látni, sem hallani-elvet vallja.

Fülszöveg:

Volt egyszer egy lány.

És egy fiú.

Meg egy ablak.



Amber Walkert és a bátyját, Jake-et bántalmazza az apjuk. Egy éjszaka Jake legjobb barátja, Liam észreveszi a zokogó Ambert, és bemászik a szobája ablakán, hogy megvigasztalja. Ezzel kezdődik, szeret/nem szeret-kapcsolatuk, ami meghatározza a következő nyolc évet. Liam mára magabiztos csajozógép lett, aki egyetlen csaj mellett sem tud kikötni, még sohasem volt igazi barátnője. Amber máig nem dolgozta fel a bántalmazó apjától elszenvedett lelki sebeket. Ő és Liam bizarr párost alkotnak. A kapcsolatuk mindig is viharos volt. De mi történik akkor, ha Amber egyszer csak máshogy tekint a bátyja legjobb barátjára? És mit szól a túlféltő báty, amikor megtudja, hogy a húga és a barátja egyre közelebb kerülnek egymáshoz?



A legmeghatóbb történet arról, mire képes a szerelem


Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.

Oldalak száma: 405

Borító: KARTONÁLT

Súly: 420 gr

ISBN: 9789634573357

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2018

Árukód: 2716105 / 1175894

Sorozat: VÖRÖS PÖTTYÖS KÖNYVEK

Fordító: Stumpf Andrea Mónika




Borító: 5/5




Mikor először megláttam a könyvet és a címét már akkor tudtam, hogy nekem ez a könyv kell. Viszont annyi könyv állt a kívánságlistámon, hogy nem tudtam mikor lesz rá időm és módom. Viszont nagyon tetszett a borító, de azért volt egy kis hiányérzetem, mivel a borítónál olyan mintha egy szép szerelmes történetet látunk. Közben pedig vannak dolgok, amik nélkül ez a szép szerelmi történet nem lenne sehol. De ezt leszámítva minden tökéletes. Pont olyan, mint amit levennék a polcról, ha épp szerelmes regényt akarok olvasni. Persze ez kicsit jóval érzelmesebb és komolyabb, de ez csak a fülszövegből derül ki, amit én kimondottan nem olvastam el. Itt kivételesen tényleg csak a cím és a borító fogott meg.




Személyes véleményem:

Gondolom az kevés, ha azt mondom, hogy imádtam. Pedig tényleg így történt. De lehet úgy hihetőbb, ha elmondom, hogy tegnap délután 5 óra körül kezdtem el és este 11-re már be is fejezte. Egyszerűen olvasattam magát a könyv. Persze itt is voltak keményebb részek és az elején háromszor megforgattam a könyvet, hogy én itt szerelmes ömlengésre számítottam és nem valami kemény történetre, ezért elolvastam a fülszöveget, hogy vajon mit is vettem a kezembe, mert már kezdtem összezavarodni. De megnyugodtam, hogy így is érdekes a könyv csak kicsit más, mint amire az elején számítottam volna. Szóval én így léptem első kapcsolatba ezzel a könyvel.

De egyáltalán nem bántam meg. Amber nagyon erős lány és azon, hogy ő évekig tűrte ezt az egészet ugye 5 éves kora óta az nagyon durva. Szóval voltak dolgok, amik sokkoltak, de ezt leszámítva nagyon cuki történet volt és örülök, hogy rászántammagam arra, hogy ő jöjjön a sorba és nem mást olvastam. Az viszont nagyon tetszik, hogy egyre több helyet kapnak a történetekben és itt Magyarországon is a családon belüli erőszak, a másság kérdése és az egy szülös családok, mert eddig ilyen ritkán volt és az utóbbi időben ez megnövekedett és ez tök jó, mert kell erről beszélnünk. Itt pedig nagyon jó volt ehhez az egészhez a körítés. Mondhatni kegyetlenül vágta a képedbe, de hozott mellé valamit, ami miatt reménykedhetünk abba, hogy van valami jó is a világban és ezekkel az emberekkel is történik valami, ami miatt jobb lesz nekik, mint eddig volt. Szóval én nagyon szerettem ezt a könyvet és benne van a top 10-es olvasmányaim között, de ha ennyire jó könyvek kerülnek piacra, akkor nagyon nagy verseny lesz, hogy mi fér be a top 10-be nálam.


Magáról a történetről:

A legelső oldalakon megismerkedünk a nyolc éves Amber Walkerrel és az akkor már tíz éves Jake Walkerrel meg persze a szüleikkel. Viszont nem egy kedves, szerető családot látunk, hanem megtapasztaljuk AMBER SZEMÉVEL a POKLOT, hisz megtapasztaljuk az, hogy milyen az édesapja, aki nem egy cuki, édes apuka, akinek a gyerekei a mindenei, hanem egy eszelős örült, aki terrorban tartja a családtagjai. Soha nem értettem, hogy egy nő miért marad meg egy olyan férfi mellett, mint Stephen. Most, hogy Margaret annyira félt vagy egyszerűen csak nem bízott magában eléggé, hogy meg tud adni mindent a gyerekeinek. De kimondottan nem derült ki, hogy miért maradt vele. De aztán történt valami, amire senki nem gondolt volna. Méghozzá az, hogy az édesapjuk úgy nézett Amberre, mint egy nőre. Mármint voltak jelek, hogy régóta próbálkozik a kedve szerint bánni a lánnyal, de aztán ténylegesen meg akarta tenni azt, amit senki nem tehetne a lányával és épp erre rontott be Jake és legjobb barátja Liam. Onnantól kezdve Stephen kikerült a képből, de továbbra is rémálmai voltak a kislánynak és ezt a dolgot soha nem fogja tudni csak úgy elfelejteni. Egy darabja mindig emlékezni fog rá. Jake a báty minden tekintetben védi a húgát és úgy könnyebb, hogy ő a legmenőbb srác a suliba Liammel együtt. Így Amber mindig biztonságban esz, hisz érinthetetlen, de vajon a szíve is az? Hisz Liamnek és Ambernek van egy közös titkuk, melyet nem sokan ismernek, de vajon ebből mi lesz?

Ez a történet egy családról szól,
Egy család, mely a poklokat éli át,
Egy bántalmazó apa,
Egy rettegő lány,
Egy mindennél elszántabb fiú,
Egy anya ki nem tudta mit tegyen.
Egy szerelem, mely felemészt mindent,
Egy lány és egy fiú, akiknek szükségük van egymásra.
Egy lány, aki kinyitotta a szívét,
Egy fiú, akinek már évek óta angyalként tekint rá.
Egy történet mely magával ragadja az olvasóit.
Nekem ezt jelentette ez a regény.


Kedvenc Idézetek:


Mi van velem? Miért érzem tőle így magam? Az ég szerelméért, ő Liam! Tönkre fog tenni. Úgy végzem, mint az a lotyó Jessica, aki a figyelméért könyörög. Ha megkapja, amit akar, befejezi velem.

Nem, ezt nem tenné meg. Nyolc éve minden éjszakát velem tölt. Szükségem van rá, hogy aludni tudjak, hogy ne legyenek rémálmaim. Nem bántana engem, vagy mégis? Bízom benne, vigyáz rám, de rábíznám a szívemet is? Tudtam, hogy erre a kérdésre a nem a helyes válasz, mégis rá akartam bízni.



Odavagyok érted, attól a pillanattól kezdve, hogy megláttalak, Angyal. De a bátyád nem engedett a közeledbe. Számomra mindig is csak te léteztél.
  

(…)Néztem, ahogy körbesétál a szobámban, benéz az ágyam alá és a szekrénybe, majd belép a fürdőszobába. Amikor visszajött a szobába, észrevett.
Meglepett arckifejezését látva tudtam, hogy fogalma sem volt arról, hogy utánajöttem. Elmosolyodtam, mert az én cuki barátom tényleg leelenőrizte a hálószobámat, hogy nincsenek-e benne zombik. Nemcsak úgy tett, mintha megnézné, hanem tényleg átvizsgálta az egész szobát. A gondolatra, hogy ő az én barátom, nagyot dobbant a szívem.

– Azért hívlak Angyalnak, mert komolyan hiszek abban, hogy Isten nekem küldött le a földre (…) Amikor életemben először megláttalak, azt hittem, igazi angyal vagy a mennyországból. Annyira gyönyörű voltál, hogy elállt tőled a lélegzetem. Most is így érzem, minden egyes nap.




Ha egy kicsit is kedvet kaptál hozzá, akkor itt tudod megrendelni a könyvet:


Köszönöm, hogy itt jártatok, Patti. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.