Értékelés: Georgia Le carre - Nem vagyok a tulajdonod


 „Korábban rosszul csináltam. Ezúttal jól fogom. Szerelemmel. Olyan szerelemmel, amely megtart, a lélekig hatol, és egyetlen érintéssel, pillantással gyógyít. Ő az enyém, és én az övé vagyok. Ez pedig a miénk. Csak a miénk.



Fülszöveg:

Most keményen küzdök, hogy megőrizzem az irányítást.

Zane

Minden anya azért imádkozik, hogy a lánya soha ne akadjon össze

egy magamfajta férfival. Kőszívű vagyok, könyörtelen maffiafőnök

és kegyetlen gyilkos. Még nem találkoztam olyan nővel, aki a kielégülésemen

túl lekötötte volna a figyelmemet. Dahlia Furyig. Ő más.

Úgy sétált be az életembe, ahogy egy védtelen bárány kerül a farkas útjába.

Amint összepillantottunk, beindultam rá. Muszáj volt őt megszereznem.

De soha nem gondoltam, hogy olyan lesz, mint valami drog. Úgy serceg

közöttünk a levegő, mint amilyet én még nem tapasztaltam, és bármikor

látom, minden porcikáját fel akarom falni. Én kötöttem ki a megállapodásunk

feltételeit (egy hónap), de minden alkalom után, amikor magamévá teszem,

mint egy átkozott függőnek, újabb adagra van szükségem...

Dahlia

"Menni fog. Ez csak egy egyszerű svédmasszázs", könyörgött a barátnőm.

A megérzésemre kellett volna hallgatnom. Nem lett volna szabad

elmennem. De nem hallgattam, így egyedül találtam magam egy szobában

a megtestesült alfahímmel, egy szexi, befolyásos maffiafőnökkel, akinek

a rideg tekintetétől meghűl a vér az ereimben. A legmegdöbbentőbb módon

vette irányítása alá a testemet. Elveszítettem miatta az önuralmamat.

Lélekszakadva menekültem el tőle, de sosem felejtettem el.

Majd valami elképzelhetetlen történik, és csak a jégszívű ragadozó tud segíteni.

Belemegy, de... semmi sincs ingyen. Most a londoni villájában élek arra várva,

hogy magához rendeljen, megérintsen, felizgasson és kielégítsen.

Úgy, ahogy csak az én orosz fenevadam tud...

 

Éld át az átélhetetlent! (És tanuld meg távol tartani az életedtől!)

Egyben az egész:

Rettentő nehéz véleményt írnom a könyvről. Egyáltalán nem arra számítottam, amit kaptam és amit a könyv fülszövege írt.  borítóból és a besorolásból már tudtam, hogy nagyon sok szexjelenettel lesz dolgom. Ami nem annyira baj, bár már egy ideje ezek nem kötnek le annyira, viszont sosem szoktam emiatt megítélni a könyvet. Nem a prüdség számít ezen a téren, csak nekem nincs szükségem arra, hogy jó szexről olvassak a könyvekben. 

Viszont a fülszöveg és a könyv eleje is maffia sorozatot említ. Ezt viszont nem teljesen kaptuk meg. Sőt szinte egyáltalán nem. Volt egy kamu emberrablás, meg a vége felé picit megcsillogtatták, hogy azért Zane mégiscsak maffiafőnök. De ez nagyon gyenge volt ilyen téren. Mármint persze nem könnyű megírni egy olyan könyvet, amibe a maffiáé a főszerep, de talán jobban belekellett volna látnunk. Egyszerűen semmi nem volt ebből a sötétégből. Pedig én rettentő kíváncsi voltam, hogy ebből mit lehet kihozni. Viszont a legfontosabb része elmaradt a sztorinak.

Magáról a könyvről:

Az egyik főszereplőnk Dahlia Fury. Sokat nem tudunk róla az elején, csak, hogy randizik

egy sráccal, aki annyira nem az esete. mégis ő minden nő álma és persze minden anya reménysége, hogy ilyen veje legyen. De Dahlianak ez kevés. A lány lakótársa Stella egy nagyon érdekes kéréssel fordul hozzá. Sajnos egyszerre ketten jelentkeztek be hozzá masszázsra, de egyiket sem tudja lemondani. Dahlianak kell elmenni a titokzatos és félelmetes maffiafőnökhöz, Zanehez. A lányra se nem jó az egyenruha, se nem ért annyira ehhez a munkához. Viszont ami itt történik az mindenki életét megváltoztatja. Valami egymáshoz húzza a két embert, olyan kémia alakul ki közöttük abba a kevés időbe, amitől a férfi teljesen kikészül. Hónapokkal később újra találkoznak, mivel Dahlia kishúgát elrabolják és segítséget kér az egyetlen embertől, aki megmentheti az embercsempészektől. Ennek következménye, hogy a lánynak egy hónapi a szexrabszolgájának kell lennie, viszont Dahlianak más a terve. Mégpedig az, hogy megváltoztatja a férfit és magába bolondítja. Szóval nagyrészt a kettejük érdekes kapcsolatáról szól a könyv, a maffia résznek csak egy halvány szikrája látszódik. De ettől függetlenül nem rossz a könyv, csak teljesen más.

A történet előrehaladtával megismerjük, hogy Zane miért olyan, amilyen. Ezek a részek voltak számomra a legérdekesebbek. Valahogy a helyére állt minden, hogy miért lökött el magától mindenkit, aki szeretni akarta volna.

Egyben az egész:

Ez nem egy maffiaregény, hanem egy románc, ami egyáltalán nem átlagos. Egy maffiafőnök, aki szívtelen és egyáltalán nem számítanak nekik a nők, csak egy tárgyat jelentenek. Akivel pár percre vagy órára leköti magát majd félredobja őket. Egy szerelmes lány, aki megakarja törni ezt a veszélyes embert. Abból pedig, hogy ebből mi lesz? Csak akkor tudod meg, ha elolvasod a könyvet.

Ha megszeretnéd rendelni katt:

Libri

Könyvmolyképző

Köszönöm, hogy benéztetek.

Xoxo, Patti 😊


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.