Szombati 10 legjobb





„– Azt mondja, fél bármit is tenni itt, mert attól tart, hogy megváltoztatja a jövőt. Ez logikátlan lenne, madame. Mindenkinek a tettei megváltoztatják a jövőt. Ha a saját idejében maradt volna, a cselekedetei akkor is megváltoztatták volna azt, ami történni fog, nem kevésbé, mint most. Még mindig ugyanaz a felelőssége, mint akkor lett volna… Vagy bárkinek bármikor. Az az egyetlen különbség, hogy maga talán olyan helyzetben van, hogy pontosan ismeri a tettei lehetséges következményeit… De az is lehet, hogy nem.”
„Az az igazság, hogy semmi nem mozdult, semmi nem változott meg, láthatóan semmi nem történt, mégis olyan elemi rettegést éreztem, hogy teljesen megfeledkeztem arról, ki vagyok, mi vagyok, hol vagyok. A káosz szívében voltam, és ezen semmilyen lelki vagy testi erő nem segíthetett.”
„Csókot ezret előbb, utána százat,
s ezret másikat adj, és újra százat,
ezret újra utána, s újra százat,
s ezrek ezre ha csattan már a szánkon…”
Hirtelen eszembe jutott, mit mondott Jamie aznap éjjel, amikor megszületett Jenny kisbabája: én el tudom viselni a fájdalmat, de a tiédet nem bírnám. Ahhoz nem lenne elég erőm. Igaza volt; ehhez tényleg sok erő kellett. Reméltem, hogy mindkettőnknek van elég.
Valami rejtett büszkeség nem engedte, hogy eláruljam, mennyire rettegek nélküle. De azt hajlandó voltam elmondani neki, hogy őt féltem.


„Csak azt akartam mondani, hogy ha tettél volna… Claire, az nem jelentene számomra semmit. Annyira szeretlek. Bármit is teszel, mindig is szeretni foglak.”
„– Nem te vagy az első lány, akit megcsókoltam – mondta lágyan. – De esküszöm, te leszel az utolsó.”
„– Szorosan át akarlak ölelni, és csókolni akarlak, és nem akarlak elengedni. Ágyba karlak vinni és szajhaként használni, amíg el nem feledkezem arról, hogy létezem. És az öledbe akarom hajtani a fejem, és zokogni, mint egy kisbaba.”
Éppen olyan törékenynek és tündöklőnek éreztem magam, mint az üveg, mintha egyetlen érintéstől darabokra törnék, és csillogó szilánkokban hullnék a padlóra. Úgy tűnt, nagyon lekéstem arról, hogy vigyázzak Jamie érzéseire, vagy a sajátjaimra.
„Vér vagy a véremből, csont vagy a csontomból,
Neked adom a testem, hogy ketten eggyé váljunk,
Neked adom a lelkem, az idők végezetéig.”

Köszönöm, hogy benéztetek,
Xoxo,Patti J

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.