Értékelés - Anne L. Green: Bűnös viszony 1-2.



„Néha igenis érdemes egy-két ajtó mögé benézni. Így legalább jobban megérted azokat, akik a másik oldalon állnak. Vannak pillanatok, amikor a kísértés és a vágyaid erősebbek, mint te magad.”

Borító:


Kimondottan nekem a könyvek borítóival nincs problémám. Mindkettő célkeresztjében a potenciális főszereplők állnak. A sorozta együtt nagyon szép és egységes, így szerintem egy szavunk nem lehet.


Személyes véleményem:

Gondolom mindenki erre kíváncsi, hisz a Csábító sorozat alapjáraton tetszett bár nem volt hibátlan és ezt le is írtam nektek, hisz az egyik részt nem véleményeztem, hisz alapjáraton számomra nem igazán volt értékelhető. Emiatt is inkább együtt értékeltem a sorozatot, mivel az első és a harmadik rész tetszett. Itt viszont azért értékelem egybe, mivel a könyvet elolvastam március első hetén viszont annyi minden történt velem abban a hónapban, hogy egyszerűen nem volt kapacitásom ennyi értékelésre.


A Bűnös Viszony sorozat visszahozza nekünk szeretet karaktereinket Nikoékat. Bár tény, hogy nem ők a főszereplők, de nagyon sokszor felbukkannak Will miatt.

Magáról a könyvről:
Heather vonzásában:

A sorozat visszahozza nekünk az egyik régebbi ismerősünket William Keyes-t. Emlékeztek rá? Ő volt a srác, aki Olivia öcsének a legjobb barátja volt és ő volt az, aki a végén gyilkosságot követett el. Vagy mégsem? A könyv két nézőpontban íródott, ami nekem kifejezetten tetszett. Mivel mindkét fontos szereplő életét, munkásságát, gondolatait megismerhettük. Így nem maradtunk le semmilyen fontos momentumról. Ami nekem nagyon bejött az az, hogy minden fejezetnél volt egy idézet, ami alapján még talán következtetni is tudtál rá, hogy miről fog szólni a fejezet, ha pedig nem jöttél rá akkor olvasás alatt értetted meg. De térjünk vissza Willre.
Will most már nem egy kis kotnyeles kölyök, aki meggondolatlanul cselekszik, bár ebbe nem voltam sokáig biztos, hanem most már kész férfi s rendőrré vált. Alapjáraton nekem egy nagyon szimpatikus szereplővé vált és tetszett, hogy nem egy beképzelt, idióta lett a könyv főszereplője. Ha kaptam volna egy Niko kettőt lehet, nem olvasom végig a könyvet. Imádom Niko-t, de belőle bőven elég egy.

A másik főszereplőnk Heather Reese, aki ügyvédként dolgozik. Nőként nehezebb ezen a pályán érvényesülni és elismerést szerezni, bár szerintem ez lassan minden ilyen ágba igaz. Ahhoz, hogy azt mondják, igen te vagy az egyik legjobb abba rengeteg időt és energiát kell fektetni. Talán ő az egyik kedvenc karakterem. Erős, akaratos, őszinte és kitartó. Egyszerűen minden megvan benne, amit én egy emberben elismerek.
A két karakter pedig a bíróságon találkozik. Egyszerűen szikrázik közöttük a levegő, de minden szikrát beárnyékol egy halovány folt, amiről Willnek soha nem szabad megfeledkeznie, de Heather olyanképpen hatott rá, hogy egyszerűen elvesztette az irányítást.

Imádtam őket. Tetszett a történek kidolgozása, hogy nem beképzelt, játszadozó személyiségeket kaptam, hanem érett, felnőtt embereket, akik nagyjából minden lépésüket végig gondolták. Ez pedig nagyon sokat számít. Erre mondom, azt, hogy csillagos ötös mind a kidolgozás, mind a történet és a karakterek szempontjából.

Joyce csapdájában

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nekem nem kellett várnom a folytatásra, hisz most olvastam az első részt és utána egyből a kezemben volt már a folytatás. A második részben ugyanott kezdődik, ahol az első abbamarad. Heather-t elrabolták méghozzá úgy, hogy Will és Niko ott volt a menedékházban. Hihetetlen ugye? Még a két srác sem hiszi el, hogy ennyire kitudták játszani őket. Én már nagyon kíváncsi volt, hogy miért ez a rész kapta a Joyce csapdájában címet, és ahogy mentünk előre ebben az izgalmas történetben annál hamarabb teljesedett ki minden. Anne L. Green-nek még kevés könyvét olvastam ez tény, viszont szerintem ez ütötte meg legjobban nálam a címet. Mind egyben, mind külön - külön nézve. Joyce hihetetlenül erős, bár beteg karakter, de őszintén nekem tetszett. Hihetetlen okos, hisz olyan dolgokat vitt keresztül és annyi embert tudok kijátszani, hogy az eszméletlen. Sokáig még én sem tudtam összerakni a képet és nem értettem, hogy ezt hogyan.


Rengeteg titokra fény derült, ami nekem kimondottan tetszett, hogy nem csak úgy egyik percről a másikra, hanem nagyon szépen ki volt dolgozva minden. Rettentően izgalmas volt végig a könyv, az írónő egy percre sem hagyta, hogy lankadjon a figyelmünk. Nem volt olyan, mint az Érzéki csábító, amit kb. szenvedve olvastam. Itt minden tökéletes volt. Heather nagyon erős személyiség volt, ami nagyon szimpatikus volt. Imádom az olyan könyveket, ahol nem a nőt rendelik alá és nem a férfi parancsol. Egyszerűen az már idegesít. Talán azért is, mert én is erős személyiség vagyok alapjáraton és addig megyek, amíg minden úgy nem van, ahogy én akarom.


Egyben az egész:

Azt hiszem nagyjából mindent elmondtam, amit a két könyvről szerettem volna. Számomra az írónő legjobban összerakott sorozata volt. Biztos vagyok benne, hogy innentől kezdve több figyelmet szentelek a könyveire, hisz egy nagyon tehetséges írónőt ismertem meg a könyvei alapján, akire figyelni kell. Jól összerakott történetet kaptunk, amit én nagyon szerettem. Ötcsillagos történet, ha szabad ilyet mondanom. Köszönöm az írónőnek, hogy megírta ezt a történetet.



Patti 😊

















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.