Gyereksarok | Értékelés: Florence Hinckel - Titkok.com


„Mivel nem tudjuk se a világot megváltani, se ellenséges közegben harcolni, az ilyen kihívások fűszerezik meg az életünket. Mint a titkok.com!”

Fülszöveg:
Minden lánynak (no meg fiúnak) vannak fájdalmas, szomorú
vagy épp szuper érdekes titkai, amiket nem mer bevallani senkinek.
Monának zseniális ötlete támad:
internetes fórumot hoz létre, ahol mindenki kiöntheti a szívét.
Névtelenül.
Barátnői lelkesen csatlakoznak hozzá,
és a fórumra csak úgy özönlenek a tanácsot kérő bejegyzések.
Köztük olyan is, ami mögött érezhetően túl súlyos titok lappang.
Monáék nehéz helyzetbe kerülnek.
Segíthetnek-e azon, aki küldte?
És ha igen, hogyan?
Vagy lehet, hogy Mona ötlete mégsem volt olyan zseniális?
Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.
Oldalak száma: 152
Borító: CÉRNAFŰZÖTT, KEMÉNYTÁBLÁS
Súly: 272 gr
ISBN: 9789633997093
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2016
Árukód: 2690014 / 116063
1Illusztráció: RAJZOKKAL
Fordító:Réti Blanka
Személyes véleményem:
Mindig is szerettem volna egy olyan rovatot a blogon, ami nem kimondottan a felnőtteknek szól, hanem a gyerekeknek vagy épp a fiatal tiniknek szól. Így elkezdtem lapozgatni a Könyvmolyképző Kínálatát és kíváncsi voltam vannak-e olyan gyerekeknek szóló könyvek, amik az én figyelmem is felkeltik. Hisz, ha engem nem köt le, akkor nem tudom én sem úgy átadni egy gyereknek. Viszont szerencsére több ilyen könyvre is ráleltem és még az olvasói válságomba is segít, hisz ezeket a könyveket szívesen/örömmel olvasom.
A titkok.com alapjáraton egy hatodikos osztályról szól, akik mint minden tini rengeteg problémával küzdenek. Viszont egymás között cikinek tartják elmondani. Emlékszem a Bravo, Bravo Girl, 100xSzép, Popcorn magazinoknak is voltak ilyen névtelen rovataik és iszonyú jó volt őket olvasni, hisz hamar kiderült, hogy nem vagyok egyedül ezekkel a problémákkal. Igen mind a négy magazint vásároltam minden hónapban. Valahol meg is vannak még.
Néha csak legyintünk, és azt mondjuk, egy 12 éves gyereknek milyen problémája lehet? De, ha jobban belegondolunk mi is minden apróságon hisztiztünk és azt, hogy a legjobb barátnőnk már másnak volt a legjobb barátnője hatalmas érvágásnak vettük és úgy éreztük összeomlott az egész világ vagy mikor a szerelmes leveledet, amit küldtél végig ment az egész felső osztályon. Ugye milyen ciki volt? Most mosolyogsz rajta, de akkor elbújtál a magyar terembe és ki se mertél jönni. Igen ez én voltam.
Magáról a könyvről:
A könyv egy olyan oldalról szól, ahol a diákok névtelenül oszthatják meg problémáikat. Az oldalt Mona hozta létre és neki pedig az édesanyja segített ebben. Az oldal annak ellenére, hogy a menők leszólták mégis nagyon gyorsan beindul, hisz mindenki szereti elmondani a titkai és reméli, hogy valaki segíteni tud neki, de ha nem is, akkor erőt tud adni, ha sokan bíztatják, hogy szeretik stb. A tinik hol kisebb, hol nagyobb problémáival szembesülünk és néhol vicces formában. Kimondottan nekem nagyon tetszett, még nosztalgiának is tökéletes volt.
Mint mindenhol itt is találkozhatunk az irigységgel, ami megmutatja, hogy mi történik akkor, ha valakit bántunk. Mekkora fájdalmat tudunk okozni pár szóval vagy mondattal még akkor is, ha nem akarjuk. Egyszerűen annyira áttudtam érezni, hogy az hihetetlen.
Egyben az egész:
Kicsik és nagyok bátran vegyétek a kezetekben. Én, úgy ahogy a kiadó minimum 10 éves kortól ajánlom, a maximum pedig bármennyi lehet. Ha csak nosztalgiázni szeretnétek a tinikorotok miatt, akkor a felnőttek is olvashatják. A fiatal tiniknek pedig tökéletes olvasmány, mint nekünk régen a Popcorn volt. Tudom jól, hogy nem csak én olvastam. Azt is tudom, hogy mennyire idegesített mikor a tanárnő elvette és csak az év végén akarta visszaadni, ezért megvettem még egyszer.

Köszönöm, hogy benéztetek,
Xoxo,Patti J




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.