Előolvasás - Baráth Viktória - Az igazság ára (Az igazság-trilógia)

Újból felnéz rám. Haragudni akarok, dühöngeni, de nem tehetem. A szavai hatására kiszalad belőlem minden méreg, csak a kétségbeesés marad. Leengedem a kezem, és kifújom az eddig benntartott levegőt.”



Fülszöveg: 

FÉKEZHETETLEN INDULATOK A TÁRGYALÓTEREMBEN

Hannah élete legnehezebb ügyével néz szembe, amikor egyik pillanatról a másikra a saját
jövője lesz a tét. Egy napsütéses reggelen minden összedőlni látszik, és ő az egyetlen,
aki ezt megakadályozhatja. Munkája már eggyé vált a magánéletével,nem szabadulhat
a döntései súlya alól. Most mindent kockára kell tennie. Nem menekülhet tovább a múltjában
elkövetett hibái elől. Vagy mégis?

Te mit tennél, ha az életedről kiderülne, minden csak hazugság volt? Harcolnál a szerelemért
még akkor is, amikor már te magad sem vagy biztos az érzéseidben? Meddig mennél el,
hogy megvédd a saját családodat?

A többszörösen Aranykönyv-díjra jelölt Baráth Viktória nagy sikerű Igazság-trilógiájának
befejező része olyan meglepetéseket tartogat, melyekre az olvasó nem is számít.

Oldalak száma: 416
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
ISBN: 9786155929564
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2019
Árukód: 2724299 / 1182450

Személyes véleményem:

Minthogy azt a Facebook követők számára már beharangoztam az a megtiszteltetés ért, hogy előolvashatom Baráth Viki Igazság trilógiájának a harmadik részét. Szerintem már tudjátok az idézetek alapján és, hogy mennyit posztolok Viki csoportjában, hogy mennyire szeretem az írónő könyveit. Egytől egyig mindegyikben találtam szeretni valót, tanulságot vagy épp csak jókedvre derített egy hosszú nap után. Így hatalmas az öröm, hogy az írónő szerette volna, hogy én legyek az egyik előolvasója. Ezért is szeretném neki még egyszer megköszönni: Köszi, Viki :)


Magáról a történetről:



A második rész elég kaotikusan ért véget. Hirtelen kaptunk elég sok információt, hisz volt egy 3 éves ugrás és szerintem kivétel nélkül mindenki döbbenten és csodálkozva ült a könyv fölött. Én is ilyen voltam, hisz egyszerűen még felfogni se tudtam, hogy Hannah élete mennyire megváltozott egyből jött a hideg zuhany mikor a rend éber őrei kopogtattak az ajtaján. Az élete minden tekintetben megváltozott és már ő maga sem tudta mit higgyen. Én is így voltam vele, ahogy változott Hannah hangulata az enyém is változott. Olyan hamar gyűlöltem meg Jasont, amilyen hamar csak lehetett. Nem érdekelt vele kapcsolatban semmi. Egyszerűen, ha előttem állt volna akkor elásom a francba, de komolyan. Az érzelmi hullámvasút pedig az egész regény alatt fennmaradt. Ezt pedig nagyon szeretem az írónőben. Nem ismer határokat, nem ismer könyörületet. Úgy játszik az érzéseinkkel, hogy csak a végén veszem észre, hogy mennyire megterhelő volt érzelmileg ez a pár óra. Igen pár óra, hisz az ő könyvei annyival magával ragadnak, hogy egyszerűen képtelen vagyok letenni. Muszáj tudnom mi van a következő oldalon. Most pedig itt állok a végén és nem értem mi történt, hogy ért véget ilyen hamar. Annyi kérdésem van és
annyira egyedül érzem magam, hogy nincs még egy Baráth Viki könyv, hogy az elmondhatatlan. Hannahnak talán tényleg ez volt a legnehezebb ugye, hisz az egész élete múlott rajta, de ő nem adta fel soha. Bátor, erős, kitartó nő. Olyan, akire azt mondanám, hogy példaképként tekintenék. Szerintem az egyig kedvenc Vikis karakterem. Hisz benne magamra ismertem. Azonkívül, hogy pár éve még ügyvéd szerettem volna lenni, a lány személyisége teljesen olyan, mint az enyém. Hirtelen cselekszik és von le következtetéseket és csak később gondolja át, hogy mégsem kellett volna. Hatalmas az igazságérzete és ne tűri, ha valaki kevesebbnek hiszi annál, mint ami. Igazi tökös csaj, ha lehet ilyet mondani.


Egységben az egész:

Ha egyszóval kellene fogalmaznom azt mondanám, hogy imádtam. Gondolom már látszik abból is, hogy hétfő délelőtt elhoztam és kedd reggelre befejeztem. Persze közben ezer dolgom volt, mégsem tudtam hosszabb időre elszakadni a könyv
olvasásától. Azt kaptam, amit vártam valamilyen szinten. Persze voltak részek ahol továbbra is fel tudtam volna nyársalni a mások által szeretett karaktereket, de nálam már megszokhattátok. Az írónő egy teljes érzelmi arzenált hozott megint nekünk, aminek az elején egyáltalán nem tudod, hogy mi lesz a vége. Nem tudod, hogy mit tartogat neked a következő oldal és azt sem, hogy hol érnek egybe a szálak. Egy mozgalmas, kalandos ügy melyen életek múlnak. Kell ennél több? Egy minden-lében kanál ügyvédnő, egy semmiben sem segítő fogvatartott és egy ügy ami mindenki életét tönkreteheti. Az én véleményem alapján eddig Hannah életében ez a legizgalmasabb és legijesztőbb ügy, én pedig minden oldalát imádtam. Köszönöm, hogy elhoztad nekünk.


Értékelés:


   

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.