Értékelés: Hadházi Anita - Dubaj Gésái

 




„Hiába, az ember nem irányíthat mindent. Ősi kódok alapján működünk; a szerelem, a gyűlölet és a hatalomvágy irányíthatatlan érzelmek.”




Személyes véleményem:

Kezdjük azzal, hogy tudom, hogy nagyon eltűntem, mint utólag kiderült ezzel nem csak én vagyok így, de rettentő rosszul éreztem magam, hogy egyáltalán nincs energiám olvasni meg úgy semmi. A várandóságom bár problémamentes és tele voltam energiával, annyi mégsem volt, hogy a 9. hét óta tartó 3 órás alvásokkal még legyen energiám leülni, olvasni vagy éppen blogbejegyzést írni. Emiatt is történt az, hogy két hónapja nem történt egyetlen egy bejegyzés sem, illetve előtte is csak nagyin minimális volt. Most, hogy az utolsó 3 hétre elmentem szabadságra reménykedem benne, hogy egy picikét visszatérek.

Így hát úgy voltam vele, hogy megpróbálkozom az Álomgyár Kiadó egyik új könyvével, ami nem más, mint Hadházi Anita: Dubaj Gésái.

A cím alapján kicsit féltem tőle, hogy mit kapok és, hogy biztos jó választás lesz-e, de mivel kevesebb, mint 3 nap alatt kiolvastam szerintem ez mindent elmond a mostani helyzetembe. Végig fenntartotta az érdeklődésemet és egyszerűen falakba ütköztem mikor rá akartam jönni, hogy vajon ki lehet a gyilkos a sztoriba. Anita nagyon jól megírta a történetet és egy igazán jó könyvet foghattam a kezembe. J


Magáról a könyvről:

Főszereplőnk Mauer Szófi, aki egy brutálisan nehéz váláson van túl. Az első szerelme, a férfi, akiért mindent feláldozott. Az ember, akinek 10 évig hű társa volt kisemmizte, elvett mindent tőle, amit együtt elértek és eltiporta. Ebből kellett valahogy felállnia és, ha ez még nem lenne elég támogatnia kellett édesanyját, aki 0-24 órás felügyeletre szorul és fizetni a rengeteg adósságot, ami Robira ment el. Egyszerűen padlóra került, otthon, pénz és barátok nélkül. Így hát a lány egy év kesergés után megpróbálja valóra váltani az álmát és stewardess lesz, vagyis szeretne lenni. Ehhez egészen messzire menekül az országból, hisz egy dubaji légitársaság kerül a látóterébe. Így ott kezdi meg a tanfolyamot. Már az első hónap rettentő sok nehézséget tartogat, hisz mikor kimegy alig van valami pénze, viszont van egy szuper kedves lakótársa, aki felajánlja neki, hogy hostesskedjen helyette egy partin. A lány vonakodva, de mégis úgy dönt, hogy elmegy, mivel jó pénz és legalább ebben a hónapban nem kellene aggódnia. Viszont baklövést követ el mikor elfelejti a lány vezetéknevét, így rossz helyre küldik ahol kicsit több szolgáltatást kell nyújtania, mint amire számított. Így hamarabb ér haza és nézi végig, ahogy a lakótársa kizuhan az ablakból.

Innentől a lány élete teljesen felfordul. Már semmi nem fekete vagy fehér. Mindenki gyanús és mindenki áldozat. Nem tudja, kiben bízhat meg. Nem tudja, hogy ki akar igazán a barátja lenni és ki csak játszik vele. Az egy dolog, hogy ő nem tudja, de a baj, hogy mi olvasók sem tudjuk. Egyszerűen hiába próbáltam rájönni, hogy ebben a történetben ki lehet a jó és a rosszfiú a végére kiderült, hogy iszonyú rossz nyomon jártam.

A cím is nagyon hamar értelmet nyert, így még jobban furdalt a kíváncsiság, hogy vajon ez az egész, hogy kapcsolódik majd a történethez. Illetve, hogy az önértékelési problémákkal küzdő lány, hogyan fog helyt állni ebben a kaotikus világban, ahol a nőknek nincs túl sok szavuk, ahol a férfiak irányítanak és ahol a halálbüntetés még mindig jelen van. Ezekre már nem fogok választ adni, ha tudni szeretnétek, hogy mi lesz egy ilyen tragédia után Szófival, akkor keressétek meg a legközelebbi könyvesboltot vagy látogassatok fel az Álomgyár oldalára és szerezzétek be Anita könyvét. Garantált lesz az aznap éjjeli ébrenlét. J

Egyben az egész:

A végére csak annyit, hogyha egy igazán pörgős, izgalma és jó könyvet szeretnétek a kezetekbe venni, akkor ez a sztori most nektek szól. Mondom ezt úgy, hogy teljesen abba voltam, hogy ez nem az én könyvem lesz, de hatalmasat tévedtem.

Anita rettentő jól forgatja a szavakat és olyan szépen tereli el a figyelmed és tartja fent is közben, hogy tényleg ne gyere rá a dolgokra már az első 30 oldal után. Bár ez volt az írónőtől az első könyv, amit olvastam, de nagyon remélem, hogy nem az utolsó.  

Ha megszeretnéd rendelni katt IDE!

Köszönöm, hogy benéztetek.

Xoxo, Patti. J


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.