Értékelés - K.M. Holmes - Miénk a pillanat

Fülszöveg:

Bűvölet zongoraszóra

Helena Jones azért érkezik Los Angelesbe, hogy interjút készítsen barátnője, Camie nagy sikerű filmsorozatának szereplőivel. Arra azonban nem számít, hogy az élete hamarosan a feje tetejére áll. Az interjú helyszínén szembetalálkozik egy ismerős, igéző szempárral, melynek tulajdonosa Nathan volt, akivel élete legperzselőbb éjszakáját töltötte évekkel ezelőtt, majd a férfi szépen felszívódott.

Ám a véletlenek sorozata még csak most kezdődik. Egy bárban, ahol zongorahangok kíséretében változik meg minden körülötte, rábukkan apja titkos múltjára és újra Nathan bűvkörébe kerül. Vajon meddig lesz képes harcolni az érzelmeivel és ezzel a lélegzetelállító pasival? Van kiút a kétségbeesett sóvárgásból?

Ha csak hárítania kell, az menni fog - véli Helena.

Vagy mégsem?

K. M. Holmes második regénye perzselően szenvedélyes és titokzatos történet, melyet az Angyalok városa különös és csillogó világa csak még izgalmasabbá varázsol.

 

Személyes véleményem:

Miután elolvastam a Tiéd a főszerep című könyvet az írónőtől biztos voltam benne, hogy a többi könyvét is elfogom olvasni, hisz néha kellenek ezek a könnyedebb mégis hullámvasúthoz hasonló könyvek az életembe. Eredetileg a következő olvasmányom a Miénk a végszó lett volna, ami itt is van a polcomon, hisz az írónő volt olyan kedves és dedikálta is nekem. Csak arról elfelejtettem tájékozódni, hogy ez már egy harmadik rész, így mielőtt belekezdtem volna a könyven muszáj volt elolvasnom ezt is. Tudom-tudom bloggerként ezt most kicsit benéztem, de mentségemre szóljon, hogy a suli, majd az utána elkezdett recenziók olvasása sok időt elvett és nem nagyon követtem a megjelenéseket mindig. De már itt vagyok, figyelek és olvasok szépen, hogy semmiről ne maradjak le és se és persze ti se. :D

Miss Holmes egy rendkívül tehetséges írónő és most sem okozott csalódást. Mint ahogy említettem néha szükségem van a könnyedebb romantikusabb mégis hullámvölgyekkel tarkított könyvre. Ehhez pedig az írónő nagyon ért. Tudja, hogy taposson néhány szóval a szívünkbe, majd a következő oldalon már a fellegekbe járunk. Mindig annyira fáj, hogy utána legyen erőnk tovább olvasni, de csak miután két könnycseppet elmorzsoltunk. Itt sem volt másként.

Magáról a könyvről:

Történetünk főszereplője Helena Jones, aki szabadúszó újságíró. A lány nem mellesleg az egyik nagyon jó barátnője Camie-nek. Ugye emlékeztek a lányra az előző részből? Na hát ő az. Helena interjút készíteni jött Camievel, Miguellel és persze a film egyik szereplőjével. Egy minimális hibát azért megemlítenék. Egy jó újságíró minden alanyának utána néz. Mind a munkája, mind a családi háttere után. Ha Helena tényleg jó lett volna a szakmájában akkor Miguel családi hátterének is utána nézett volna és felismerte volna, hogy ki is pontosan Nathan, de ez csak egy aprócska megjegyzés és tényleg olvasás közben eszembe sem jutott. Most viszont igen, így muszáj volt leírnom. :D

De térjünk is vissza a könyvre. Helena az interjú miatt Los Angelesbe megy és ott jön rá, hogy ki is valójában Nathan, mi pedig megkapjuk a tökéletes drámát. A két személy kapcsolódik egymáshoz..lélekben. Egyszerűen nem léteznek a másik nélkül. Ez olyan lehet, mint a szerelem első látásra dolog. Ők is megismerték egymást és többet már nem volt menedék mégis két évre elkellett válniuk.

Helena rendkívül erős lány. Nem adja fel könnyen, elvei vannak és minden helyzetben megállja a helyét. Emiatt pedig csodáltam. A lány a veszteségei ellenére is erős maradt és kitartott. Mikor kiderült, hogy meghalt az édesapja egy kicsit mégjobban beletudtam élni magam, hisz 15-én lesz két éve, hogy az én apukám is meghalt. Emiatt pedig valamiért jobban kötődtem a lányhoz és még jobban átéreztem a fájdalmát. Helena néhol idegesített, de többször volt olyan mikor könnyeimmel küszködtem miatta mégis örülök, hogy átélhettem az életét az ő szemével.

Nathan az igazi szoknyapecér, legalábbis ez a hír terjed róla. Mégis valahogy nem tűnt annak, de lehet csak amiatt, hogy folyamatosan kaptuk a két évvel ezelőtti eseményeket. Kedveltem Nathant néhol öntelt s*ggfej volt, néha pedig a világ legédesebb pasija. Ez pedig hölgyeim nem mindig a legjobb kombó, hisz néha halálos lehet.

Ezenkívül megismerhettünk egy cuki srácot Mason, aki sajnos nem a mi oldalunkon játszik, de irigylem Helenat, hogy van egy ilyen barátja, aki egyszerre tud a női és a pasis dolgokban is tanácsot adni. Mason rengeteg mindenen ment keresztül és már az édesapja is megnehezítette az életét. A fiú próbálta takarni, hogy ki is ő valójában, de sose sikerült teljesen. Sosem értettem, hogy nevelsz valakit 15 évig. Mindennél jobban szereted, majd egyik percről a másikra meggyűlölőd, mert nem heteró. Tény, hogy Masont az apja sose szerette igazán, mert nem tudott vele büszkélkedni. Hisz hiába volt mindenki szerint csodás zongorista, mégse volt elég jó az apjának. Iszonyúan sajnáltam.

Egyben az egész:

Számomra ez a könyv az év egyik legjobb olvasmányai közé tartozik. Hisz minden megvolt benne, amire éppen szükségem volt. Kellett egy kis pihenő a nehéz olvasmányok közé, és bár ez a könyv is sokszor kifacsart lelkileg mégis tudtam mosolyogni, örülni és ugrálni mikor jó dolog történt.

Az írónő a két legmakacsabb karaktert összerakta és hogy mi lesz ebből? Egy hatalmas buli az pedig, hogy kikerül ki ebből józanul azt nehéz megmondani. Szóval jó olvasást mindenkink hozzá. 😊

 

Ha megszeretnéd rendelni akkor:

Libri

Álomgyár

Bookline

 

Köszönöm, hogy benéztetek.

Xoxo, Patti 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.