A tükör másik végén: Kandi Steiner - Súlyok nélkül

„– […] Ha mindened odaadod valaki másnak, rájössz, hogy egy nap meg kell változtatnod mindazt, amit önmagadról tudsz.”

Fülszöveg:

Te képes vagy viselni egy fájdalmas szerelem súlyát?

Emlékszem a fényekre. Emlékszem, le akartam fényképezni, ahogy vörösen és kéken villództak rideg, szenvtelen arcán. De tudtam, hiába lennék képes elmozdulni onnan, ahol a lábam földbe gyökerezett... hiába szaladnék a fényképezőgépemért, akkor se tudnám megörökíteni a pillanatot. Nincs zársebesség, lencse vagy fénytechnika, ami hűen visszaadhatná az érzéseimet, ahogy a szemébe néztem.

Bíztam benne, szerettem, és bár a testem megváltozott azon a nyáron, ő biztosított a segítségéről: hogy megmaradjak annak, aki belül vagyok, függetlenül attól, hogy a külsőm átalakult.

De aztán minden megváltozott.

Ellopta az ártatlanságomat. Megsebezte a szívemet. Elvette mindazt, amit úgy hittem, az életemről tudok, hirtelen kihajította az ablakon, és közben darabokra törte a világomat összetartó üveget.

Emlékszem a fényekre.

A szenvedélyesen, kétségbeesetten, tüzesen felizzó piros csíkokra. Az éles, könyörtelen, rideg kék sugarakra. Jelképei voltak mindannak, amit azon a nyáron el kellett szenvednem. És mindannak, amivel nem akarok szembenézni soha többé.

Önbizalomhiány, túlsúly, szerelmi csalódás -

hogyan lehetünk úrrá a félelmen, fájdalmon, bánaton?

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.

Oldalak száma: 383

Borító: KARTONÁLT

Súly: 446 gr

ISBN: 9789634577065

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2021

Árukód: 2748145 / 1199760

Sorozat: RUBIN PÖTTYÖS

Fordító: Barcza Gerda Adrienne


Személyes véleményem:

Alapjáraton egész gyorsan elolvastam. Aztán el is felejtkeztem arról, hogy értékelést is kellene írnom róla. Annyira szerencse, hogy emlékszem mindig a könyvekre és hogy mit váltott ki. Ennél a könyvnél a cím hívta fel a figyelmem, majd megnéztem, hogy ki az író és egyből felcsillant a szemem. Kandi Steiner nekem garancia jó könyvekre a Szeretlek, Whiskey! óta. Egyszerűen az a könyv annyira megvett magának, hogy nem bírom ki, ha egy új könyv jön az írónőtől. A fülszöveg érdekes volt, nem mondott túl sokat, de érezni lehetett a sötétséget, azt, hogy valami történt. Még az én szívem is Összefacsarodott, ahogy ábrázolta az összetörését. Olyan vagyok, mint Natalie. Szeretem megörökíteni a pillanatokat. Van vagy 4 fotóalbumom az utóbbi egy évemből és még egy csomó kép, ami csak a telomon van. A képek segítenek, hogy sose felejtsek el egyetlen pillanatot sem amikor boldog voltam. Bár én nem biztos, hogy tudok olyan szépen fotózni és megragadni a pillanatot, de ettől függetlenül nagyon szeretek.

Magáról a könyvről:

Natalie Poxton..hmm..Poxton. A város, amelyben él a Poxtonoké minden, vagyis a nevelőapjáé Dale-é. Natalie túlsúlyos, mégis boldog. Van egy srác, aki szereti őt és vannak barátai. De ez a csodás álomvilág egyszer csak végetér mikor Mazon szakít vele egy szebb, vékonyabb, de butuskásabb lányért. A lány szíve összetöri emiatt pedig edzeni kezd. Oké volt egy kimondott mozgatórúgója, ami miatt belevágott, de azt sajnos nem árulhatom el nektek. Nat rengeteget edz. nem is értem, hogy bír ennyit. Jó mondjuk néha nekem is hiányzik több mozgás, de még keresek helyet a naptáramba. A lány edzője viszont nem más, mint Rhodes, aki régen a város rosszfiúja volt és még mindig annak tartják. De olyan helyes, hogy szíveket tipor össze egyetlen pillantásával. Bár Natalie nem gondolta volna a sok futás és súlyemelés közepette beleszeretett az edzőjébe. Viszont ez nem lett egy duci lány, kigyúrt srác story, mivel ugye Nat kemény edzésbe ment át és egész jó alakja lett. Én viszont cseppet sem bánom. nincs bajom a duci emberekkel, de rengeteg betegség okozója a túlsúly, így cseppet sem sajnálom, hogy nem ezt hozta ki belőle az írónő. Nat önbizalma is a súlyok elengedésével egyre csak nőtt. Így viszont rengeteg mondanivalója volt a könyvnek a szerelemről, a csalódásról, a családról és az önbizalomhiányról, ami érdekessé tette minden oldalát. De emellett volt egy nagyon erős mellékszál is, ami Rhodes húgáról Laneről és Daleről szólt. Viszont, hogy mit rejt Dale a családjától és mi van a tükör másik oldalán azt már tényleg csak akkor tudhatjátok meg, ha elolvassátok.

Egyben az egész:

Annyira örültem, hogy nem csak egy egyszerű duci lány, menő edző sztorit kaptunk. Daleék szála valami nagyon durva volt és a vége.. Aaa egyszerűen sokkolódva ültem a könyv fölött mikor elolvastam az utolsó oldalakat is. Persze ott már volt egy cuki happy end, de ahhoz, hogy valaminek szép legyen a befejezés meg is kell szenvedni és Natalie, Lane, Rhodes és persze Nat édesanyja meg is szenvedett. Szóval, ha egy jó könyvet akartok olvasni akkor nyugodt szívvel ajánlom.

 

Ha megszeretnéd rendelni:

Libri

Könyvmolyképző

Bookline

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.