Top 10 szerda - Riley Baker: A Happy End után

 

Mivel múlthéten kimaradt a Top 10 szerda, ezért ma két Top 10-zel is érkeztem hozzátok. A második áldozatom nem más, mint Riley Baker: A Happy End után című könyve.

1.)

„Már nem akartam megállítani az időt, hiszen tudtam, hogy nincsen hatalmam felette. És különben is, egyszer minden történet véget ér, csak sajnos van, amelyik hamarabb.”

2.)

„Egyszer lesz talán olyan, hogy a mi időnk. Nem tudom, hogy mikor, de azt igen, hogy el fog jönni.”

3.)

„Annyit olvasunk a szerelemről, és mégis… Amikor ott van az orrunk előtt, rájövünk, hogy még csak a közelében sincs mindannak, amit sejteni véltünk.”

4.)

„Nem minden szerelmi történet ugyanolyan. Nem mindegyik indul nagy lánggal és nem mindegyiknek a lángja ég a végsőkig. A mi lángunk azonban már akkor meggyúlt, amikor belépett azon az ajtón és kitöltötte az űrt a szívemben. Csak arra tudtam gondolni, hogy soha többet nem szeretném elfelejteni őt.”

5.)

„Hogy újra kezdeném-e? Ha ott lennél velem, bármikor.”

 

6.)

Sokszor azt kívántam, bárcsak ne emlékeznék rá, és akkor az összes nyavalyás érzésem, fájdalmam talán örökre megszűnt volna. Máskor pedig hálás voltam azért, hogy fáj, még ha úgy is éreztem, hogy belehalok a hiányába.

7.)

„Varázslat egy másodperc alatt történhet, ha találkozol a történeted főhősével. Valakivel, akinek a jelenléte értelmet ad a tiédnek. Nem minden szerelem ugyanolyan. Nem mindegyik indul nagy lánggal és nem mindegyiknek a lángja ég a végsőkig. A mi lángunk azonban már akkor meggyúlt, amikor belépett azon az ajtón és kitöltötte az űrt a szívemben.”

8.)

„Az első perctől fogva idegesített, és mégis.

Őt akartam és a közelségét. Azt, hogy ettől a perctől fogva mindig a közelemben legyen.”

9.)

„Nem minden szerelmi történet ugyanolyan. Nem mindegyik indul nagy lánggal és nem mindegyiknek a lángja ég a végsőkig. A mi lángunk azonban már akkor meggyúlt, amikor belépett azon az ajtón és kitöltötte az űrt a szívemben.”

10.)

„Egy félmosoly jelent meg az arcán. Olyan, amibe az ember képes másodpercek töredéke alatt beleszeretni. Az a mosoly, amire minden egyes pillanatban gondolsz és jobb kedved lesz tőle. A mosoly, amit soha az életben nem tudnál megunni. A mosoly, amiben kedved szerint örökre elvesznél.”

 

Xoxo, Patti 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.