Top 10 szerda - K.M. Holmes - Tiéd a főszerep

 

Top 10 kedvenc idézetemet hoztam el nektek K.M. Holmes Tiéd a főszerep című könyvéből. 😊

 

1.)

– Ha valaki annyira várja, hogy lássa a másikat, hogy egyfolytában csak rá tud gondolni; amikor semmi és senki más nem fontos, csak ő, akkor bizony az illető szerelmes.

 

2.)

Mert ott van a szív is, ugye. Átkozott egy szerv, az már biztos. Képes érezni és képes szeretni. Valami csoda folytán elérkezett az idő, hogy az én mellkasomat is szétfeszítse ez az érzés. Borzalmas. És elképesztően felemelő is egyszerre.

 

3.)

– Hé, csajszi! – ölelte meg a vállam. – Ne legyél így megzuhanva! Keresni fog, hidd el!

– Nem, Amy, nem fog – mondtam, mert tényleg kezdtem feladni. – Az ilyen szívtiprók nem változnak meg. Kidobják a szívedet a használt kotonjukkal együtt a kukába.

Amy a pillanat drámaiságára fittyet hányva nevetésben tört ki.

– Ne haragudj! – kacagott egyre hangosabban. – Ha gondolod, elmegyek és kikukázom!

 

4.)

Van, amikor az ember az életét bele tudja sűríteni egy tömör mondatba. Az enyém ebben a pillanatban válogatott szitkok sorozatából állt volna, csöppet sem rövid megfogalmazásban.

 

5.)

Mindketten hittünk a csodában. A szerelemben. De a legszebb dolgokat a legszebb lányok kapják…

6.)

Mástól már hallottam azt a kifejezést, hogy „olyan vagyok, mint akin átment az úthenger”. Most a saját bőrömön is megtapasztaltam. De nemcsak, hogy áthajtott rajtam az a többmázsás szörnyeteg, hanem utána még volt képe hátramenetbe is kapcsolni, és addig lapítani, amíg ki nem szorította belőlem az utolsó levegőt is, amivel életben tartottam magam.

 

7.)

Én képzeletben megnyomtam magamban a pánik gombot, de nem történt semmi. Csak még jobban eluralkodott rajtam a pánik.

 

8.)

Szívdöglesztően festett, maradjunk annyiban. Mert az én szívem majd beledöglött a látványába.

 

9.)

– Emellett két lábam van és két karom – folytattam önmagam bemutatását. – Egészen addig, amíg megállok két koktélnál, mert ha többet iszom, azt a kettőt sem találom.

 

10.)

Az sose vitt volna előre az életben, ha beletörődőm a kudarcba. És most sem fogom egykönnyen feladni.

 

Xoxo, Patti 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.