Interjú a fordulatok királynőjével Baráth Viktóriával!

 

Sziasztok,

Ma egy olyan interjúval érkeztem, amit már egy jó ideje terveztem, viszont nem igazán volt még rá időm. Most viszont új könyvének megjelenése alkalmából fogadjátok sok szeretettel, Vikivel készült interjúmat. Vikit nagyon sok embernek biztos vagyok benne, hogy nem kell bemutatnom, hisz már 10 könyve jelent meg, ha az első táncot duplán számolom. Rengeteg boldog mosolyt és összetört szívet hagyott maga után könyveivel. Most pedig fogadjátok sok szeretettel az interjút. 😊

Az első kérdésem picit sablonos lesz, hisz akik ismernek, téged azok valószínűleg tudjál rájuk a választ, de remélem az interjúval új olvasókat is elérünk.


1.)  Mesélj kicsit magadról. Mivel foglalkozol, ha éppen nem írsz? Mindig is író szerettél volna lenni vagy eredetileg más volt a kislánykori álommunkád? Mikor döntötted el, hogy igenis te evvel szeretnél foglalkozni?

Én azok közé a kislányok közé tartoztam, akik nagyon sokáig nem tudták, mihez fognak kezdeni az életükkel. Igazából csak vártam a megvilágosodást, a nagy csodát, ami végül 24 éves koromban ért utol. Ekkor jöttem rá, hogy az írás az, amivel foglalkozni akarok. Amikor csak időm engedi, írok, hogy minél hamarabb elkészüljek a következő kéziratommal. Ezen kívül a kislányommal és a férjemmel szeretek időt tölteni.

2.)  Az első könyved az Első Tánc című könyved volt, melynek tavaly megjelent egy bővített kiadása. Én azon szerencsések közé tartozom, akiknek mindkettő megvan. A kérdés viszont arra irányulna, hogy mikor te megírtad akkor az első variáció volt csak meg vagy inkább egy jóval hosszabb változat volt és abból lett kicsit csökkentve az első kiadáshoz és végül a teljes változatod-e lett most kiadva?

Az első kiadásnál kicsit csökkenteni kellett a terjedelmét, ezért sok részt, jelenetet, szálat kivágtam a történetből, hogy beleférjünk a megfelelő tartományba. Ezek nagy része visszakerült a bővített kiadásba, illetve írtam is hozzá új jeleneteket, amivel még jobban árnyalhattam Zoey és Owen kapcsolatát. A legnagyobb változás mégis az, hogy egy teljesen más befejezést kapott a bővített kiadásban a történet.

3.)  Mikor megírtad a Főnök című könyved akkor nagyon sokan folytatást akartak, köztük én is, ha emlékszel még én voltam az a cuki lány, aki még petíciót is indított miatta. Akkor még szerintem nem nagyon értettem, hogy miért nem igazán szeretnéd, viszont a könyv olvasása közben rájöttem, hogy annyiból igazad volt, hogy már nem ugyanaz lenne a varázs. Bár ettől függetlenül szerettem a második részt is, csak az elsőt jobban. :D Megbántad azóta, hogy végül mégis meglett a második rész vagy annyira szeretted írni, hogy még örültél is neki, hogy az olvasóknak is elnyerte a tetszését?

Nem bántam meg, mert eredetileg is így terveztem, direkt hagytam ennyi szálat nyitva. Aztán addig mondogattam magamnak, hogy nem kell folytatás, hogy végül én is így gondoltam. De utána, amikor zöld utat kapott a második rész, ismét lelkesen készültem rá. Tehát elég hullámzó volt a viszonyom a történettel, de végül örültem, hogy megírtam.

4.)  Amire valószínűleg sokan kíváncsiak. Van rá bármi esély, hogy az Orosz Rulett is valamilyen folytatást kap, vagy bizonyos szereplők feltűnnek onnan más könyvedben? Vagy most már ezt az ágat elengednéd teljesen?

Én teljesen befejezettnek érzem a regényt, és mivel azóta egy teljesen más világba „utaztam”, nem hiszem, hogy visszatérek hozzájuk. A napfény földjével egy új univerzumot építek, amiben nem valószínű, hogy felbukkanna már ismert szereplő.

5.)  Az Egymás szemében című könyvedben Jo írónő szeretne lenni. Van olyan dolog vagy bármi, amit a saját életedből vettél és belefűzted a történetbe? Gondolok itt olyanra, minthogy milyen nehézségekkel kell megküzdenie Jo-nak, hogy elérje az álmait vagy minden fikció?

Az önbizalomhiány és a kételkedés teljesen saját érzések. Nagyjából én is ezeken mentem keresztül, mielőtt még belevágtam volna a könyvkiadásba. De szerencsére engem is nagyon sokan támogattak, hogy végül elérjem az álmaimat.

6.)  A frissen megjelenő könyved A Napfény földje, viszont egy olyan stílusú könyv, mely más, mint az eddigiek. Nemcsak azért, mert rólam mintáztad a nevét, hanem mert sorozatba még nem volt ilyen stílusú könyved. Honnan jött az ihlet? Régóta írod vagy ez egy teljesen friss ötlet volt?

Elég régóta gondolkodom már egy ilyen stílusú sorozaton, de most jött el az ideje, hogy belevágjak. Az első részt sokáig írtam, mert lelkileg is nehéz volt, amikor a kutatómunkában nehéz sorsokról olvastam. De kitartok amellett, hogy ezek a könyvek felnyithatják a szemünket, mi is zajlik a világban. Sokkal keményebb, drámaibb hangvételű lesz, mint az eddigiek, ugyanakkor a szórakoztatás és a romantika is helyet kap benne.

7.)  Ezenkívül, ha minden igaz 2021.10.14-én jelenik meg a Már csak 9 hónap, és találkozunk! - Napló életed legcsodásabb kihívásához című könyved. Lehet tudni, hogy mi várható még? Például tavaszra vannak-e már ötletek vagy ez még titok?

A tavaszi regényem már előrendelhető A lótusz virága címmel, ami a Szabadon-sorozat második része lesz, ősszel pedig érkezik a harmadik rész, ha minden jól megy. Ezen kívül szeretnék még egy nyári, utazós regényt írni, de ez még tényleg csak terv szinten áll.

8.)  Ezenkívül egy utolsó kérdés. Mit üzennél most a 14 éves önmagadnak vagy, ha neki nem is lenne olyan, amit az olvasóidnak üzennél? 😊

Csak ennyit üzennék mindenkinek: Egyszer minden elmúlik!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.