Értékelés: Sarina Bowen, Elle Kennedy - Ez a srác 1. (HIM)





"Ha olyan emberek vesznek körül, akik szeretnek, akkor ők lesznek a családod."




Fülszöveg:
Ők ketten nem egy ligában játszanak. Vagy mégis?
Jamie Canning sosem jött rá, miért veszítette el a legjobb barátját. Négy évvel ezelőtt a tetovált, nagyszájú, szabályszegő szobatársa minden magyarázat nélkül kizárta őt az életéből. Oké, tizennyolc éves korukban a nyári hokitábor utolsó éjszakáján
tényleg furán alakultak köztük a dolgok. De csak egy kis részeg hülyülés volt. Senki sem halt meg.
Ryan Wesley már erősen megbánta, hogy annak idején belerángatta nagyon is heteró barátját egy fogadásba, ami próbára tette a barátságukat. Most, hogy egyetemi csapataik egymás ellen játszanak a nemzeti bajnokságon, végre lesz alkalma bocsánatot kérni. De elég egy pillantást vetnie a srácra, akiért időtlen idők óta odavan, és a fájdalom erősebb, mint valaha.
Jamie régóta vár válaszokra, de ehelyett egy újabb kérdést kell megfejtenie: vajon egy együtt töltött éjszaka tönkretehet egy barátságot? És ha nem, mi a helyzet hat együtt töltött héttel? Amikor Wesley megjelenik a táborban, hogy egy újabb forró nyáron át együtt edzősködjenek, Jamie-nek sok mindenre rá kell jönnie régi barátjával kapcsolatban… és önmagával kapcsolatban is.
"Ennél jobban nem is imádhatnám ezt a könyvet, mert egyszerűen csodálatos.
Jamie és Wes tökéletes páros. Izgalmas és érzéki, de a sztorit leginkább az érzelmek emelik a többi M/M szerelmes történet fölé.


Oldalszám: 352
Kötéstípus: kartonált
Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.
Eredeti cím: HIM
Fordító: Barthó Eszter
ISB: 9789634575542
Elit start: 2018.12.05
Országos megjelenés: 2018.12.11
Termékkód: 8301N


Igazából nem is tudom hogyan került be a kosaramba. Még a szeretetcsomagos időszakban rendeltem meg és azon filoztam mit tegyek mellé. Főleg úgy, hogy jó pár decemberi megjelenés még a rubin pöttyös szeret csomagommal érkezett.
Majd ahogy lapozgattam tovább az előrendeléses könyveket megakadt a szeme a HIM-en. Valami vonzott felé. Majd a következő percben már azt vettem észre, hogy a fülszöveget nézegetem, de a kurzor már a kosárba tenné a könyvecskét.
Imádom az írónő stílusát, többek között ezért is lett kedvencem a Royal család sorozat, de ne felejtsük el, hogy megint beparáztam. Az első rész ott is mindent vitt és itt is. Nagyon félek, hogy ugyanabba a hibába esünk, hogy nagyon felhypoljuk majd apránként csalódunk. De most már mindegy. Elolvastam. Szívemhez nőtt és remélem nem töri össze. Ha pedig mégis akkor tényleg tanulok belőle és több hasonló sorozatot nem veszek a kezeimbe.


Magáról a történetről:

Mivel a könyv Colleen Hoover könyvével érkezett gondolom egyértelmű, hogy miért azzal zártam az évet. Valahogy nem tudtam volna úgy elkezdeni ezt az évet, hogyha nem tudom úgy befejezni, hogy valami jó is történt volna velem abba a hónapba. Szóval én azt mondom, hogy  a Túl késő-vel zártam és a HIM-el nyitottam, de ez csak féligazság hisz már elkezdtem szilveszterkor a könyvet, de csak minimálisan olvastam bele.
Ha jól emlékszem ez volt az első LMBT könyvem, amit külföldi szerzőtől olvastam. Nem is értem miért. De egyáltalán nem jut eszembe más, amit befejeztem volna és homoszexuális emberek voltak benne. Mindig érdekelt, hogy milyen lehet az ő szemükből a világ. Tudom, hogy rengeteg bántás éri őket, mégis reménykedtem benne, hogyha valaki sikereket ér el, normális emberként viselkedik akkor talán azokat nem bántják. Mindig elszorul a torkom mikor belegondolok, hogy egy alkoholistát vagy aki szétdrogozta már magát többre tartanak, mint azt aki más. Pedig sokkal jobb az értékrendje, mint az előbb említett embereknek. Én már vágyom olyan világba, ahol ezen dolgok miatt nem bánják az embereket.


Imádtam a központban lévő szereplőket. Aki azt hiszi, hogy egy hisztis lagymatag lányokat srácokat kap. Akkor nagyot téved. A főszerepben a hoki van méghozzá két nem mindennapi sráccal. Wes már pár éve tudja, hogy a férfiakhoz vonzódik és legfőképpen egyetlen sráchoz. A sráchoz, aki gyerekkora óta a legjobb barátja. Aki mindig mellette volt, támogatta majd ez a barátság véget ért. A másik izmokkal megáldott srác Jamie. Aki nem játszik egy ligában Wessel, de talán ez még sincs így teljesen. Egyre jobban vonzanak azok a könyvek ahol a hoki játszik főszerepet, pedig, mint sport annyira soha nem vonzott. Most pedig vágyom rá, hogyha látom a tv-ben akkor én is nézzem.
Szóval ez a két srác mindent visz. Iszonyú jó játékosok és nem mellesleg a külsőjük is egész jó. Mi több..fantasztikus. De ha azt gondolod, hogy kevés lesz benne az erotika akkor nagyon tévedsz. Komolyan rengeteg kalandot vitt bele az írópáros, de persze az ízlésesség határáig. Nagyon szuper leírásokat kaptunk abból, hogy mi történik a falakon belül. Nagyon féltem tőle mikor az első ilyen részhez értem, hisz elfogadó ember vagyok, de nem tudtam eldönteni, hogy vajon ennek hol van a határa. De nem volt gond. Annyit kaptunk belőle, amennyit még bírhatnak az olvasók és teljesen ésszerűen terítették elénk.


Mivel két szerző alkotta a könyvet és két főszereplő van gondolom mindenkiben megfordul, hogy vajon ki melyiket szólaltatta meg. De mivel nincsenek pontos válaszaink, így én sem szeretnék találgatásokba kezdeni. Persze ötleteim vannak. Nem olvastam olyan sok könyvet ebben a témában, de abban biztos vagyok, hogy a HIM messziről veri a többi könyvet. Tökéletes jellemábrázolás, megmutatja a világ sötétebb oldalát és mégis ez a két srác látja a fényt ott is ahol senki más nem látná. Nem szeretnék nagyon sok mindent lelőni a könyvből. Nagy vonalakban szerintem mindenki tudja, hogy a két srác van a középpontba és közöttük történt vagy történik valami, de az, hogy ez egyoldalú vagy sem már rajtatok múlik, hogy rájöjjetek. Viszont higgyétek el egyáltalán nem fogjátok megbánni, ha a kezetekbe veszitek. Hisz én is megtettem pedig mindig félek az olyan könyvektől, ahol férfiak a főszereplők, de nők írták. Szerintem iszonyú nehéz így megírni egy könyvet, hisz valljuk be teljesen máshogy gondolkodik a két nem.. Ezeket pedig nem olyan könnyű úgy ábrázolni, hogy tényleg férfinak gondoljuk a szereplőket, hisz a ténylegesen bele tudjuk képzelni magunkat akkor már el is rontottuk a dolgokat.

Egyben az egész:

Hihetetlen amit megalkotott ez az írópáros. Tényleg ritka az olyan LMBT könyv, amire azt mondom, hogy ez igen. Ez tökéletes volt. Itt pedig pontosan ez történt. Valahogy mindig hozzá húzott a szívem. Még olyankor is mikor csak pár percre tettem le. Egyszerűen tudni akartam mi lesz ezután. Mi történik. Fájt a tudat, hogy ott van karnyújtásnyira én pedig teljesen mással foglalkozom pedig lenne rá kapacitásom és időm is. Így történt az is, hogy nagyon hamar értem a végére.


Borító: 5/5

Bármilyen hihetetlen nekem a borító volt az első, ami felkeltette a figyelmem. Egyszerűen figyelemfelkeltő, észbontó és mindent elsöprő. De komolyan. Nekem nagyon tetszik a könyv borítója és csak remélem, hogy a fojtatásához is valami hasonlót hoznak ki. Amire azt mondhatom, hogy igen. Megéri, hogy a polcomra kerüljön a teljes sorozat.



Köszönöm, hogy benéztetek.
Xoxo, Patti. 👀💕

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.