Értékelés: Colleen Hoover - Minden tökéletesed


„Vicces, hogy az ember olyan boldog lehet a másikkal, és annyira szeretheti, hogy az már egy újfajta, addig soha nem ismert félelmet kelt benne. A félelmet, hogy elveszítheti.”

 

Fülszöveg:

Egy rég elfelejtett ígéret képes lehet megmenteni a kapcsolatot?

Quinn és Graham tökéletes szerelmét veszélybe sodorja a tökéletlen házasságuk. Az évek során felgyülemlett emlékek, a hibák és a titkok már eltaszítják őket egymástól. Az egyetlen dolog, ami megmentheti őket, éppen az lehet, ami a szakadék szélére sodorta őket.

A Minden tökéletesed egy elgondolkodtató regény egy párkapcsolati gondokkal küzdő párról, akiknek múltbéli ígéreteken múlik a jövője.

Szívszaggató, letehetetlen olvasmány.

Az év legfelkavaróbb szerelmi története - lehet-e együtt tökéletesen boldog két tökéletlen ember?

Add át magad a sodrásának!


Személyes véleményem:

Egyszerűen CoHo neve garancia a jó könyvekre. Egyértelmű volt, hogy nem lesz egyszerű könyv mégis annyira sokat sírtam. Annyira fájt. Még is csodaszép volt a történet. Egyszerűen szívmelengető történet, telis tele fájdalommal és szerelemmel.

Magáról a könyvről:

A könyv két szálon fut. A múltban és a jelenben. A múlt egy elég rossz pillanatban kezdődik mikor Quinn éppen a vőlegénye lakására megy őt meglepni egy finom vacsorával, bár arra nem számít, hogy az jtó túloldalára már nem jut. Az ajtó előtt egy elég tanácstalan férfi áll, aki nem más, mint Graham. A férfi elmeséli neki, hogy jobb, ha most nem megy be, mert bent van a barátnője és nem mással, mint a lány vőlegényével. Igazából elég bizarr volt, ahogy ott ültek a folyosón. Két összetört lélek, akik nem tudják, hogy most mit csináljanak. Nyissanak be és tomboljanak, menjenek el minél messzebbre, vagy csak várják meg míg végre valamelyikük kinyitja az ajtót.

A másik szálon pedig a jövőt látjuk. Ahol ez a két megbántott lélek immár férj és feleség. Viszont a házasságuk romokban hever. Már nem beszélik meg a problémájukat. Nem mondják el egymásnak, hogy mi az, ami fáj és mégis az a leghőbb vágyuk, hogy minden rendbe jöjjön. A történteket Quinn szemszögéből láthatjuk, aki csak akkor örül férje érintésének, amikor tudja, hogy ez nem végződik másba csak pár ölelésbe és pusziba. Az elején nem is értettem, hogy mi lett velük, hisz a múlt részeiben egy imádnivaló, nagyon szerelmespáros. Viszont egy idő után megkapuk a válaszokat. Quinn és Graham család szerettek volna lenni, viszont ez az út egyre messzebb került. Egyszerűen nem jött össze a baba. Quinn pedig teljes depresszióba cseppent. Próbáltam megbeszélni, de még a testvérével sem oszthatott meg mindent. Annyira fájt olvasni. Egyszerűen átéreztem a fájdalmát. Graham és Quinn szerelme tökéletes volt, erős. Egyszerűen ilyenre vágyik mindenki.

De bárkit érhet egy ekkora ütés az életben és soha nem tudod, hogy feltudsz-e állni vagy támogat-e valaki abba, hogy felállj. Hisz ez létező párok kapcsolatát, problémáit írja le. Bele se merek gondolni, hogy mi lenne, ha nekem is kiderülne, hogy nem lehet gyerekem. Hisz, mint Quinnek nekem is minden vágyam, hogy pár év múlva egy család legyünk a párommal. Szerintem ez a félelem mindenkiben ott van. Hoover könyve most sokkal erősebbet ütött, mint a többi. Ez nem egy cuki szerelmes történet, ez most a kegyetlen valóság. Ami sokaknak a szörnyű rémálma, ami kisérti őket nap, mint nap. Egyszerűen darabokra tört. Minden egyes oldallal. Főleg mikor Quinn minden hónapban arra várt, hogy egyszer hátha már nem vérzik, viszont mikor azt hinnéd, hogy az írónő nem tud ennél nagyobbat ütni mégis sikerül neki.

Egyben az egész:

Mindenkinek ajánlom olvasásra. Ez az a könyv, ami minden eddiginél erősebb. Egyszerűen ott üt meg ahol nem is gondolnád. Szóval tényleg csak akkor olvasd el, ha kibírod az erősebb történeteket. Mert ez a könyv padlóra fog küldeni. Imádtam a múlt részeit, de sokkal jobban érdekelt a jelent. Annyira tudni akartam, hogy sikerül-e megmenteniük a házasságukat, hisz amilyen erős volt a szerelmük egyszerűen nem tudtam elhinni, hogy ennyire félretudott menni. Ez a könyv bebizonyította, hogy nincs mintaházasság, nincs olyan, ahol sosincsenek vitánk. Viszont, ha van két ember, akik mindent megtennének a másikért, azoknak megéri küzdeni.

Kedvenc idézeteim:

…az én szomorúságommal van tele a ház, és már nem jut benne hely az övének.

Megígérem, hogy jobban foglak szeretni a viharban, mint a tökéletes napokon.
Megígérem, hogy jobban foglak szeretni, amikor fáj neked, valami, mint akkor, amikor boldog vagy.
Megígérem, hogy jobban foglak szeretni, amikor szegények vagyunk, mint amikor dúskálunk a javakban.
Megígérem, hogy jobban foglak szeretni, amikor sírsz, mint amikor nevetsz.
Megígérem, hogy jobban foglak szeretni, amikor beteg vagy, mint amikor egészséges.
Megígérem, hogy jobban foglak szeretni, amikor utálsz, mint amikor szeretsz.
És megígérem… esküszöm… hogy jobban foglak szeretni, amikor
elolvasod ezt a levelet, mint akkor, amikor megírtam.
Alig várom, hogy veled éljem le az életemet. Alig várom, hogy rávilágítsak minden tökéletesedre.”

„Mindennap hiányzol. Hiányzol, amikor dolgozom. Hiányzol, amikor itthon vagyok. Hiányzol, amikor mellettem vagy az ágyban.”

„Fura – húz magához. – Régen jól elvoltam egyedül. De amióta vagy nekem, magányos vagyok egyedül.”

„– A mi házasságunk nem tökéletes. Nincs olyan házasság, ami tökéletes lenne. Volt olyan, amikor ő adta fel a kapcsolatunkat. Még többször előfordult, hogy én adtam fel. A hosszú házasságunk titka, hogy soha nem adtuk fel egyszerre.”


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.