Értékelés: Borsa Brown - Az arab királysága


 

„– Úgy érzed, hogy nem tudnál nélkülem élni?

– Úgy érzem, ha elhagynál, akkor jó ideig hiába kelne fel a nap, és hiába nyugodna le, nem érezném az idő múlását. Hiányoznál.”

 

 

Fülszöveg

Vágy és beteljesülés a Kelet kapujában.

Wallid al-Szudairi komolyan veszi a terveit és a céljait. Törtető, konok, ugyanakkor hisz olyasmiben, amiben kevesen hisznek Szaúd-Arábiában. Bár szörnyű tettei után, elsősorban a származása miatt, nem kapja meg büntetését, idővel rá kell jönnie, hogy a Teremtő maga vette a kezébe az igazságszolgáltatást.

Kapcsolata a határozott, gyönyörű jogásznővel, Rajah-val, ingoványos talajra téved, amikor a férfi rádöbben, hogy nem minden alakul úgy, ahogy szeretné. Vannak, akik észrevétlenül kötik gúzsba az embert. Wallid rádöbben, hogy az ő közelében is él egy ilyen nő, és az nem a menyasszonya.

"Valamit birtokol belőlem, és még nem jöttem rá, hogy csinálja, és főképp, hogy mi az a valami."

Egy királyság, ahol a nők szerencsések, ha megismerhetik az igaz szerelmet, és érvényesíthetik az akaratukat. Egy birodalom, ahol a férfiak olykor felismerik, hogy a nők akár nagyobb hatalommal is bírhatnak, mint azt sejtették volna.

Szív és becsület harca a vágy és az igaz szerelem porondján, egy kegyetlen, de egzotikus világban.

Borsa Brown különleges, szókimondó, ugyanakkor érzelmes és szenvedélyes, erotikában bővelkedő regénye ezúttal Wallid al-Szudairi, a fiatal herceg hangján folytatja az utóbbi évek legnagyobb sikerű sorozatát, Az Arabot, mely ismét bővelkedik érzelmi magasságokban és mélységekben

Kiadó: ÁLOMGYÁR KIADÓ

Oldalak száma: 474

Borító: PUHATÁBLÁS

Súly: 426 gr

ISBN: 9789635703579

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2022

Árukód: 2756866 / 1206215

Sorozat: AZ ARAB-SOROZAT


Személyes véleményem:

Ez a második könyv, amit Borsától olvasok, vagyis, ha a Végzetet is, amit elkezdtem beleszámolom, akkor a harmadik, de annak jelenleg nem volt időm a végére érni és a recik miatt félre is tettem. Szóval az úgyis újra olvasós. Elsősorban lekell szögeznem, hogy a könyv külön is olvasható. Nem feltétel, hogy olvasd az előző részeket. Legalábbis én így olvastam. Tervben van a többi elolvasása is, csak nem úgy jött minden össze, ahogy terveztem. Teljesen érthető volt, így is. Persze a végén lett egy célzás az előző szereplőre, meggondolom sokkal jobb úgy olvasni, ha mindenkinek tudod az életét stb, de engem így is magába szippantott. Szóval most már értem, hogy miért szeretik ennyire az írónőt. A férj prostija annyira nem nyert meg, de az Arab királysága lerombolta az írónő könyvei miatt húzott falakat és egyszerűen csak magával vitt.

Magáról a könyvről:

Ennek a résznek főszereplője Wallid al-Szudairi. Aki a szaudi király egyik fia. A herceg katona és már az elején egy titkos akcióba kerülünk, ami meg kell, hogy mondjam elég felkavaró volt. Nem számítottam arra, hogy ilyen rész is lesz, de másnap már túltettem magam rajta és folytattam az olvasást. A könyvben az egyik fontos száll, egy újságíró halála miatt alakult ki. Ha pontosabb akarok lenni akkor inkább úgy fogalmaznék, hogy kivégzése okán, hisz bár a Szaudi királyság döntő bírói úgy gondolták, hogy teljes mértékben helyesen cselekednek, Törökország, Amerika és a világ többi országa elítélte tettüket. Ebből pedig hatalmas diplomáciai zűrzavar lett. Hisz mindenki azt szerette volna, ha a kivégző osztag tagjai méltó büntetést kaptak volna tettük miatt, hisz az ő országaikban ilyen elképzelhetetlen lett volna, hisz ugye a demokrácia. De Szaúd-Arábiának más a tényállása. Ahhoz pedig, hogy Wallid megnyerje az egyszemélyes háborúját nyugattal szemben az édesapja felbérel egy nemzetközi jogásznőt. Rajah okos, szép és szókimondó. Minden megvan benne, amit Wallid egy nőben keres, bár picit nyugatiasodott, hisz Amerikában tanult, emiatt a múltja nem is felhőtlen. Viszont kell neki ez a nő.

A másik száll Wallid szerelmi és családi élete körül forog. A herceg elég erőteljes személyiség, de nehezen tud ellenállni a nőknek. Főleg, akik nemcsak a külsejükkel, de a személyiségükkel is hódítani tudnak. Sokáig nem volt annyira szimpi, de aztán volt Salilahval egy bizonyos elintézni valójuk és egyszeriben megnyert magának. Elkezdte bebizonyítani, hogy ő nem csak egy elkényeztetett, gazdag ficsúr, hanem van szíve. Tud törődni az emberekkel és bár nem mindig mutatja ki, de a barátai és a családtagjai fontosak neki. Ő nem csak egy herceg, ő a HERCEG csupa nagybetűvel, mert megérdemli. Wallidnak jó szíve van és tudja a kötelességeit. Bár néha hibát követ el, de tanul belőle és ha arról van szó akkor vállalja a felelősséget.

Két harc. Az egyik a szabadságért. A másik pedig a szív harca, melyet most két hölgy is fogva tart. Egyik háború sem ismerős terep neki, így botladozva jár. Vajon győzni tud? Vagy alulmarad? Én tudom a választ, ha te is kíváncsi vagy akkor olvasd el. 😊

Egyben az egész:

Kicsit bánom, hogy nem kezdtem hozzá az Arab könyvekhez hamarabb, így az utolsó rész lett nálam az első, de meg kell mondjam A férj prostija után kicsit féltem. Az nem épp az én könyvem volt, de annyit hallottam, hogy ez a sorozat mennyire jó, hogy úgy voltam vele egy próbát megér. Az írónő pedig tette a dolgát és megnyert a könyvvel. Egyszerűen imádtam. Mikor letettem, mert le kellett szállnom a vonatról, egyszerűen kiborított, hogy nem tudom tovább olvasni. Tudni akartam, hogy mi van a következő oldalon. Kíváncsi voltam, hogy mi lesz Walliddal. Szóval, ha hétvégén egy könyvet is kezedbe veszel akkor ez legyen az. Hidd el nem fogod megbánni. Én nagyon szerettem. 😊


Köszönöm, hogy benéztetek.

Xoxo, Patti 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.