A titkok fogságában - R.Kelényi Angelika - Heaven: A leszármazott



 

„Hadakozhatok az elképesztő jövőm ellen, és akkor meghalok, vagy pedig teszem a dolgomat és megtalálom a megoldást.”

 

 

 

Fülszöveg:

,,Borzongatóan misztikus kaland." - Baráth Viktória sikerszerző - Heaven Campel élete egyik pillanatról a másikra a feje tetejére áll. Harmincharmadik születésnapján megtudja, hogy nem az, akinek eddig hitte magát, a szülei sem azok, akiket egyszerű, dolgos embereknek ismert, és a dédnagyanyja sokkal különlegesebb volt, mint amit el tud egyáltalán képzelni. Heaven két lábbal a földön áll, nem hisz a természetfelettiben, a túlvilágban vagy a misztikus ostobaságokban, de ezen a napon át kell értékelnie mindent, amit eddig a világról gondolt. A világról, amely egyetlen perc alatt részeire hullott... Egy markáns nyomozó segítségével nekilát, hogy kiderítse a származását, megtudja végre, ki és miért gyilkolta meg azt, aki tudta a kérdéseire a válaszokat, miért üldözik sötét alakok, és miért segítik ijesztő idegenek. És a lehetetlen nemcsak lehetségessé, hanem a mindennapok részévé válik... R. Kelényi Angelika minden szabályt felrúg, és történelmi vagy romantikus regény helyett egy misztikus krimivel sokkolja az olvasóit. Heaven Campel története egy lehetetlenül lehetséges sztori, amely tornádóként repíti el az olvasót az író rejtélyes világába.

ISBN: 9789635702657

Kiadó: Álomgyár Kiadó

Év: 2021


Személyes véleményem:

Annyira vártam a könyv megjelenését tavaly, de mire megjelent egyszerűen túl sok minden volt és aztán a sorrend végére csúszott. Viszont rettentő kíváncsi voltam arra, hogy Angelika milyen misztikus-krimit írt. Viszont vagy nekem voltak túl nagy elvárásaim a könyvvel kapcsolatban, vagy pedig tényleg nem volt olyan jó, mint a fülszöveg beharangozója. Ezt természetesen, majd az olvasók eldöntik.

Maga a történet érdekes, jó ötlet ez a kelta vonal, de jobban kellett volna a történetet lefesteni. A könyv mérete is ezt bizonyítja. Tény, hogy a rettentő hosszú fantasy könyvek is elvesznek a könyv élvezetéből, de ez az ide-oda ugrálás és a nem megfelelő szereplő leírások, bemutatások egyszerűen elvesz a történetből. „Warren”-ről konkrétan lehetett tudni, hogy milyen szerepe lesz. Ahol pedig érdekes lett volna a könyv ott konkrétan elvágtak minket és végé szakadt. Két nap alatt befejeztem, de csak amiatt, mert volt szabadidőm és elég gyorsan mentek a cselekmények, így nem igazán kellett gondolkodnom semmin. Szó szerint végig futottunk a történeten.

Magáról a könyvről:

A könyv főszereplője Haeven lesz, viszont a történet sokkal korábban kezdődött, mint ahogy ő megszületett. Az egyik őse felesküdött, hogy békét fog teremteni a világban, csak védjék meg a lányát és innentől kezdve az összes leszármazottja ezt a vélt fogja szolgálni. Itt konkrétan megvett magának a könyv. A múltbeli történet olyan részletgazdagon volt megírva, hogy egyszerűen csak arra gondoltam, hogy az írónőnek minden stílus fekszik, de tévedtem. Onnantól, hogy előre mentünk a 2006-os évekbe úgy tűnt, mintha versenyt futnánk. Csak nem tudtam mivel. Heavennel olyan gyorsan történtek az események, hogy konkrétan egyetlen egy szereplő sem tudott a szívemhez nőni. Se a kollégája, se a „szülei”, se a rendőr úr. Ő konkrétan idegesített, mert annyi jel utalt arra, hogy milyen oldalon állt, hogy nem értettem miért nem látja a lány. Pedig már a cicája reakciójából is észre kellett volna vennie. Majd mikor elértünk a történet csúcspontjához hirtelen vége lett. Egyszerűen nem tudtuk meg csak másodlagos információból, hogy mi történt és én pedig ültem a könyv fölött, hogy ez most komoly? Szóval ez volt az oka, hogy ennyire gyorsan betudtam fejezni a könyvet. Nem az, hogy magába szippantott és egyszerűen nem tudtam letenni, hanem, mert olvasás közben nem egyszer éreztem azt, hogy csak már legyek túl rajta. Pedig olyan jól indult.

Egyben az egész:

Az alap történet/kigondolás jó, a leírást pedig kicsit részletesebben kellene máskor. A történet úgy ért véget, hogy esélye van egy folytatásnak és én tényleg kíváncsi vagyok, hogy az írónő tud-e ebből kihozni még többet. A történetbe benne van. Nekem már van is a fejembe egy mai karakter, aki a Nex szövetség tagja lehetne, de tényleg szeretném tudni, hogy merre az irányba tudja vinni a történetet Angelika. Én hiszek benne, hogy tud ennél jobb írást is kiadni a kezei közül, hisz rengeteget bizonyított az előző könyveivel és tényleg nem bántani szeretném. Csak tényleg úgy érzem, hogy túl gyorsan mentünk, nem volt elég részletes a karakterábrázolás és a cselekmények bemutatása. Az írónőben pedig ennél sokkal több van. Egy folytatást pedig mindenképpen megérdemel a könyv. 😊

 

Köszönöm, hogy benéztetek.

Xoxo, Patti 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.