Értékelés: Szilágyi Heléna - Diabolika


„Mindenkiben ott rejlik a szépség, amit szeretni lehet.”

 

Fülszöveg:

Az égiek megelégelték a halandók önpusztítását, ezért egyességet kötöttek Luciferrel. A Menny kapuja bezárul, így az uralkodás a Fényhozó gyermekeire marad, a bolygót pedig démonok meg varázslények tömege lepi el kipusztítva az emberiséget.

Diabolika halhatatlan lakói veszélyesek, törvényei kegyetlenek:

A fajok nem keveredhetnek.

A démonok hatalma vitathatatlan.

Küzdelem csak egy az egy ellen érvényes.

Aki egyetlen egy szabályt is megszeg, annak a napjai meg vannak számlálva.

Édua már a puszta létezésével vét a démonok törvényei ellen, ezért örökös rettegésben él. Jól kiszámítható élete felborul, amikor találkozik Diabolika utolsó alakváltójával és az ellenállás vezetőjével, Galatea Úrnővel. Édua Gyehenna biztonságos csatornáiból a lázadás középpontjába kerül. Nincs megállás! Lucifer és a Nagy Sötétség közeleg, ha valaki nem lép közbe, a világ örökre a Gonosz kezében marad!


Kiadó: LittleFox Kiadó

Oldalak száma: 419

Borító: PUHATÁBLÁS

Súly: 610 gr

ISBN: 9786156355072

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2021

Árukód: 2753015 / 1203628

 

 

Személyes véleményem:

Helénát már egy ideje ismerem. Mind a munkásságát és mint ő magát is, hisz a legjobb

barátnőmnek a nővére, de ettől függetlenül a könyveit és írói munkásságát mindig is külön kezeltem. Amikor egy könyv recenzióját elvállalom elsősorban blogger vagyok, de persze az elején még féltem a magyar könyvektől és Heléna még nem volt annyira ismert, így bátortalanul kezdtem neki. De egyszerűen imádtam és nem is volt olyan könyve utána, amit ne szerettem volna. Mikor kiderült, hogy fantasyt ír már akkor rettentő kíváncsi voltam. Tudtam, hogy egy remek író és kíváncsi voltam, hogy mit tud egy olyan műfajban, amiben kifejezetten külföldieket olvasok. Szóval úgy álltam neki a könyvek, hogy csillogott a szemem, hisz a fülszöveg nagyon kecsegtető volt. Viszont rettenetesen nehezen haladtam vele, úgy éreztem magam, mint a Tüskék és rózsák udvarával, amivel szintén nehezen haladtam. Túl tömény volt és nehezen tudtam belerázódni, aztán valami átkattant és csak olvastam. 😊 Szóval jöjjön a könyv.

Magáról a könyvről:

A könyvben rengeteg lény felbukkant. Őszinte leszek kissé nehezen tudtam követni, hogy ki micsoda és miért olyan és mit csinál és még hozzájött, hogy teljesen más, mint amiket eddig megismertünk. Szóval ebbe az egy részben rengeteg olyan dolog volt, ami számomra kissé túlzsúfoltságot mutatott. Ne értsetek félre..Heléna a tökéletességre folyamodott. Beakart mutatni egy fantasy világot (mondjuk mikor a közepébe csapott az egésznek akkor még úgy voltam vele, hogy végre valaki nem leír egy világot és csak utána kezdi el a sztorit, de aztán lett az a rengeteg lény és puff) a benne élő lényekkel és mindent is beleírt, hogy teljességgel eltudjuk képzelni és beletudjuk élni magunkat és lehet emiatt volt nehéz olvasni nagyon sokáig. De aztán csak arra figyeltem, hogy a főszereplővel Éduával mi történik és bár sok volt a váltás és más lények kerültek éppen a középpontba próbáltam elvonatkoztatni őket egymástól, de nem volt könnyű. Nagyon sokáig tényleg csak ültem a könyv felett és nem értettem. Aztán szépen lassan, de világos lett minden. Én bírtam ezt a luciferes, félvéres, kvesztoros sztorit, ami egyáltalán nem volt sablonos. 😊

Egyben az egész:

Heléna ezzel a könyvvel is bizonyította, hogy nagyon jó írónő. Főleg mert neki értenie kellett a könyvet már az elejétől, hogy tudja egyáltalán, mit ír. Szóval meg kell, hogy mondjam zseniális volt. Szerintem a nevek nagy részét már vissza se tudnám mondani. Egyszerűen nálam picit sok volt, így muszáj volt újra kezdenem az olvasást, mert már a tavaly őszi olvasásom részeit elfelejtettem és nem értettem még annyira sem a sztorit, mint most mikor újrakezdtem, de megnyugtatok mindenkit. Ha van egy kis időtök akkor olvassátok el, mert tényleg nem átlagos könyv. Csak ne heti egyszer olvassatok bele, mert elvesztitek a fonalat. :D

Köszönöm, hogy benéztetek.

Xoxo, Patti 😊

 

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.