Jennifer L. Armentrout - The Return - Visszatérés


 „(…) – egy örökkévalóság óta semmit nem akartam még ennyire, mint őt most.”

Fülszöveg:

A csontos seggű vén moirák halálra röhögik magukat...

Egy éve már, hogy Seth alkut kötött az istenekkel, és nekik adta az életét. Eddig minden tőlük kapott munka durva volt és véres - amivel neki nem is volt semmi gondja. Apollón azonban most valami egészen más feladattal bízza meg. Testőrt kell játszania, és a szabály: mindent a szemnek, semmit a kéznek. Csakhogy olyasvalaki számára, akinek egész életében gondjai voltak a szabályokkal, ezt nem is olyan könnyű betartani.

Josie el sem tudja képzelni, mit akarhat tőle ez az őrült, de nagyon szexi pasi. De nem sok jót ígér, hogy az otthonától távoli, épp csak elkezdett új életét Seth megérkezése a feje tetejére állítja, és egyenesen beledobja őt egy olümposzi méretű turmixgépbe. Josie-nak vagy teljesen elment az esze, vagy tényleg egy egyenesen a görög mitológiából megelevenedett szörnyeteg tör az életére.

Persze könnyen lehet, hogy mindennél nagyobb veszélyeket rejt majd az aranysárga szemű, titokzatos Sethtel való izzóan szenvedélyes kapcsolata.

Mert a történelem, úgy tűnik, megint megismétli önmagát...

"Humor, feszültség és forró vágy gyönyörködtető keveréke."

- Vilma, vilmasbookblog.com

"A Visszatérés csodálatosan megírt könyv. Lenyűgözően csodálatosan.

Sokkal több, mint amire vágyhattam." - Jen, starcrossedbookblog.com

Szereted a fantáziadús, érzéki, tartalmas könyveket?

Vidd haza nyugodtan, tetszeni fog!

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.

Oldalak száma: 480

Borító: KARTONÁLT

Súly: 488 gr

ISBN: 9789635616831

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2021

Árukód: 2749665 / 1200988

Sorozat: ZAFÍR PÖTTYÖS

Fordító: Császár László

Személyes véleményem:

Én imádom az írónő könyveit, ezt le kell szögeznünk. Viszont eléggé látható, hogy nagyon lassan haladtam vele és persze mondhatom, hogy covid és a vizsgák eléggé lestrapáltak, de azért egy 450 oldalas könyvet alapjáraton két-három nao alatt is elolvastam, ha teljesen magával ragad. Valami hiányzott, olyan érzés volt mintha valamiről lemaradtam volna. Később utánajárva kiderült, hogy ez egy spin-off kötet, így már érthető volt a lemaradás. Szerencsére azért nagy vonalakban megtudtuk a sztori elejét, ami őszintén megmondva nekem érdekesebbnek tűnik, mint ez a sorozat. Pedig csak foszlányokat kaptunk belőle. Ezenkívül mivel most ismertük meg Josieval ezt az egész világot, így néhol elég vontatott és unalmas volt. Amit az írónő könyveinél ritkán tapasztalok.

Magáról a könyvről:

Az elején megismerjük Sethet, aki Apollón-nak csinál meg különböző dolgokat. Legtöbbször megöl valakit. Ami még érdekes is volt, majd kap egy újfajta feladatot. Apollón lányát biztonságos helyre kell vinnie, mert a Titánok felakarják használni a félisteneket (mint ami Josie is) , hogy megöljék majd az isteneket. Nekem ez az alap sztori tetszett. Na, most azért picit hiányzott volna az az előzmény kötet. Hiába mondta az írónő, hogy anélkül is tökéletesen érthető, nálam az elején kellett volna. Talán jobban is haladtam volna vele. De mindegy is. Josie, akiről kiderült, hogy Apollón lánya, az emberek átlagos életét éli. Egyetemre jár, aggódik az édesanyja állapota miatt és közben küzd a magánnyal. Szóval csak a szokásos. Majd egy nap összeütközik Sethtel, akinek nem megy annyira ez az egész görög mitológia bemutatása  úgy, hogy Josie elhiggye minden szavát. Szóval volt itt egy kis macska-egér játék. Bár az én részemről teljesen 
érthető. Biztos, hogy flúgosnak gondoltam volna én is. :D Viszont valljuk be, ez az egész higgy nekem, hogy te félisten vagy dolog még érdekes is volt. Főleg miután elindultak és végre az jött amire vártam. Izgalom. Történt valami, ami azt éreztette velem, hogy igen ez egy Jennifer L. Armentrout könyve. Végül pedig jött az a rész ahol eléggé untam a dolgot. Seth és Josie kapcsolata borzasztó kínzás volt. Az írónő mindig ilyen karaktereket hoz. A pasi szexi és mindenki oda van érte. A lány pedig elég esetlen. Na, végre egy karakter, ahol magamra ismerek. Viszont mindig van valami plusz, ami miatt imádni tudom a könyvet. Most pedig valahogy elmaradt ez az érzés. Ettől függetlenül most már kíváncsi vagyok a folytatásra és reménykedem benne, hogy ott meglesz ez a nagy áttörés és ez a hiány érzett tényleg csak azért van, mert ez egy felvezető regény.

Egyben az egész:

Alapjáraton nem volt olyan rossz, de nem hozza, azt az igazi fangirl érzést, mint az eddigiek. Pedig én tényleg nagyon reménykedtem. Most viszont ott vagyok, hogy akkor szeretném tényleg elengedni ezt a sorozatot, ha elolvasom a második részét is, mivel valószínűleg az igazi cselekmény ott lesz. Én pedig nagyon szeretném, ha szerethetném. Szóval remélem, hamar a kezeim közé kerül a folytatás és legközelebb már csak csupa jót fogok tudni mondani. Viszont tényleg ajánlom mindenkinek, aki szereti az írónő könyveit. A folytatás biztos nagyon izgalmas lesz, ezt mindenki vegye úgy, hogy egy felvezető rész. Hisz annyi minden lett említve és Josie még csak most kezdte el az egész felkészülést szóval én hiszek benne. Hiszek abban, hogy ez is ugyanolyan csodálatos sorozat lesz, mint a többi regénye az írónőnek.


 Ha egy kicsit is felkeltettem a figyelmeteket, akkor rendeld meg:

Könyvmolyképző

Libri

Bookline

Köszönöm, hogy benéztetek,

 

Xoxo, Patti 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.