Csütörtöki Top 10 - Kylie Scott: Lick - Taktus

 


A csütörtöki top 10 rovatunk is visszatért. Egy régi kedvencből hoztam nektek idézeteket. Olvassátok és szeressétek. 😊

#1

„Még a kávét sem kívántam, pedig a koffein aztán mindig jöhetett, minden mennyiségben! Hirtelen eszembe jutott, hogy talán meg kellene néznem, van-e még pulzusom, mert ha már a koffeint sem kívánom, akkor soha nem lehet tudni.”

#2

„A rosszfiúk nem hosszútávra valók (…).”

#3

„A szerelemhez képest a barlangi búvárkodás, bázisugrás vagy a medvékkel való puszta kezes birkózás is sokkal jobb ötletnek tűnhet.”

#4

„Ha a szerelem csak a bolondoknak való, akkor legyen! És ha bolond is vagyok, legalább őszinte bolond leszek!”

#5

„– Rohadtul átérzem a csalódottságodat, haver! Arra vágytál, hogy végre találj egy csajt, aki nem akarja folyamatosan a seggedet nyalni, és most, hogy rátaláltál, éppen azért vagy dühös rá, mert nem nyalja a seggedet! Jó bonyolult az élet, mi?

– Kapd be! Szállj le rólam, Mal! Már úgyis mindegy. – Felsóhajtott – Különben pedig ő akart elválni! Miért nem őt savazod?

Mal drámai sóhaj kíséretében széttárta a karját.

– Mert most azzal van elfoglalva, hogy a függöny mögött bujkál és hallgatózik. Nem zavarhatom.”

#6

„– Ha a szívről van szó, az idő nem számít.”

 

#7

„– És a szerelem nem mindig sima és egyértelmű. Lehet fájdalmas és mocskos is – mondta. – De ez nem azt jelenti, hogy ne ez lenne a legcsodálatosabb dolog, ami az emberrel történhet.”

#8

„Ev, te szomorú vagy, kimerült, és lefogytál, én pedig rohadtul gyűlölöm magam, amiért ennek éppen én vagyok az oka. Lassan, lépésről lépésre mindent rendbe fogok hozni, amit elbaltáztam. Csak… csak annyi kell, hogy adj egy kis mozgásteret. Megígérem, hogy soha, egyetlen alkalommal sem fogok beletaposni a lelkedbe.”

#9

„– Baszd meg, David, hiszen én beléd vagyok szerelmes!

Mozdulatlanná dermedt. (…) Nem hallatszott más, csak a víz zubogása. Nem gondoltam volna, hogy ennek a szónak még mindig ilyen hatása lehet.”

#10

„A szerelem és a szerelmi bánat miatt az ember kimondhatatlan ostobaságokra képes. Hihetetlen, hogy mi mindent képesek vagyunk bebeszélni magunknak, amiről azt reméljük, hogy segít majd túlélni az ilyen időszakokat, és azt is, hogy végül magunk is elhisszük majd, amit magunknak mondunk.”

 

Xoxo, Patti 😊


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.