Marilyn Miller - A felejtés útján


„Ha valakit tiszta szívből szeretsz, azt nem tudod hazug csókokkal és hamis érintésekkel helyettesíteni.”

Fülszöveg:

Nathaniel Roarknak kemény múltja van. Évekkel ezelőtt hátat fordított a régi életének, de az őt üldöző démonok még ma is kísértik. A tetovált külső komoly sebeket takar, amelyek újra felszakadnak azon a napon, amikor belép az életébe Rhea Archer.

 A múlt testet ölt a titokzatos lányban, és kezdetét veszi egy izgalmas játék, amelyben nincsenek szabályok.

 Rhea sokáig küzd a pimasz megbízója iránt érzett vonzalma ellen. De ugyan ki tudna egy olyan férfinak ellenállni, aki a pillantásával képes a lelked mélyére látni? Rhea kockáztat, mert meglátja a kemény külső mögött a férfit, aki nem csak tetkó és izom. Sokkal több.

 Összemosódik múlt és jelen, veszélybe kerül a törékeny jövő.

Marilyn Miller, a népszerű sikerszerző ismét megdobogtatja a női olvasók szívét szenvedélyes, érzelmekben és fordulatokban gazdag történetével.

Kiadó: ÁLOMGYÁR KIADÓ

Oldalak száma: 423

Borító: KARTONÁLT

Súly: 384 gr

ISBN: 9789635700998

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2021

Árukód: 2746479 / 1198572

Sorozat: MARILYN MILLER 2021

Borító:

Az elején azt hittem, hogy egyetlen egy főszereplőnk van, aki nem más, mint Nathaniel Roark. Ha ez így is lenne, akkor tökéletes lenne a borító, de Rhea miatt kicsit hiányosnak érzem. Igazából ez az egyetlen problémám vele, viszont ez elég nagy problémám. Biztos megoldható lett volna ott egy női személy is.

Személyes véleményem:

Először is köszönöm Kittinek, hogy felkeltette a figyelmem a könyvre. Alapjáraton, az elején nem vonzott, hogy elolvassam, de ő annyira jókat mesélt róla, hogy mégis úgy döntöttem, hogy belevágok. A könyv olvastatta magát, így elég hamar befejeztem, így pedig azt kell, hogy mondjam a célját elérte. Szívemhez nőtt, sőt össze is törte azt nem is egyszer. Az elején azt gondolnánk, hogy csak egy egyszerű regény arról, hogy egy csaj beleszeret egy igen jóképű pasiba, de nem. Higgyétek, el ez többről szól. Ebbe a könyvben sokkal több van. Sokkal többet mond el, mint amit a borítóról megtudunk. Talán emiatt sem éreztem magamhoz közel a borítót. Többet adhatott volna, ami ennél ezerszer jobban kifejezi, hogy mi van ebben a könyvben.

Magáról a könyvről:

Az egyik főszereplőnk Nathanial Roark, a szőke buldózer. Nate egy edzőtermet vezet, ami jelenleg nem éppen úgy működik, ahogy ő elvárta. Több vendére lenne szüksége, emiatt pedig marketingelnie kellene. Ebben segít neki a testvére, akinek van egy telefonszáma egy sokak szerint nagyon jó fotóshoz. Közben különböző problémák is felütik a fejüket, hisz látott egy lányt, aki nagyon hasonlít egy bizonyos személyre. De ő egyáltalán nem lehetett az. Az a lány évekkel ezelőtt meghalt a karjai között. Nate katona volt, ezt amiatt spoilerezem le, hogy lássátok, tényleg több van ebben a könyvben. Nagyon sok mindent átélt a fronton és vesztett el rengeteg embert. Viszont sokáig nem tudjuk, hogy pontosan mit is veszített el. Majd belép az életébe Rhea.

Rhea Archer a fotóslány, aki szintén titkokat rejt, de olyan jól rejti el őket, hogy a könyv vége felé tudjuk csak meg. Ott pedig tényleg ledöbbenünk, hogy ez most komoly? Én nem szoktam sírni ezeken a könyveken, mert általában telis tele van mézes-madzaggal, de itt olyan dolgok voltak leírva, hogy volt, hogy csak percekig fogtam a könyvet és sírtam. Sírtam miattuk, sírtam az emberekért, sírtam a múltért és a jövőért. Az írónő újra felnyitotta a szeme, hogy mennyi emberen lehetne segíteni egy minimális odafigyeléssel. Én nem szoktam az ilyeneket kiposztolni, de pl. országon belül, ha úgy van és tudok, akkor segítek. Tudom, hogy másoknak is kellene és lehet, nekik sokkal több segítségre lenne szükség, sőt biztos, de sajnos, amit ő is leírt szerintem ahhoz egyedül én kevés vagyok. De majd utána nézek a lehetőségeknek ezzel kapcsolatban is.

Egyben az egész:

Azt kell, hogy mondjam az írónő tényleg kihozta a legtöbbet ebből a könyvből. Nem egy könnyed, egyszerű szerelemes könyvet kaptunk, hanem egy szerelmes könyvet, rengeteg mondanivalóval, ahol arcul csap a valóság. Ahol nem azt akarják megmutatni, hogy az élet csak fehér, hanem azt is, hogy nagyon sokaknak csak fekete. Igen Rhea és Nate kapcsolata nagyon sokáig húzódott és rengeteg titkot rejtettek el egymás elől és még olyan titkok is bujkáltak a háttérben, amit még ők maguk sem tudtak. De a titkok nem sokáig maradnak azok és úgy, ahogy az ágy alól a szörny is előbújik éjszaka, úgy a titkok is a felszínre törnek. Ezután pedig csak rajtuk áll, hogy fogják feldolgozni ezeket az információkat és, hogyan lépnek tovább.


Értékelés:



Ha megszeretnéd vásárolni:

Álomgyár

Libri

Bookline

Köszönöm, hogy benéztetek,

Xoxo, Patti 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.