Értékelés: Vi Keeland & Penelope Ward: Rebel Heir - Lázadó örökös

 

„Amikor félsz beleszeretni valakibe, az általában azért van, mert már kezdesz beleesni.”

Fülszöveg:

Hogyan szúrj el egy szuper nyarat a Hampton-vidéken:

Ess bele a fekete bőrdzsekis, borostás, átható tekintetű fickóba,

aki kitűnik a tömegből! Abba, aki úgysem lehet a tiéd, miután vége a nyárnak.

Pipa. Pipa. Pipa.

Pláne, ha ez a szexi, tetovált isten a főnököd. Pláne, ha nemcsak a munkahelyed az övé, hanem ő a fél város örököse. Pláne, ha gonosz veled.

Aztán apránként leomlott a fal, amit ez a kemény pasi maga köré épített. Nem kellett volna beleszeretnem a lázadó örökösbe, főleg, miután világossá tette, hogy nem akarja átlépni velem a határt. Esténként hiába hűlt le a levegő, mégis egyre forróbb lett körülöttünk. A nyaram sokkal érdekesebb lett, de bonyolultabb is egyben. Egyszer minden jó dolognak véget kell érnie, nem? Csakhogy én nem ilyen befejezésre számítottam vele.

Vagy legalábbis úgy tűnt. Egészen addig, amikor egy este rám parancsolt, hogy üljek be a kocsijába, mert nem akarta, hogy a sötétben gyalogoljak. Nagyjából így kezdődött a dolog Rushsal.

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.

Oldalak száma: 278

Borító: KARTONÁLT

Súly: 328 gr

ISBN: 9789632452111

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2020

Árukód: 2743988 / 1196720

Sorozat: RUBIN PÖTTYÖS

Fordító: Sándor Alexandra Valéria

Személyes véleményem:

Alapjáraton rólam tudjátok, hogy nem rajongok az erotikus könyvekért. Mármint, ha több a szexuális rész, mint maga a sztori akkor nálam halott ügy a dolog. Egyszerűen képtelen leszek olvasni. Viszont egyszer már olvastam az írópárostól, így nagyjából tudtam, hogy mire számíthatok. Ebből kifolyólag tényleg egy egész jó történetet kaptam. Egyáltalán nem okozott csalódást, szóval egy szavam sem lehet. Valahogy ők megoldják azt, hogy tökéletes legyen egy könyv. Mindenből ugyanannyi legyen. Egyszerűen tökéletesek. A kér főszereplő pedig mindent vitt. Gia stílusa mindent vitt. Imádtam a Rushsal való párbeszédeit.

Magáról a könyvről:

Gia bevállalta a pultozást a barátnője helyett annak ellenére, hogy fogalma sincs az italokról, hogy ez mennyire nem volt jó ötlet csak ott derült ki, mert hiába volt egy füzet, amibe minden le van írva, esélye sem volt az alapján megoldani a dolgokat. Szerencsétlenségére a főnök mégis benézett éjszaka, aki Gia nem ismert és nagyon szépen szidta neki. Egyszerűen imádtam. Rushnak viszont ez tetszett és adott neki még egy lehetőséget, így történt, hogy még álláslehetőséget is kapott bár nem a bárpultnál. A kapcsolatuk egymással szépen lassan bontakozott ki, próbáltak tényleg távolságot tartani. Annyira örültem, hogy nem egy első látásra szerelem dolgot hoztak elénk, hanem egy olyan dolgot, amit idő felépíteni, hisz ez így volt valóságos.

Gia igazi jókislány imidzset mutat, amivel nincs is gond. Én is hasonló típus vagyok és így sokkal jobban magamra találtam benne, de közben, ahogy megyünk, előre a történetbe kiderül, hogy ő több ennél. Ha kell, megmondja a véleményét és beleáll a dolgokba ettől lett az egész olyan élethű.

Rush az a tipikus könyves tuskó, de tényleg. Az a fajta, aki bárkit, bármikor megkaphat és ezt nem is titkolja, de pár éjszakánál tovább nem kell neki senki. Az pedig, hogy ez mit jelent kettőjükre nézve? Hurrikánt. Komolyan mindkettejük világa felborul, miután belépnek egymás életébe.

Egyben az egész:

Szerintem egész jó könyv volt. A csavarra én is csak a vége felé jöttem rá. Emiatt pedig nagyon várom már a folytatás, hisz tényleg olyan dolog volt, ami rosszabb egy Hurrikánnál is. A könyvet viszonylag nagyon hamar elolvastam, de, csak mert olvastatta magát. Így pedig sokkal gyorsabban tudok haladni. Az írónőpáros azt adta, amit vártam, így engem nem érintett csalódásként. Szóval én mindenkinek ajánlom, aki alapjáraton szereti az ö stílusukat és szeretne egy könnyed nem túl gondolkodós könyvet olvasni csak úgy egy fárasztó nap után. Hidd el sokkal jobban fog véget érni a nap.



Idézetek:

„– Néha a kockázat, hogy valami rossz történhet, megakadályoz bennünket abban, hogy megtapasztaljuk mindazt a jót, amit az élet kínál nekünk.”

„– Volt már veled olyan, hogy csak ránéztél valakire, és tudtad, hogy a feje tetejére állíthatná az életedet, ha hagynád… és teljesen tönkretenne?”

„Ha a férfiaknak kéne keresztülmenniük azon a sok szarságon, amin a nőknek, akkor rég kihalt volna az emberiség.”

„(…) nemigen választhatja meg az ember, kihez vonzódik fizikailag. Néha pont ahhoz, akihez végképp nem kellene.”

„Sosem vártam el, hogy készen kapjam a dolgokat. Még mindig keményen dolgozom, és semmit sem veszek természetesnek.”

Ha megszeretnéd vásárolni:

Könyvmolyképző

Libri

Bookline

Köszönöm, hogy benéztetek.

Xoxo, Patti 😊


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.