Értékelés: Karina Hale - Az elérhetetlen uralkodó


„Mindenki emlékszik a pillanatra, amikor szerelmes lesz.”

Fülszöveg:

Amikor jelentkeztem az álláshirdetésre, azt hittem, ez is olyan munka lesz, mint a többi: egy arisztokrata családnál leszek nevelőnő. Aztán rájöttem, mekkorát tévedtem. A két kislány, akire vigyázok, történetesen két hercegkisasszony.

Édesapjuk a megözvegyült dán király. Az új otthonom? Koppenhága királyi palotája.

Nehéz megszokni az új életemet, de nem az a legfőbb gond, hogy a lányok még mindig az édesanyjukat gyászolják.

A probléma az édesapjukkal van.

Hűvös, kiszámíthatatlan, és olyan fürkésző tekintettel néz, hogy a hideg futkos a hátamon.

Aksel király azért vett fel, hogy a lányaira vigyázzak, miközben kerül, ahogy csak tud.

Minél tovább maradok a palotában, annál inkább vonzódni fogok hozzá. Nemcsak jóképű, de olyan kisugárzása van, aminek nehéz ellenállni. Az asztalnál folyamatosan engem néz, finoman mindig egymáshoz érünk a folyosón, és futó pillantásokat váltunk. Mindegy, mit érzek iránta, úgysem lehetünk együtt.

Karina Halle regénye, Az elérhetetlen uralkodó lángra gyújtja az olvasókat túlfűtött szexualitásával és kendőzetlen párbeszédeivel. Egy újabb romantikus királyi történet, amely megdobogtatja a szíveket.

Kiadó: ÁLOMGYÁR KIADÓ

Oldalak száma: 382

Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT

Súly: 342 gr

ISBN: 9786155763564

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve:2021

Árukód: 2739579 / 1193254

Sorozat: ÉSZAKI DINASZTIÁK

Fordító: Goitein Zsófia


Személyes véleményem:

Ammennyire elakartam olvasni a könyvet, annyira nem sikerül el kezdenem. Sajnos, hogy a covid-19 volt-e a bűnös vagy valami másik nyavalya sajnos nem tudom, de 2-2,5 hétre lebetegedtem. Természetesen a doki jelezte, hogy a biztonság kedvéért 10 napig ne hagyjam el a ház belső területét. Ami miatt most mindenki azt gondolhatja, hogy akkor bőven volt időm aludni, de jelzem, hogy nem. Konkrétan csak aludtam, ha már felkeltem valamiért az is annyira megerőltető volt, hogy több órás alvást eredményezett utána. Emiatt is került a könyv a márciusi olvasások közé. Szóval elnézést mindenkitől, aki hamarabb várta a véleményemet róla.

De jöjjön is a könyvről a véleményem. 😊

Sikerült abba a hibába esnem, hogy én nem tudtam, hogy ez egy harmadik rész, de megnyugtattak, hogy külön-külön is olvasható a könyv. Mondjuk nagyjából a könyv felénél tartottam mikor ezt valaki jelezte nekem. Az írónő könyveit imádom csak tavaly eléggé megcsappant az olvasásaimnak száma. Talán azért is, mert elég sok minden történt velem és nem az olvasás volt, ami elvitte így az időm. De ahogy elkezdtem a könyvet egyszerűen iszonyú nehezen tudtam letenni. Máskor nem egy negyvenperces vonatúton fogok szerintem olvasni egy ilyen könyvet. A negyvenperc alatt 62 oldalt olvastam, ami szerintem eléggé bizonyítja, hogy fenntartja az érdeklődést és egyszerűen visz magával. Imádtam Akselt és Aurora-t, sőt szerintem mindenkit. Na, jó Helenat és Nicklast nem, őket már az első másodpercben meggyűlöltem. Emiatt is szeretem Karinat, olyan könyveket ír, amiket egyszerűen nem lehet nem szeretni, imádom a stílust, amit képvisel.

Magáról a könyvről:

A történetet két szereplő szemszögéből láthatjuk, ebből kifolyólag Aksel emlékeivel kezdődik, ami igazából elindítója az egész cselekménynek, hisz nélküle nem kerülne a képbe Auróra. Az egész két évvel ezelőtt Madeirán kezdődik ahova Aksel azért, megy, hogy meglepje a feleségét. Most azt gondolnánk, hogy milyen cuki tőle, de nem tévedtek. A meglepetés azért történik, mert Aksel, aki nem más, mint a király rájön arra, hogy a felesége megcsalja, amit valljunk, be nem mindenki vesz jó néven. A férfi próbálja hidegvérrel kezelni a dolgokat, de nem jár sok sikerrel hisz végül végzetes baleset következik be. Melynek hatására a királyné életét veszti. A szeretője természetesen életben marad, hisz miért ne élné túl és keserítené meg mások életét? A kérdés természetesen költői, de ebből kifolyólag a kezdett érdekessé válni a történet. A királyné halálával félárván hagyott két gyerkőcöt, akik így csak az apjuk támogatását élvezték. Oké ez nem teljesen pontos, de a család nem igazán tudta, hogy hogyan segítsen túlélni a gyászt a lányoknak és az apjuk se volt mellettük, hisz nekik ezerféle királyi kötelessége volt. Így jött a képbe később Aurora. A lánynak nagyon barátságos és szerethető természete van. Imádja a gyerekeket és ért is a nyelvükön, ami nagyon fontos. Hisz nem elég, hogy valaki szeresse a gyerekeket, de fontos, hogy tudjon velük bánni. Ehhez pedig nagyon ért a lány. Emiatt is kapta meg az állást, hogy a királyi családnál lehessen dada, bár a királynak annyira nem tetszett. Mégis mindkettőjüknek volt múltja, rejtegetni valója. A királyét már tudtuk, de Aurora egy titok volt, amit nagyon sokáig nem tudtunk megfejteni. 

Egyben az egész:

Bár én nem olvastam az első két könyvet, így első kézből mondom, hogy a könyvek külön-

külön is olvashatóak. Egyáltalán nem vesz el az olvasás élményéből, hogy nem olvastam az első két rész. Így legalább mindenkit most ismertem meg. De természetesen elfogom olvasni az első két részt, hogy érdekesebb legyen a dolog, így szerintem visszafelé. A történetben kellő romantika, izgalom, titok van, mely annyira jól összevan rakva a könyvben, hogy visz magával. Ha csak öt perced van leülni, olvasni akkor le se ülj. Nem fogod tudni letenni, vagy végig azon fogsz gondolkodni, hogy vajon mi a következő lépés, mi fog történni, amíg te mással foglalkozol és nem a két szereplővel. Szóval én csak ajánlani tudom. Komolyan. Miért ülsz még a gép előtt és olvasod az én kis írásom ahelyett, hogy lejjebb mennél és megnyitnád az egyik könyv áruházat, hogy megvásárold? Mire vársz még?

Ha megszeretnéd rendelni:

Libri

Álomgyár

Bookline


Köszönöm, hogy benéztetek.

Xoxo, Patti 😊


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.