Top 10 idézet - Rácz-Stefán Tibor: Élni akarok


 A Facebook a mai nap folyamán feldobott egy emléket, ami nem más volt, minthogy az író Rácz-Stefán Tibor megosztotta az értékelésemet az Élni akarok című könyvéről. Nagyon szerettem azt a történetet. Napokig a hatása alatt voltam és rájöttem, hogy bár 4 éve már annak, hogy elolvastam, én mégsem akarom elengedni, így hát most hozok nektek róla egy top 10 idézetes bejegyzést. Remélem kedvet kaptok a könyvhöz, de ne feledjétek százas zsepi nélkül inkább el se kezdjétek az olvasását.

1.)

„A remény egy olyan luxus, amit nem mindenki engedhet meg magának.”

2.)

„Olyan volt az a csók, mint amikor csekkolod egy könyv fülszövegét, és tudod, hogy imádni fogod, de minden képzeleted felülmúlja az, amikor végre olvashatod. Egyszerűen szavakat is nehéz találni rá!”

3.)

„Ha valaki nem fogad el téged úgy, ahogy vagy, miért lenne bármi helye az életedben?”

4.)

„Egy dolgot viszont már tudtam, vannak olyan dolgok, amiktől senki nem védhet meg.”

5.)

„Élni akarok egy kicsit, mielőtt végleg kialszik a szememben a fény.”

6.)

„Azt szeretném, ha a halálom után a szeretteim bejönnének a szobámba, és látnák ezt a sok képet. Látnák, hogy éltem, emlékeket gyűjtöttem, szerettem és engem is szerettek.

Itt voltam! Bármeddig tartott is…”

7.)

„Amúgy meg nem leszel csak azért értéktelen, mert netán valaki azt hiszi rólad.”

8.)

„– Képtelenség mindenkinek megfelelni. Nem tudsz olyan döntést hozni, vagy olyan munkát alkotni, amivel mindenki elégedett lenne. Ez van, fogadd el!”

9.)

„Az ágyán feküdt, és szokás szerint olvasott. Azt mondta régen, hogy azért olvas ennyit, mert szereti. Talán ez olyan neki, mint nekem az, hogy évek óta naplót írok. Megnyugvás. Vagy apunak az olvasás menekülést jelent? Ha egy könyv van a kezében, más dimenzióba utazik, minél messzebb tőlem, a haláltól és a szenvedéstől.”

10.

„Csak egy dologban voltam biztos: szeretnék még egyszer boldog lenni az életben.

Bármi legyen is az ára..”

+1.)

„Te voltál a fény az életemben, az erő, ami oda lökött ahová tartozom.”

 

Köszönöm, hogy benéztetek.

Xoxo, Patti 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.