Ella Fields - Suddenly Forbidden: A hozzáférés megtagadva

 

„Mert az összes lövedék ellenére, ami a szívünket érte, sikerült visszatalálnunk egymáshoz.”

Fülszöveg:

Azt hittem, mindig az enyém lesz,

még akkor is, amikor búcsút kellett intenem neki.

Nem lett volna szabad elengednünk egymást, mégis megtörtént.

Ha tudom, hogy valaki a helyemre pályázik,

sokkal kitartóbb lettem volna.

Két évvel később pontosan ott voltunk, ahol mindig is lenni akartunk. Megtartottam az ígéretemet. Ő viszont elfelejtette az övét. Nem elég, hogy továbblépett, a legjobb barátnőm segített neki ebben, hagyva, hogy összetört szívvel kezdjem az egyetemet.

Azt hiszem, ez az a rész, ahol azt kellene mondanom, hogy egy másik srác lépett a képbe, összeszedte a törött darabjaimat, és mosolyt csalt az arcomra. De ez nem az a történet.

A szívem, bár összetört, a szerelmet nem hajlandó feladni.

Egy történet bánatról, kötődésről, továbblépésről,

reményről és egy mindent elsöprő szerelemről.

Szárnyalj vele!

"Daisy és Quinn szerelme az a fajta történet, amit kétszer olvasol el:

először felfalod, majd megízleled." - Michelle, goodreads.com

"Ella egy királynő! Írása bevonz és fogva tart."

- Readers Together

Szereted az érzéki, de tartalmas könyveket?

Vidd haza nyugodtan, tetszeni fog!

Fiatal nőknek, felső korhatár nélkül!

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.

Oldalak száma: 376

Borító: KARTONÁLT

Súly: 438 gr

ISBN: 9789634578147

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2021

Árukód: 2748972 / 1200424

Sorozat: RUBIN PÖTTYÖS

Fordító: Takács Ágnes

 

Személyes véleményem:

Mikor megláttam a könyvet a kiadónál egyből tudtam, hogy imádni fogom. Tudom, hogy nem volt benne semmi olyan, ami túlontúl kiemelkedő lenne, mégis a maga módján ez egy nagyon aranyos könyv, telis-tele érzelemmel. Én pedig egy nagyon érzelmes ember vagyok. Gondolom erre már ti is rájöttetek párszor. Daisy és Quinn kapcsolata egyszerűen elvarázsolt. Annyira egyhúron pendültek mindig. Nagyon szerettem, hogy mindkét fél szemszögéből láthattuk a történetet és egyszerűen a visszaemlékezések néhol sírva fakasztottak. Ehhez a könyvhöz nem kellett semmi plusz, hogy a történet és az írásmód maga adta a pluszt. Tény, hogy szerintem csak azért került NA kategóriába, mert volt benne egy minimális szexjelenet, de alapjáraton szerintem simán lehetne egy Young Adult könyv is.

Magáról a könyvről:

A két főszereplőnk Daisy és Quinn, akik kisgyermek koruk óta legjobb barátok. Konkrétan az egész gyerekkorukat együtt töltötték. Igazából szerintem várható volt, hogy ebből szerelem és be is igazolódott. Daisy elrabolta Quinn szívét és ez fordítva is így történt. Viszont az éppen, hogy kialakult szerelembe beleszólt az élet. Daisy édesapja vezetői pozíciót kapott egy másik városban. Emiatt pedig eladták a lakásukat és a lány mérföldekre költözött attól a helytől, ahol a szívét hagyta.

A történethez tartozik még egy szereplő. Alexis, aki szintén hozzájuk tartozott. A lány is gyerekkori barátjuk bár nem az elejétől fogva tartozott oda. Daisy és Quinn magukhoz vették és mellette álltak. Soha nem nézték le a családi háttere miatt és szerették. Úgy ahogy egy ember szereti a legjobb barátját. Bár már az elején fura volt nekem a lány, főleg mikor már gimisek voltak, de úgy gondoltam, hogy egy szimpla unszimpátia csak. Viszont a megérzésem végül tényleg bejött. Miután Daisy elköltözött Alexis kapott az alkalmon és rárepült az összetört szívű Quinnre.

Két év telt el azóta, hogy Daisy elköltözött, viszont az ígéretét betartotta és bár nem tudott semmit szerelméről mégis mindig kitartott mellette, sőt gyerekként megbeszélték, hogy ugyanarra az egyetemre mennek. A történetük itt folytatódott. Csak a lány a harmadik szereplőről nem tudott. Így hideg zuhanyként érte, „hogy a hozzáférést a társához váratlanul megtagadták.”

Ennél többet viszont nem szeretnék írni. A sztori igazából innen kezdődik és innen indul be. Próbáltam nem annyira spoilerezni, ezért is csak az elejéről számoltam be nektek.

Egyben az egész:

Annyi mindent írtam már róla, hogy igazából nem is tudok többet. Emiatt pedig úgy döntöttem, hogy egy mini verssel fejezem ki magam és azt, hogy mi is ez a könyv. Legalábbis egyrészt. Remélem azért tetszeni fog nektek. 😊

Egy lány, aki mindennél jobban vágyik a sportoló srácra,

Emiatt pedig soha többé nem is néz rá már másra.

Egy fiú, akit elvarázsolt, a mindig festék foltos lány,

Mégis a szíve, csalárd módon elárulta már.

 


Darabokban lévő szívek, két magányos ember,

A szerelemben pedig nincs tökéletes fegyver.

Hisz a szív, a sok fájdalom után is megtalálja párját,

és bár helytelen tettekkel, mégis együtt nyerik meg ezt a játszmát.

 

Ha megszeretnéd vásárolni:

Libri

Könyvmolyképző Kiadó

Bookline

Happily

 

 

Köszönöm, hogy benéztetek.

Xoxo, Patti. 😊

Megjegyzések

  1. Imádtam ezt az értékelésedet is, és a vers, anyám, a szívembe lopta azonnal magát :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.