Cover Reveal - Okváth Anna: Antihygge, avagy áldatlan állapotok

 


Sziasztok,

Ezen a szép vasárnap estén egy újabb borítóleleplezéssel érkezem. Méghozzá Osváth Anna új könyvéről fogjuk lerántani a leplet. 😊

A szerzőről:

Okváth Anna 1985-ben született Siófokon. Kulturális antropológia-skandinavisztika szakpáron végezett az ELTE Bölcsészettudományi Karán, Budapesten. Szenvedélyes zenész. A II. Aranymosás pályázat egyik nyertese. Első regénye, a Más állapotok, a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában jelent meg, az Arany Pöttyös sorozat részeként, második regénye, a Szonáta gordonkára és kávédarálóra pedig a Vörös Pöttyös sorozatot színesíti. 

https://www.facebook.com/annaokvath/

https://annaokvath.wordpress.com/

Most pedig lássuk a borítót. 😊



Ezenkívül a kiadó most is meglepett minket pár exkluzív idézettel. 😊

#1

„Belekapaszkodtam ebbe a pillanatba. Belekapaszkodtam Iggibe. Úgy éreztem, végre nem csak a lelkünk egy. Belebújtam a biztonságot nyújtó ölelésbe, elvesztem benne, tetőtől talpig iggis lettem, és sírni tudtam volna, olyan jó érzés volt ez az oltalom.”

 #2

„– Don Sandro, maga nem szívbajos.

– Nem azért fordítottam hátat a társadalomnak, hogy szívbajos legyek. Hallja a te huszonegyedik századi, városlakó füled ezt a csöndet, vagy üresjáraton is cseng?

Nem hallottam semmit.

És hallottam, hogy ez jó.

#3

„– És különben is. Ez nem egy regény. Vagy film. Amiben emelkedett erkölcsű hősök rohangálnak. A valóságban, don Sandro, nincs megbocsátás és rohadtul nincsenek hősök.

– A megbocsátást kérni kell. Nem várni, fiam. Ezt sokan elfelejtik.”


Remélem ti is nagyon várjátok már a könyv megjelenését, ami nem másra, mint a könyvhétre érkezik.

 

Xoxo, Patti 😊


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.