Cover Reveal - Nem vagy egyedül! antológia

 


Sziasztok! 😊

Most, hogy végre visszatértem egyből egy borítóleleplezéssel érkeztem. 😊

Hétvégén pedig ígérem értékeléssel is jövök és mindent pótlok, ami eddig kimaradt. Most már semmi nem tereli el a figyelmem rólatok és a blogról. Ezenkívül pedig köszönöm minden barátomnak és kedves olvasómnak, aki mellettem volt az utóbbi két hétben. Imádlak titeket. Ti vagytok a legjobbak. Most pedig jöjjön a könyv, aminek a borítóját leleplezem. Ez pedig nem más, mint….

Nem vagy egyedül antológia, amit én már kimondottan nagyon várok. Az antológia a nyár második felében érkezik. Mielőtt viszont megmutatnám a borítót lássuk a tervezett fülszöveget:

Szerelem, szenvedély, izzó lelki pillanatok

A pillanat, amikor ránézel egy barátra, és megdobban a szíved…

A helyzet, amikor azt hiszed, mindent elvesztettél, de valami még jobb vár rád…

Az új élet, amiért csak bátran neki kell vágnod, hogy a saját utadat járd…

Az igazság, amivel végre nem félsz szembenézni, és ez felszabadít…

Tizenkét történet szerelemről és barátságról, a felnőttkor nehézségeiről, elvárásokról és új tervekről, saját utakról és őszinte vágyakról.

Higgy magadban!

Fogadd el magad!

Találd meg a saját utad!

Fiatal felnőttnek lenni nem mindig egyszerű, de ne feledd, sosem maradsz egyedül.

Kötetünkbe a Könyvmolyképző Kiadó novellapályázatának nyertes történetei kerültek, illetve a kiadó felkérésére Róbert Katalin és Eszes Rita egy-egy novelláját hoztuk el az olvasónak.

* (Ellenőrizetlen szöveg, előzetes tájékoztatásra!)


Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én már most imádom. 😊

Na, jöjjön is a borító, de utána ne tűnjetek el, mert van pár idézetem is hozzá.


Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én már most imádom. 😊

Na, jöjjön is a borító, de utána ne tűnjetek el, mert van pár idézetem is hozzá.

Egyszerűen imádom a borítót. Ez az antológia első látásra szerelem nálam. Bárcsak már most olvashatnám. Viszont jöjjenek az idézetek, amiket ígértem.

Kedvcsináló idézetek:

„A fenébe is! Nekem Krisz kell a hóbortjaival és a nyavalyáival együtt. És egész addig nem fogom feladni, amíg hazáig nem kerget a tőlem kapott rózsacsokorral, és péppé nem ver a kapunk előtt egy tábla csokival – bár lehet, hogy ettől csak még jobban imádnám.”

„Az élet mennyivel egyszerűbb lenne, ha az eszünk és nem a szívünk irányítana! Akkor most nem vágyódnék az után az ember után, akiben csalódtam.

– Sajnálom.

– Semmi baj, a szívünket nem irányíthatjuk – küld egy halovány mosolyt felém Heidi.”

„– A lányok nem szoktak steaket enni.

Dia felvonta a szemöldökét.

– Komolyan? Ne okozz identitás-válságot.

– Úgy értem…

– Csalódást okoztam vele? Jobb lenne, ha valami salátában turkálnék egész este, és otthon, amikor a pasi nem látja, kizabálnám a hűtőt?”

Köszönöm, hogy benéztetek és remélem felkeltettem az érdeklődéseteket, mert ez az antológia tényleg megéri a várakozást a nyár második feléig. Én már alig várom, hogy a kezeim közé kerüljön. 😊

Xoxo, Patti 😊


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.