Interjú Drasko Olivia irónővel!

 

Sziasztok,

A mai borongós napon, ma egy igen különleges interjúval készültem a számotokra.

Tavaly hoztam nektek egy frissen debütáló írónő könyvéről értékelést, most pedig készültem vele, egy interjúval is.

A Beteg szerelemről íródott értékelésemet itt olvashatjátok el:

https://avalosagontul.blogspot.com/2019/11/a-lelked-arnyekaban-drasko-olivia-beteg.html

Remélem ti is örömmel olvassátok maj


1.)  Mi motivált abban, hogy író legyél?

Mint, mindenki mást, engem is a hírnév gondolata nagyon csábított. De a legnagyobb motivációm az volt, hogy egy olyan könyvet adjak az olvasóknak, ami az én gondolataimból, fantáziámból született meg.

 

2.)  Mindig is író szerettél volna lenni? Gyerekkorodban is írtál vagy csak később jött el, azaz érzés, hogy már pedig te írni szeretnél?

Már kiskoromban is imádtam az irodalmat, Kafka rajongó voltam a középsuliban, de sosem gondoltam volna, hogy író leszek. Miután leérettségiztem, akkor kezdtem el komolyabban foglalkozni a kézirataimmal, amiket kb 15 évesen kedztem el írni.


3.)  A neved írói álnév vagy ez az igazi is?

 

A vezetéknevem “álnév”. Valójában az igazi vezetéknevem rövidítése.

 

4.)  Mi alapján választottál kiadót?

 

Kezdőként nehéz kiadót találni, főleg a követelményeknek megfelelni. A választásom sokadik kör futása után a számomra legmegfelelőbbre esett.

 

5.)  Rátérve a könyvre mindig is a Thriller, Krimi vonal állt hozzád közelebb vagy
szeretnéd más műfajban is kipróbálni magad
?

 

Igen! Egyelőre a közeljövőben nem tervezek más műfajban írni.

 

6.)  Általában az írók magukat is valamilyen formában beleszokták szőni az írásaikba. Van olyan szereplő a Beteg szerelemben, akit kicsit magadnak érzel?

 

Nincs! Erre az eddigi történeteimben - a kész és íródó - mindig odafigyeltem, hogy teljesen fikció és tőlem távol álló legyen.

 

7.) Őrülnél neki, ha a könyvedet megfilmesítenék? Ha igen melyik magyar vagy külföldi színészt tudnád elképzelni a vásznon?

 

Természetesen igen! :) És közeljövős célomként minden nap a szemem előtt lebeg. Leginkább Matthias Schoenaerts-al tudom elképzelni.

 

8.)  Szabadidődben milyen műfajú könyveket olvasol? Melyik a kedvenc könyved?

 

Krimi, thriller, pszichológia és néha egy-egy romantikus könyv, ha már sok az izgalom :)


9.)  A családod és barátaid, hogy fogadták mikor elmondtad nekik, hogy író szeretnél lenni és elkezdtél könyvet írni? Igazából ez, ami nagyon is érdekelt, mert nekem is egy barátod ajánlotta a könyved. Még egyszer, köszi A 😉

 

Örültek nagyon, volt, aki meglepődött, volt, aki el sem hitte. Vegyes érzelmeket váltott ki, de szerencsére csak pozitívan.

 

10.) Tervezel a könyvhöz folytatást vagy egy teljesen másik történetbe fogsz
belekezdeni?

 

Lesz folytatása a Beteg szerelemnek, de már következő történeteken is dolgozom.


     11.)     Az új könyvedről kaphatunk pár morzsát?

 

Annyit elárulhatok, hogy New Yorkban fog játszódni és David visszatér a lapokra, hogy a szerelme utáni űrt betöltse.

 


12.) Van olyan álmod, ami még nem vált valóra, de nagyon szeretnéd egyszer, hogy megvalósuljon?

Az egyik a film, erre nagyon készülök, és ha sikerülne, a legnagyobb álmom válna valóra :)

Ha kedvet kaptatok a könyv elolvasásához, akkor Katt:

Libri

Bookline

Lira


Köszönöm az írónőnek a lehetőséget az interjúra 😊


Xoxo, Patti 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.