Holly Miller - Álmomban már szerettelek



 
„Senkinek sincs fogalma, hogy milyen kincse van, amíg el nem veszíti. Igen, ez egy rettenetes közhely, de azért, mert igaz.”

 
Fülszöveg:
"Ezt a történetet megkönnyeztem. Utána még sokáig gondolkodtam Callie és Joel életén, és azon, hogy én hogyan döntenék a helyükben. Szívszakítóan gyönyörű." - Jill Santopolo, New York Times bestsellerszerző

Mernél szeretni, ha tudnád, hogy mi lesz a kapcsolat vége?

Joel fél a jövőtől. Gyerekkora óta kísértik a szeretteit megjelenítő álmok: látomások arról, hogy mi fog történni, legyen az jó vagy rossz.
Az álmok megelőzésének egyetlen módja, hogy a szeretett lénytől távol tartja magát. Megfogadta, hogy soha többé nem lesz szerelmes.

Callie képtelen elengedni a múltat. Amióta a legjobb barátnője meghalt, elveszettnek érzi magát. Tudja, hogy sokkal ösztönösebben, sokkal felszabadultabban kellene élnie. Csak azt nem tudja, hogyan találjon vissza régi énjéhez, amely mert nagyot álmodni.

Joelnek és Callie-nek egyaránt megvan rá az oka, hogy megtanuljanak a mában élni. És noha nem kifejezetten keresik egymást, találkozásuk pillanatától mindketten érzik, hogy hatalmas fordulat következett be az életükben.
Aztán egy éjjel Joel Callie-vel álmodik, és az álomban megjelenik legnagyobb félelme.

Ekkor mindketten döntéshelyzetbe kerülnek: együtt maradnak-e annak ellenére, hogy tudják, mi lesz a sorsuk? És ha egyikük napjai menthetetlenül végesek, létezik-e olyan élet a számára, mint ami járna is neki?
Képesek befolyásolni az életük alakulását, vagy ami meg van írva számukra, azon nem lehet változtatni?

A két főszereplő, Joel és Callie által elmesélt Álmomban már szerettelek Holly Miller magával ragadó és felejthetetlen, romantikus debütregénye a szeretethez szükséges bátorságról, kiváltképp akkor, amikor úgy gondoljuk, hogy tudjuk, mi lesz a szerelem vége
Kiadó: ÁLOMGYÁR KIADÓ
Oldalak száma: 320
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
ISBN: 9786156067449
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2020
Árukód: 2734324 / 1190330
 
Személyes véleményem:
Rólam tudni kell, hogy imádom a szerelmes könyveket. Talán azért, mert úgy gondolom, hogy a szerelem az egyik legjobb dolog a világon. Hisz nincs annál jobb érzés, mint mikor szeretsz és viszont szeretnek.
A könyvre a kiadó hívta fel a figyelmem, mikor lehetőséget biztosított számomra az előolvasásra, amit mégegyszer nagyon köszönök.
A könyv fülszövegében már elhangzik egy nagyon fontos kérdés, amin én mindig rengeteget gondolkodtam.
„Mernél szeretni, ha tudnád, hogy mi lesz a kapcsolat vége?”
Szerintem az emberek nagyrésze rávágná, hogyha tudná, hogy bukás az egész akkor biztos, hogy nem és kihátrálna belőle. Pedig szerintem ez rengeteg mindentől függ. Ha maradéktalanul boldog vagyok akkor nem érdekelne, hogy meddig tart egy vagy két hónapig, netalántán öt évig vagy egész életünk végéig. Szeretnék, mert annak ellenére, hogy mi lesz később most boldog vagyok. Ezt pedig nem dobnám el, azért, mert nem tart örökké. Az életnek nem arról kell szólnia, hogy várunk a csodára és addig meg elsuhan mellettünk. Élnünk kell és, ha valakivel boldogok vagyunk igazán akkor nem szabad azon gondolkodni, hogy mi lesz a vége. Szóval a kérdésre a válasz, igen én mernék szeretni akkor is, ha pontosan tudom, hogy mi lesz a vége.
A történet nekem kicsit nehezen indult be, de onnantól, hogy a két szereplőnk végre találkozott egyszerűen elvarázsolt és ezzel kárpótolta a körülbelül száz oldalnyi vegetálásomat. Egyszerűen lenyűgöztek, az érzéseiket teljesen átéreztem. Mikor mosolyogtak én is mosolyogtam, mikor sírtak én is sírtam. Minden érzés, ami bennük volt az bennem is volt.
Magáról a könyvről:
A történetük két főszereplője Joel és Callie.
Joel, aki régen állatorvosként dolgozott egy ideje már csak vegetál. Egyszerűen az öröklött tulajdonsága megkeseríti az életét, hisz nem szimplán egy nagy fület vagy rossz fogakat kapott. Nem ő egy egészen más dolgot örökölt, mégpedig azt, hogy látja a jó és rossz dolgokat azokkal a személyekkel kapcsolatban, akiket szeret. Őszintén szerintem ez egy nagyon lenyűgöző tulajdonság és egyben ijesztő is. Nem tudom milyen lenne, ha nálam is ez lenne, de így külső szemmel szerintem ez egy áldás. Főleg, ha néhány rossz dolgot meg is tudsz akadályozni. Persze idegesítő és mellette folyamatosan mérlegelni kell az életed, hisz akkor is meglátod a jövőt mikor valakivel együtt vagy egy kapcsolatban. Tudni fogod, ha nem működik, ha pár év múlva vége lesz és neked kell eldöntened, hogy lezárod vagy kiélvezed még ezt a pár évet, ami nektek adatott. Nem lehet folyamatosan kétségek és rágódás között élni. Ezt el kell engedni, ha nem megy akkor pedig máris tudod a választ, hogy mit kell tenned.
Callie egy teljesen normális nő. Nem volt olyan pillanat mikor idegesített volna. Egyszerűen végig éreztem a fájdalmát. Egy tisztaszívű nő, aki miután a barátnője Grace meghalt egyetlen szó nélkül felmondott a munkahelyén és átvette a lány kávézójának vezetését, ezzel tovább fenntartva az emlékét. Nála maradt Grace kutyusa is, aki onnantól kezdve Callie hű barátja lett és legfőbb bizalmasa.
Majd ez a két teljesen különböző ember találkozott és a szikrákat már az első perctől kezdve érezni lehetett. Az események végre beindultak én pedig valahol a felhők felett lebegtem. Nem tudom miért, de most valahogy ezerszer jobban átéreztem, hogy mennyire szeretik egymást. Talán azért, mert most én is így érzek, de imádtam ahogy alakultak. Majd Joel álmodott, én pedig kétségbeesetten olvastam tovább, hogy most mi fog történni. Hisz egy ideig nem tudtuk, hogy mit álmodott csak, hogy valami nem stimmel. Idegőrlő volt, annyira féltem, hogy mi lesz ezután. Természetesen tovább nem írók a történetről, hisz szeretném, ha ti is átélnétek az élményt.
Egyben az egész:
Szerintem egy kihagyhatatlan könyv azok számára, akik szeretik a romantikus könyveket. Rengeteg kérdést megmozgat bennünk, olvasókban és tényleg igazán kíváncsi lennék rá én is. Ti mernétek szeretni, ha tudnátok, hogy mi lenne a vége?
Én végig gondoltam az előző két kapcsolatomat és az egy be nem teljesült szerelmet. Az első kettőnél azt mondanám, hogy nem, de a hibákból tanul az ember, ez is hozzáadott ahhoz, aki vagyok. A be nem teljesült szerelemnél pedig a válaszom egy határozott igen, mert amikor ezt éreztem az illető boldoggá tett, mindennap megmosolyogtatott és még, ha darabokra össze is tört, nem számít, mert egy ideig ő volt a boldogságom forrása.
A mostani kapcsolatom még gyerekcipőben jár, de itt is határozott igen a válaszom, hisz maradéktalanul boldog vagyok. Végre nincs bennem feszültség, nem kell elvárásoknak megfelelnem, nem kell semmit megjátszanom, elég, ha önmagam vagyok. Ez pedig minden másnál többet ér.
Callie pontosan olyan volt, mint én. Őt sem érdekelte, hogy mi lesz egy kapcsolat vége, csak az számított, hogy most boldog és a gondokat, majd együtt megoldják mikor ott tartanak. Olyan tisztaszívvel és őszintén szeretett, ahogy nem sokan tudnak. Ezzel pedig még jobban összetört mikor őt is összetörték. Ha egy tanácsot megfogadtok tőlem, akkor legyetek olyanok, mint Callie. Ne azon gondolkodjatok, hogy mi lesz később. Csak éljetek, szeressetek nyíltan és őszintén. Aminek pedig jönnie kell az úgyis jön, felesleges ezen aggódni. Azzal csak tönkretennétek a mostani csodaszép pillanatokat.
 
Idézetek:
„Teljes szívemből szerettem, úgy és olyannak, amilyen volt.”
„A belezúgásnál sokkal több volt az Callie. Már az elejétől fogva tudtam. Semmi értelme nem volt tagadni.”
„Fenn, a fán mindig elismétlem neki, hogy szeretem. Egy kicsit olyan érzés, mint amikor ugyanezt megvallom Joelnak is. Mert ugyanúgy várok egy válaszra, amit talán sosem fogok meghallani.”
„Félsz szerelemmel szeretni engem. Azt hiszed, balszerencsét hoz, ha kimondod.”
„Nem kell hibátlannak lenni azért, hogy az ember szerethető legyen.”
Értékelés:
 
                             

 
Ha megszeretnéd vásárolni:

Köszönöm, hogy benéztetek.

Patti 😊


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.